Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marja Hintikka Live

Vierailija
12.10.2015 |

en jotenkin kestä ton naisen teennäisyyttä.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vitsi mitä paskaa. Katselin ekaa jaksoa kelailemalla, mutta en jaksanut edes loppuun asti. Ja joku on katsonut jo kaksi jaksoa? Otan osaa. Get a life!

Vierailija
82/89 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkuilla Yleläisillä 300 000 €n kämpät edes lainarahalla? Missä todellisuudessa?

Kyllä on taas pienisieluisia ihmisiä liikkeellä.

Voin kertoa sinulle, että itse olen äärimmäisen pienituloinen ollut koko ikäni, välillä kokonaan tulottomiakin vuosia, ja maksimissaan kk-tuloni on ollut 1500 euroa. Silti omistan itse ostamani yksiön Helsingin kantakaupungista, jonka arvo on noin 250 000 euroa. Lainaa on vielä maksamatta mutta silti. Miten tämä on mahdollista? No ostin asunnon huonokuntoisena ollessani juuri opinnot aloittanut nuori. Olen siis maksanut siitä ihan muunlaisen summan nykyarvoon nähden. Olen lisäksi itse remontoimalla kohottanut sen arvoa huomattavasti. Silti on ollut taloudellisesti tiukka elämä lainanlyhennyksiä maksellessa, mutta tyytyväinen olen ratkaisuuni!

Kaikki eivät elä saman kaavan mukaan, jossa nuorena rillutellaan rahat ja asunnon ostoa aletaan miettiä vasta sitten kun raskaustesti näyttää plussaa.

Ohiksena: miten jaksoit opiskella huonokuntoisena? Jouduit varmaan tekemään myös töitä, koska oli se asuntolaina. Mä en olis jaksanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Sinkuilla Yleläisillä 300 000 €n kämpät edes lainarahalla? Missä todellisuudessa?

Kyllä on taas pienisieluisia ihmisiä liikkeellä.

Voin kertoa sinulle, että itse olen äärimmäisen pienituloinen ollut koko ikäni, välillä kokonaan tulottomiakin vuosia, ja maksimissaan kk-tuloni on ollut 1500 euroa. Silti omistan itse ostamani yksiön Helsingin kantakaupungista, jonka arvo on noin 250 000 euroa. Lainaa on vielä maksamatta mutta silti. Miten tämä on mahdollista? No ostin asunnon huonokuntoisena ollessani juuri opinnot aloittanut nuori. Olen siis maksanut siitä ihan muunlaisen summan nykyarvoon nähden. Olen lisäksi itse remontoimalla kohottanut sen arvoa huomattavasti. Silti on ollut taloudellisesti tiukka elämä lainanlyhennyksiä maksellessa, mutta tyytyväinen olen ratkaisuuni!

Kaikki eivät elä saman kaavan mukaan, jossa nuorena rillutellaan rahat ja asunnon ostoa aletaan miettiä vasta sitten kun raskaustesti näyttää plussaa.

Ohiksena: miten jaksoit opiskella huonokuntoisena? Jouduit varmaan tekemään myös töitä, koska oli se asuntolaina. Mä en olis jaksanut.

Toinen ohis: Ilmeisesti tämä asunto on ostettu jo viime vuosituhannella tai ainakin tämän vuosituhannen alussa. Silloin oli ihan eri päästä kiinni omistusasuntoon. 

Vierailija
84/89 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ohjelma kohderyhmän eli pienten (?) lasten vanhempien mieleen? Itse kun en ko. ryhmään kuulu enkä myöskään kahden jakson perusteella innostunut. Lauma vanhempia koottu studioon vakuuttelemaan toisilleen, että perhe-elämä on paskaa ja kyllä me ollaan rohkeita kun uskalletaan sanoa näin ja vielä vitsailla tästä suorassa lähetyksessä.

Vierailija
85/89 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan sitä Jennyn "ei mut oikeesti, oikeesti!!!!!!!"

Vierailija
86/89 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöttöhomma oli ihan pimee...:-( Odotukset oli suuret kun ohjelma alkoi, vähän surku hupaisaa, miks pieniä lapsia ja perhe elämää pitää dissata.

Vierailija
87/89 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tätä akkaa vaivaa? katso minkälaisessa roskassa mainostaa vielä itseään

https://www.facebook.com/Seura-398638100335663/timeline/

Ja sen johdosta sosiaalisessa mediassakaan ei ole kannatusta edes sitä mitä Kontulassa asukkaita

https://www.facebook.com/hintikanmarja

2107 likes · 14 talking 

Vierailija
88/89 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ottaa lääkkeesi aamulla.

Vierailija
89/89 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää lähinnä toi Hintikka kun jauhaa siitä että ei äitinä ole oppinut mitään ja väsyttää ja vali vali... silti pullat jo kolmatta kertaa uunissa. Miksi??? Saako sillä lisää julkisuutta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi