Kenen viereen istut bussissa yms?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen tai huolitellun naisen viereen. Iällä ei ole merkitystä kunhan on normaalipainossa. Siisteissä miehissä on se riski, että käyttävät liian voimakasta ja miehistä hajuvettä. N18
Tämä hajuvesi on 1/10 miehillä ja naisten kanssa 9/10. mies
Arvasin, että joku tarttuu tuohon. Hajuvesi sinällään ei ole ongelma mutta en vaan pidä miehisistä tuoksuista. Naisten hajuveden liikakäytönkin vielä sietää.
Tästähän saa uuden itsekehun aiheen. "Mun viereisestä paikasta bussissa tapellaan" tai "Yleensä otan maksun, jos mun viereen pääsee istumaan".
Voi voi sentään teidän kanssanne.
Normaalin näköisen (mielenterveydeltään siis) naisihmisen viereen. Paitsi mummoja myös välttelen miesten, alaikäisten ja hullujen lisäksi.
Miehenä istun ennen kaikkea toisen miehen viereen, koska kuten tämänkin ketjun vastauksista näkee, osa naisista ei halua istua miehen vieressä.
Alleen päästelleet pultsarit <<33
Katson ensin, mulkkaako joku "vittukuoletjosistuttähän-ilmeellä. Sellaisen viereen en istu. Valitsen kiltin/neutraalin näköisen ihmisen jolla ei ole paljoa tavaraa.
En liiku koskaan yleisillä, mutta joku hapan naama akka olisi hyvä, siinä kun puoli huolimattomasti pieraisee ja yrittää pidätellä pokkaa.
Valinta mieluisimmasta alkaen. Toki kaikkein mieluiten istun yksin, mutta aina se ei ole mahd.
>keski-ikäinen tai nuorempi siisti, normaalipainoinen nainen>teinit (sukupuolesta riippumatta), mummelit>keski-ikäinen tai nuorempi siisti, normaalipainoinen mies>papparaiset>ylipainoiset (kohtuullisesti) ihmiset, jos näyttävät suhteellisen siisteiltä
Vammaisten, tummien miesten ja juoppojen/aineissa olevien, epäsiistien ihmisten viereen en istu vaan seison mieluummin.
Mieluisin paikka on keski-ikäisen naisen tai siistin, vähän iäkkäämmän miehen vieressä. Myös nuoret, pitkätukkaiset mutta huolitellut miehet käy. Nuorten naisten vieressä istumista jostain syystä kartan, vaikka olen itsekin sellainen. Vanhusten viereen en myöskään mieluusti istu jos muualla on vapaata, kun pelkään, että haluavat jutella koko matkan tai loukkaantuvat jostain.
Mun viereen ei yleensä kukaan istu vaikka olen hoikka nuori nainen ja pidän laukkua sylissä. Itse istun mieluiten hyvännäköisen nuoren miehen tai naisen viereen, mutta yleensä valitsen vaan jonkun ensimmäisen normaalikokoisen jolla ei ole paljoa kantamuksia.
Istun yleensä takapenkille tai joissakin busseissa oleville yksittäispaikoille. Joskus olen jäänyt seisomaan kun kaikki ikkunapaikat on ollut varattuina ja vapaita paikkoja on ollut vain epämääräisiksi katsomieni ihmisten vieressä. Olen nainen, enkä koskaan istu miehen viereen. Kerran bussissa viereeni istui tumma mies. Onneksi mitään ei tapahtunut, ei ahdistellut, eikä lähtenyt seuraamaan, mutta pidin katseeni visusti ikkunassa ja oikeasti pelotti.
En istu epäilyttävien, narkkisten tai juoppojen viereen. Ehkä mustien tai muslimi miehien viereen en istuisi ettei sattuisi väärinkäsityksiä. Mummelitkin saattavat loukkaantua, jos kuuntelen musiikkia eikä huvita niiden kanssa höpistä. Kaikkien muiden viereen kyllä. Kerran muuten joku teini oli varannut lapasilla ja avaimilla ainoan vapaan paikan bussista niin istuin niiden päälle muka vahingossa. Ilme oli murhaava!
Kaikki tulee aina minun viereen. Olen pienikokoinen nainen ja pidän sen viereisen paikan ruuhka-aikaan valmiiksi vapaana. Mutta olen huomannut, että erityisesti nuoret pitkät miehet valitsevat minut, luultavasti siksi, kun olen pieni ja keski-ikäinen, eli harmiton ja vähän tilaa vievä. Mummot höpöttävät, nuoret naiset ovat hämillään, mutta keski-ikäiset ovat vaan.
Vierailija kirjoitti:
Istun yleensä takapenkille tai joissakin busseissa oleville yksittäispaikoille. Joskus olen jäänyt seisomaan kun kaikki ikkunapaikat on ollut varattuina ja vapaita paikkoja on ollut vain epämääräisiksi katsomieni ihmisten vieressä. Olen nainen, enkä koskaan istu miehen viereen. Kerran bussissa viereeni istui tumma mies. Onneksi mitään ei tapahtunut, ei ahdistellut, eikä lähtenyt seuraamaan, mutta pidin katseeni visusti ikkunassa ja oikeasti pelotti.
:D
Vierailija kirjoitti:
Menen aina istumaan alkoholistin viereen. Matka sujuu rattoisasti, kun tietää saavansa juttuseuraa.
Ja hyvin ihmisläheiset tuoksut nostavat vielä tunnelmaa :D
Vierailija kirjoitti:
Mun viereen ei yleensä kukaan istu vaikka olen hoikka nuori nainen ja pidän laukkua sylissä. Itse istun mieluiten hyvännäköisen nuoren miehen tai naisen viereen, mutta yleensä valitsen vaan jonkun ensimmäisen normaalikokoisen jolla ei ole paljoa kantamuksia.
Mun viereen ei myöskään istu kukaan, vaikka olen normaalikokoinen nainen ja pidän yleensä reppua sylissä enkä vieressä. Itse istun mahdollisimman normaalin oloisen ihmisen viereen, yleensä naisen.
Jonkun siistin, hoikan, hillityn oloisen naisihmisen.
Erityisesti välttelen tummaihoisten/lähi-idästä olevien miesten viereen istumista, etteivät pidä sitä "aloitteena".
Mieluummin seison, sillä ei ole tapahtunut vain kerran kun on lähdetty seuraamaan tai tartuttu kädestä kiinni.
Valitsen pienikokoisen naisen, jolla ei ole paljon kantamuksia.