Marja Hintikka Live
Kommentit (89)
Minusta on ihanaa, että tämä oli niin huono. Eipä tarvitse enää seurata, voi käyttää aikansa muuhun. Hirveä etukäteisrummutus ja lopputulos lässähti todella pahasti.
En (onneksi!) kuulu kohderyhmään, mutta vilkaisin uteliaisuuttani, kun ohjelmaa nyt niin on rummutettu...ja pitihän se arvata, että paljon melua tyhjästä.
Kaava on niiiiiin kulunut: pari julkkisvierasta, sekavaa höpötystä ja jonnin joutava visailu. Voi haukotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tv-toimittajalla varaa 100 neliön asuntoon. Vai asuuko jossain muualla kuin Hesassa
Töölössä asuvat, onhan siinä kahden pienemmän kämpän verran alkupääomaa.
Ai maksetut kämpät ?
Vierailija kirjoitti:
Miten tv-toimittajalla varaa 100 neliön asuntoon. Vai asuuko jossain muualla kuin Hesassa
Isänsä Soneran entinen huippujohtaja, taitaa olla "pappa betalar".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai maksetut kämpät ?
Ei niiden maksettuja tarvitse olla. Jos molemmilla oli 300 000 euron hintaiset pienet kaksiot ja ostettiin 600 000 e maksava isompi kämppä, niin uutta lainaa ei tarvitse ottaa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai maksetut kämpät ?
Ei niiden maksettuja tarvitse olla. Jos molemmilla oli 300 000 euron hintaiset pienet kaksiot ja ostettiin 600 000 e maksava isompi kämppä, niin uutta lainaa ei tarvitse ottaa yhtään.
Sinkuilla Yleläisillä 300 000 €n kämpät edes lainarahalla? Missä todellisuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai maksetut kämpät ?
Sinkuilla Yleläisillä 300 000 €n kämpät edes lainarahalla? Missä todellisuudessa?
Kuule ihan paha sanoa, koska sinkulla sairaanhoitajallakin eli minulla on 320 000 e maksava kämppä keskellä Helsinkiä, tosin tällä hetkellä vielä enemmän pankin omistama kuin minun. JOten eiköhän toimittajillekin lainaa myönnetä, jos sitä saa pienipalkkainen hoitajakin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas pienisieluisia ihmisiä liikkeellä.
Voin kertoa sinulle, että itse olen äärimmäisen pienituloinen ollut koko ikäni, välillä kokonaan tulottomiakin vuosia, ja maksimissaan kk-tuloni on ollut 1500 euroa. Silti omistan itse ostamani yksiön Helsingin kantakaupungista, jonka arvo on noin 250 000 euroa. Lainaa on vielä maksamatta mutta silti. Miten tämä on mahdollista? No ostin asunnon huonokuntoisena ollessani juuri opinnot aloittanut nuori. Olen siis maksanut siitä ihan muunlaisen summan nykyarvoon nähden. Olen lisäksi itse remontoimalla kohottanut sen arvoa huomattavasti. Silti on ollut taloudellisesti tiukka elämä lainanlyhennyksiä maksellessa, mutta tyytyväinen olen ratkaisuuni!
Kaikki eivät elä saman kaavan mukaan, jossa nuorena rillutellaan rahat ja asunnon ostoa aletaan miettiä vasta sitten kun raskaustesti näyttää plussaa.
Kökköä kamaa,en tykkää persoonista.
Hintikalla ja Lehtisellä oli jo ylexissä (radio) aikoinaan joku "huumoriohjelma" joka oli tosi nolo ja se häipyi kanavalta vähin äänin nopeasti.
Saas nähdä tuleeko vielä toinen jakso vai hyllytetäänkö heti.
Mikael oli tosi symppis. Ihana suhtautuminen lapseensa. Samoin toinen mies ohjelmassa oli tosi mukava.
Parasta antia oli Mikael Forsell, jonka pointsit kyllä nousi todella paljon. Samoin tykkäsin minäkin Hannah Norrenasta sekä siitä toisesta miehestä, kuka nyt olikaan. He osasivat keskustella ja heillä oli hyviä pointteja.
Sen sijaan Jenny osaa huutaa ja Maria osaa sählätä. Mulle tuli jo aikanaan radioajoista sellainen käsitys näistä kahdesta, etteivät oikein osaa keskustella asioista. Heidän hölinä voi toimia radiossa, mutta telkkarissa sitä ei vaan jaksa katsoa. Häiritsi myös juontajan heiluminen enkä ymmärtänyt bloggaajan kommenttiosiota ollenkaan enkä sitä italialaisen äitiyden ymppämistä kokonaisuuteen.
Ehkä ohjelmassa isoin ongelma oli se, että oli ihan liikaa kamaa tungettu samaan formaattiin. Selkeämpi kässäri ja rauhallisempi ote koko hommaan. Ymmärrän, että suora lähetys on todella vaikea toteuttaa ja vetää kunnialla läpi. Mutta jotenkin tämä nyt ei vaan toiminut.
Mää ihan tykkäsin, oli hyvää läppää. Kyllä mää sen seuraavan jaksonkin katon.
Mikä floppi ;D Hintikka pistänyt "kaiken peliin" omassa ""showssaan" ja miten sitten kävikään? Kiemurteli ja pyöriskeli myötähäpeällisesti ja päästi katsojat jopa omaan kotiinsa, ou jee miten jänskää. Ikääntyvä ja parhaat vitsinsä jo kertonut ressukka yrittää pysyä nuorekkaana ja ajan hermolla. Ei ei. Ja tulevia katsojalukuja koitetaan saalistaa etukäteen jollain naiskentelulla, voi voi. Taidan kattella Jetroo vaan, siinä on meininkiä.
Must toi oli hauska, nauroin pari kertaa ääneen
Hintikalla kainalot sheivaamatta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isänsä Soneran entinen huippujohtaja, taitaa olla "pappa betalar".
Siis Tapio Hintikan tytär?
Jotenkin liian överiksi vedetty. Ihan hyvä, että kritisoidaan äitimyyttiä, mutta hei, ei noin.
Ei sytyttänyt, ei hauska, eikä mielenkiintoinen.
Mainokset antoivat ymmärtää, että jotain uutta ja ihmeellistä olisi tulossa.
Ihan B-luokan tavaraa – sorry :(