Vieläkö tiedät ihmisiä, jotka lähettää tekstiviestejä?
Oma mummoni enää lähettää :D Kaikki käyttää nykyään whatsappia tai kikkiä. Omat vanhemmat myös whatsappissa :) tai fb:n chatti.
Kommentit (53)
Minä lähetän tekstiviestejä, samoin kuin kaikki ne ihmiset, joille itse tekstaan. En kuulu mihinkään sosiaaliseen mediaan enkä ole halunnut mitään sensorttisia sovelluksia älypuhelimeeni. Tykkään että se on edelleen kännykkä, puheluita ja teksiviestejä. Olen 28-vuotias.
Vesa-Matti Saarakkala
"Saarakkala kommentoi Soinin esiintymistä Ykkösaamussa Yle Uutisille tekstiviestillä"
http://yle.fi/uutiset/tynkkynen_vastaa_soinille_todellinen_paimen_laitt…
Vähän pakko, kun on vanha puhelin. Ja ei ole aikomustakaan hommata muunlaista.
Kaikki tuntemani ihmiset tekstiviestittelee. Ei kukaan jaksa mennä tuollaisiin kakaroiden whatsapp kohelluksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. En halua että minulle viestejä lähettävä näkee ajankohdan jolloin olen viestin vastaanottanut, mikä sulkee pois tietoa vuotavat whatsappit tms.
Kerro tilanne, jolloin tuosta tiedonvuodosta on sulle haittaa
Naapurissa asuva raiskaaja haluaa tietää, olenko päässyt työvuorostani yötyöstä odottaakseen minua rapussa. Kun huomaa puhelimeni olevan päällä, tietää, että olen päässyt.
Nähnyt minut töissä usein kaupan kassalla ja tietää ettei töissä saa olla puhelin päällä.
Tietää, että työmatkani kestää noin 20 min, sen aikaa odottaa minua veitsi valmiina.
There's no such a thing as a free lunch!
No itse lähetän kyllä tekstareita esim. äidilleni. Mitä kummallista niissä tekstareissa on? Mielestäni ehkä varmin tapa saada se viesti perille, jos jollakin ei esim. puhelimen netti toimi tai sovellus temppuilee muuten vain.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies, se ei halua ladata oikein mitään sovelluksia, varsinkaan whatsappia. Se lukee sovellusten käyttöehdot tarkkaan...
Mitä mieltä se on AV:lle kirjoittamisesta?
Whatsapissa saa muuten sen stalkkaustoiminnon pois päältä -> muut eivät näe koska olet viimeksi ollut paikalla etkä itsekään näe muiden aikoja, myös "luettu" merkin saa otettua pois. Joskus oli pakko ottaa nuo pois käytöstä koska mulla oli yksi kaveri joka ihan sairaanomaisesti stalkkasi koska olin paikalla, koska olin herännyt jne...
Vierailija kirjoitti:
Minä lähetän äidilleni, jolla ei ole älypuhelinta kännykkänä.
Äiti vastaa laittamalla postikortin, ellei sitten soita.
Äiti on 87 ja hän osaa lukea viestit, mutta ei ole viitsinytopetella tekstarin lähettämistä.
Ihana systeemi! Jokaiselle löytyy kyllä sopiva tapa viestiä :)
Mä tekstaan. Joidenkin ulkomaalaisten tuttujen kanssa käytän lineä.
Mikä vika tekstareissa? Niitä sisältyy liittymän kuukausihintaan kuitenkin aika läjä.
Whatsapp on niin kätevä, kun voi perustaa lasten ja ystäviensä kanssa ryhmän. Kätevä myös, koska ilmainen myös ulkomaille/ulkomailta. Hyvä ystäväni asuu kaukana maailmalla, yhteydenpitomme lisääntynyt whatsappin myötä. Lapseni ja minä itsekin reissaamme paljon, lähettelemme whatsappilla ilmaiseksi viestejä ja kuvia. Multimediaviestit on kalliita ulkomailta.
Miten wifi liittyy Whatsappiin tai keskusteluun ylipäätään? Mulla ei ole wifiä, Whatsapp toimii mobiilidatalla.