Onko vanhuksilla oikeus käskeä muita antamaan istumapaikka? (Julkisissa)

Vierailija

Kuulin kun tänään joku törkeä mummo käski vieressäni istunutta kainalokepeillä liikkunutta tyttöä antamaan istumapaikka, ja se tyttö vielä antoi. Ok vai ei? (Minä en siis istunut vaan seisoin, muuten olisin antanut oman paikkani tytölle) 

Kommentit (6)

Vierailija

Kun olin viimeisilläni raskaana en koskaan saanut istumapaikkaa. Hyväkuntoiset kuuskymppiset sauvakävelijät istuivat aina ensin. Mummo varmaan valkkasi oikein huonokuntoisimman nuoren jota tylyttää. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kun olin viimeisilläni raskaana en koskaan saanut istumapaikkaa. Hyväkuntoiset kuuskymppiset sauvakävelijät istuivat aina ensin. Mummo varmaan valkkasi oikein huonokuntoisimman nuoren jota tylyttää. 

Miksi raskaana oleville pitäisi antaa istumapaikka?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi raskaana oleville pitäisi antaa istumapaikka?

Miksi vanhuksille pitäisi antaa istumapaikkaa? 

Vierailija

Mielestäni vanhuksille, raakana oleville sekä liikuntarajoitteisille tulisi aina luovuttaa oma paikka. Sen vaatiminen on kuitenkin töykeää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni vanhuksille, raakana oleville sekä liikuntarajoitteisille tulisi aina luovuttaa oma paikka. Sen vaatiminen on kuitenkin töykeää.

Voihan ne kypsyttää?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat