Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ongelma. Pitkä. Am I kreizy?

Vierailija

On mies. Ikänsä lähentelee kolmeakymmentä. Minulle miehenvalintakriteereissä on aina ollut kärjessä somevastaisuus. Ettei mies läydy jokaisesta huomionhakupaikasta netissä kuin pahainen teinipoika. No tämä kuitenkin löytyy facebookista ja instagramista. Instagram on mielestäni niin mahdottoman typerä ja nolo mesta, eikä mielestäni aikuisilla tulisi olla kiinnostusta moiseen paikkaan.

Tokihan mies seuraa sekalaisesti kaikenlaisia ihmisiä siellä, ja kommentoi välillä jotain. En tiedä instän ominaisuuksista tuon taivaallista, ehkä siellä on joku privatsätti jossa sitten juttu lentää, en tiedä, joku viisaampi valaiskoon.

Ongelma on se että minä kyllä haluan pysyvän suhteen ja rakkautta, mutta minun on lähes mahdotonta löytää sellaista. Aina kun huomaan "kierroksessa" olevan miehen (kuka milloinkin) kommentit ja tykkäykset jollekin naiselle jossain, pieni osa kiinnostustani kuolee. Tällä hetkellä olen kyllä kiinnostunut, mutta olen ärsyyntynyt tuollaiseen teinimeininkiin. En edes tiedä mitä mies puuhaa facebookissa ja mistä tykkäilee ja mitä kirjoittelee.

Lisäksi olen näköjään valehdellut itselleni(kin) olevani kiinnostunut toisestakin. Minä luen viestit ja jätän vastaanatta, kun en vain jaksa. En muista. Enkä tiedä mitä sanoisin, ja miten. Hävettää oma käytökseni.

Haluan miehen, mutta kiinnostukseni kuolee kaikesta, en oikein usko sataprosenttisesti mitään, saamani kehut menettävät merkityksensä mikäli huomaan että mies kehuu muitakin. Haluan olla ykkönen, tärkein, palvottu ja sitä rataa :D

Välillä minua huolestuttaa, ehkä en koskaan edes kykene lunnon parisuhteeseen. Minulla on jatkuvasti, siis oikeasti jatkuvasti joku mies jollain tavalla; joko livenä tai sitten kirjoittelen jollekin ja sovin tapaamisia jne. Ja en siis luule että nettijuttelu on jotain juttua. Vaan että viritän jatkuvasti jotain, kyllästyn, mielenkiinnon kohteeni vaihtuvat, laantuvat, loppuvat, syttyvät uudestaan...

Hyvänä esimerkkinä mies XXX jonka tiedän asian Y kautta. Ensivaikutelma hyvä, tykkäsin. Pikku hiljaa ihastuin. Jossain vaiheessa ärsyynnyin. Koko tunne laantui. En olisi halunnut tavata häntä, ärsytti. Pakko oli kuitenkin. Yhtäkkiä ajattelin tas lämpimiä asioita, sitten suhtauduin ihan asiallisesti. Mitä ihmettä? En tiedä.

Miksi ihmeessä minusta tuli näin vaikea :)

Jos tekstissä ei ole kappalejakoja niin MOBIILI. Tein ne kyllä.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Hulluinta ehkä on se, että voin lähteä kotoa hymyillen katsottuani peiliin. En inhoa ulkonäköäni, en häpeile, en kuule solvaamista ja haukkumista vaan itse asiassa päinvastoin. Eli tällainen huomionkipeyteni ei johdu siitä alkuunkaan, että pitäisin itseäni epäviehättävänä. Enkä ole luonteeltani narsisti vaan erittäin empatiakykyinen ja ittken herkästi ja pitkään asioita.

Vierailija

No luulisin ton olevan ihan normaalia että kiinnostus pienenee kun huomaa ettei ole ainoa kuka sitä huomiota saa. Se on täysin normaali asia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No luulisin ton olevan ihan normaalia että kiinnostus pienenee kun huomaa ettei ole ainoa kuka sitä huomiota saa. Se on täysin normaali asia.

Tosin käsitykseni mukaan mies EI lepertele kaikille naisille ja samaan tyyliin. Eli en koe että olen jonkun pahaisen pleijerin pyörityksessä.
En sellaisiin edes lankea. Mutta nuo typerät instagramit saisi mielestäni räjäyttää kuuhun.

Vierailija

Kuulostat kuvauksesi mukaan realistiselta ihmiseltä. Realistisuutesi vuoksi et lähde mukaan noihin juttuihin koska pidät jalat maassa. Ainakaan et tule pettymään. Vaikutat siltä ettet luota kehenkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat kuvauksesi mukaan realistiselta ihmiseltä. Realistisuutesi vuoksi et lähde mukaan noihin juttuihin koska pidät jalat maassa. Ainakaan et tule pettymään. Vaikutat siltä ettet luota kehenkään.

En oikein luotakaan. Otan kehut vastaan (melko huonosti tosin) mutta ajattelen aina itsekseni, että katsotaan nyt, oletko sinäkin sellainen kaikkien kehuskelija vai tarkoitatko oikeasti.

Vierailija

Veikkaan, että kyseessä on hyvä mies, mutta en tiedä. Helpompaa olisi olla yksin, nauttia huomiosta, harrastaa deittailua ja lyhyempiä suhteita. Mutta eipä niissäkään ole ideaa lopulta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein luotakaan. Otan kehut vastaan (melko huonosti tosin) mutta ajattelen aina itsekseni, että katsotaan nyt, oletko sinäkin sellainen kaikkien kehuskelija vai tarkoitatko oikeasti.

Kannattaa lopettaa tuollalailla ajatteleminen, eihän siitä saa mitään iloa jos ajattelee noin. Miksi joku kehuisi ellei edes vähää sitä tarkoittaisi? Uskon että tuo sinun asenteesi näkyy aika negatiivisena esimerkiksi niille kehujille..

Vierailija

Tämä ongelmasi ja vieläpä ajatuksesi ovat niin samanlaiset kuin minulla että hetken jo luulin, että joku on päässyt pääni sisälle ja kirjoittanut ajatukseni av:lle.

Vierailija

En kehtaisi seurustella aikuisen ihmisen kanssa, joka ilmaisee itseään noin huonosti. Anteeksi että sanon, mutta eihän tuota sepustusta jaksa tulkata.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lopettaa tuollalailla ajatteleminen, eihän siitä saa mitään iloa jos ajattelee noin. Miksi joku kehuisi ellei edes vähää sitä tarkoittaisi? Uskon että tuo sinun asenteesi näkyy aika negatiivisena esimerkiksi niille kehujille..

Toki otan kehut vastaan, pienellä varauksella. Mutta haluaisin olla se ainoa nainen... Tietyllä tavalla. Jos olen tutustunut mieheen ja näen hänen tykkäilleen kaikkien naispuolisten kavereidensa kuvia, annan automaattisesti olla. Ei vain kiinnosta tutustua sen enempää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En kehtaisi seurustella aikuisen ihmisen kanssa, joka ilmaisee itseään noin huonosti. Anteeksi että sanon, mutta eihän tuota sepustusta jaksa tulkata.

Mielestäni ilmaisen itseäni hyvin.

Vierailija

Facebook ja Instagram... mä en oikein ymmärrä miksi ei saisi niitä käyttää ja miksi ne on teiniä? Itse ainakin olen vasta nyt päässyt Instagramin  juoneen kiinni ja olen 35v. Sieltä saa paljon innostusta omaan elämään ja kaikkein hauskinta on se että saa itse valita ketä seuraa ja minkälaista seuraa haluaa. Siellä saa tsemppiä samoja juttuja harrastavilta ihmisiltä ja voi seurata omaa elämäänsä kuvina... Sielä jokainen saa toteuttaa omaa narsististapiirrettä joka meissä on... Facebookki on vähän erilainen paikka, mutta paikka jossa moni viettää paljon aikaa.

Sitten siihen että sun kiinnostus loppuu. Oletko joskus kuitenkin jatkanut tämänkin jälkeen? Kannattaa päästä siitä tietystä vaiheesta vaan yli ja jatkaa. Suhteet muuttaa muotoaan. Tuskin itsekään pystyt antamaan täydellistä kuvaa joka hetki elämästäsi... rakastumisen tunteen pitäisi peittää ne kohdat kun tuntuu että ei tuo tyyppi olekaan sitä mitä hain... sitten toisesta tulee lisää uusia puolia eteen.

Missä itse netissä keskustelet miesten kanssa ja tai viestittelet ylipäätään?

Mun mielestä tuo on ärsyttävintä että tuomitsee jotkut asiat mitä itse ei edes ymmärrä esim. se instagram... se osoittaa asioita vain sinusta ei miehestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Facebook ja Instagram... mä en oikein ymmärrä miksi ei saisi niitä käyttää ja miksi ne on teiniä? Itse ainakin olen vasta nyt päässyt Instagramin  juoneen kiinni ja olen 35v. Sieltä saa paljon innostusta omaan elämään ja kaikkein hauskinta on se että saa itse valita ketä seuraa ja minkälaista seuraa haluaa. Siellä saa tsemppiä samoja juttuja harrastavilta ihmisiltä ja voi seurata omaa elämäänsä kuvina... Sielä jokainen saa toteuttaa omaa narsististapiirrettä joka meissä on... Facebookki on vähän erilainen paikka, mutta paikka jossa moni viettää paljon aikaa.

Sitten siihen että sun kiinnostus loppuu. Oletko joskus kuitenkin jatkanut tämänkin jälkeen? Kannattaa päästä siitä tietystä vaiheesta vaan yli ja jatkaa. Suhteet muuttaa muotoaan. Tuskin itsekään pystyt antamaan täydellistä kuvaa joka hetki elämästäsi... rakastumisen tunteen pitäisi peittää ne kohdat kun tuntuu että ei tuo tyyppi olekaan sitä mitä hain... sitten toisesta tulee lisää uusia puolia eteen.

Missä itse netissä keskustelet miesten kanssa ja tai viestittelet ylipäätään?

Mun mielestä tuo on ärsyttävintä että tuomitsee jotkut asiat mitä itse ei edes ymmärrä esim. se instagram... se osoittaa asioita vain sinusta ei miehestä.

En edes seurustele eikä tässä ole mistään rakastumisesta kyse. Olen ennenkin kirjoitellut joistain miesasioista ja aina sinne tungetaan sana rakastuminen, rakastaminen. Jostainhan kaikki alkaa joskus, eikä se ole suinkaan mikään rakkaus.

Käytän Whatsappia ja juttelen lähinnä siellä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat