Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vanhuksilla oikeus käskeä muita antamaan istumapaikka? (Julkisissa)

Vierailija
13.10.2015 |

Kuulin kun tänään joku törkeä mummo käski vieressäni istunutta kainalokepeillä liikkunutta tyttöä antamaan istumapaikka, ja se tyttö vielä antoi. Ok vai ei? (Minä en siis istunut vaan seisoin, muuten olisin antanut oman paikkani tytölle) 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin viimeisilläni raskaana en koskaan saanut istumapaikkaa. Hyväkuntoiset kuuskymppiset sauvakävelijät istuivat aina ensin. Mummo varmaan valkkasi oikein huonokuntoisimman nuoren jota tylyttää. 

Vierailija
2/6 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin viimeisilläni raskaana en koskaan saanut istumapaikkaa. Hyväkuntoiset kuuskymppiset sauvakävelijät istuivat aina ensin. Mummo varmaan valkkasi oikein huonokuntoisimman nuoren jota tylyttää. 

Miksi raskaana oleville pitäisi antaa istumapaikka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikeutta. Se nuorempi on yhtälailla maksanut lipustaan eikä ole saanut edes eläkeläisalennusta.

Vierailija
4/6 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi raskaana oleville pitäisi antaa istumapaikka?

Miksi vanhuksille pitäisi antaa istumapaikkaa? 

Vierailija
5/6 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vanhuksille, raakana oleville sekä liikuntarajoitteisille tulisi aina luovuttaa oma paikka. Sen vaatiminen on kuitenkin töykeää.

Vierailija
6/6 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni vanhuksille, raakana oleville sekä liikuntarajoitteisille tulisi aina luovuttaa oma paikka. Sen vaatiminen on kuitenkin töykeää.

Voihan ne kypsyttää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän