Miten "rikkoa" tv?

Vierailija

Säilytän kaverini televisiota kun ei sillä raukalla ole omaa kämppää tällä hetkellä. Meille kuitenkin tuli riita johon liityi paljon minun haukkumista jne. olen nyt vihainen ja meinaan laittaa välit poikki koska mitä sitä suotta pitämään tuollaista ihmistä kaverina joka saa olon aina huonoksi ja meillä on muutenkin erilainen arvomaailma.

Kuulemma tulee hakemaan ensiviikolla sitä tv:tä ja mulle vaan tuli ajatus että kostoksi pilaan tv:n. Malli on Philips 50PFT4009/12 ja tuolla se mun vaatehuoneessa on säilössä. Kuinka voin rikkoa sen ilman että se olisi ilmiselvästi rikottu? Voinko kaataa vettä tv:n sisään, meneekö se siten rikki?

tai pitäskö mun pokkana yrittää myydä se tori.fi:ssä ja pitää rahat. Kaveri oikeasti loukkasi mua pahasti ja muutoinkin aina käyttää mun kilttiä luonnetta hyväksi ja lainaa rahaa ja maksaa pitkän ajan kuluessa.

On sen muitakin tavaroita mun häkkivarastossa, ollut jo useita kuukausia. Sitä ennen sillä oli joku vuokrattu varasto jossa säilytti kamojansa ja vuokra taisi olla 120e/kk:ssa niin kaveri on nyt hyötynyt taloudellisesti aika paljon kun olen auttanut sitä. Jos oikein innostun niin pilaan sen kamat kloriitilla ja myyn sen tv:n tori.fissä mutta nyt tärkeintä on se television pilaaminen siten että ei voi epäillä mun tehneen sen tahallani.

Kommentit (9)

Vierailija

Olet lapsellinen. Vaikka kuinka olisi ollut riitaa, niin ole se aikuisempi osapuoli ja anna olla, pääset paljon helpommalla. Se on tarpeeksi lohtua, että ei tarvitse enää ikinä olla tekemisissä.

pelupetteri lamuranta

suihkuta suolavettä sisälle ja anna korroosion tehdä tehtävänsä :D

sitten voit pissiä vaatteiden päälle

tai sitten voit olla ihan vaan aikuinen ja dumpata varastosta kamat kadulle ja jättää sinne, kukaan ei siinä mistään rikoksesta pysty syyttämään

Vierailija

Käske hakea ne kaikki kamat sieltä häkkivarastostakin ja jos ei pysty viemään, niin jää pihalle. Sitten ei tarvitse enää olla tekemisissä.

Vierailija

Hmmm.... Tyypit ja kaikki tiedossa....

Ettei tämä viesti olisi sittenkin sen "kavarin" kirjoittama ja aikoo käyttää tätä avausta todisteena, kun hakee jo valmiiksi rikkinäisen telkkarinsa säilytyksessä ja aikoo syyttää säilyttäjää sen rikkomisesta.

Vierailija

Kaveri on hyötynyt susta rahallisesti jo vaikka kuinka, ja sä haluat auttaa sitä hyötymään vielä lisää rikkomalla sen tavaroita? Ihan helposti joku veden kaataminen television sisään huomataan huoltoliikkeessä ja silloin sä joudut korvaamaan sen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat