Onko vanhuksilla oikeus käskeä muita antamaan istumapaikka? (Julkisissa)
Kuulin kun tänään joku törkeä mummo käski vieressäni istunutta kainalokepeillä liikkunutta tyttöä antamaan istumapaikka, ja se tyttö vielä antoi. Ok vai ei? (Minä en siis istunut vaan seisoin, muuten olisin antanut oman paikkani tytölle)
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Kun olin viimeisilläni raskaana en koskaan saanut istumapaikkaa. Hyväkuntoiset kuuskymppiset sauvakävelijät istuivat aina ensin. Mummo varmaan valkkasi oikein huonokuntoisimman nuoren jota tylyttää.
Miksi raskaana oleville pitäisi antaa istumapaikka?
Ei ole oikeutta. Se nuorempi on yhtälailla maksanut lipustaan eikä ole saanut edes eläkeläisalennusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin viimeisilläni raskaana en koskaan saanut istumapaikkaa. Hyväkuntoiset kuuskymppiset sauvakävelijät istuivat aina ensin. Mummo varmaan valkkasi oikein huonokuntoisimman nuoren jota tylyttää.
Miksi raskaana oleville pitäisi antaa istumapaikka?
Miksi vanhuksille pitäisi antaa istumapaikkaa?
Mielestäni vanhuksille, raakana oleville sekä liikuntarajoitteisille tulisi aina luovuttaa oma paikka. Sen vaatiminen on kuitenkin töykeää.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni vanhuksille, raakana oleville sekä liikuntarajoitteisille tulisi aina luovuttaa oma paikka. Sen vaatiminen on kuitenkin töykeää.
Voihan ne kypsyttää?