Vieläkö tiedät ihmisiä, jotka lähettää tekstiviestejä?
Oma mummoni enää lähettää :D Kaikki käyttää nykyään whatsappia tai kikkiä. Omat vanhemmat myös whatsappissa :) tai fb:n chatti.
Kommentit (53)
Minä itse lähetän ja kaikki tuttavani myös minulle sillä kännykässäni ei ole Whatsuppia...
Minä. Poistin whatsappin, kyllästyin siihen kyttäämistouhuun.
Mä, mun puhelimen täyttää muut sovellukset kuin noi.
Ööö, minä, mieheni, kaikki kaverini, vanhempani, isovanhempani....
Minä. En halua että minulle viestejä lähettävä näkee ajankohdan jolloin olen viestin vastaanottanut, mikä sulkee pois tietoa vuotavat whatsappit tms.
Tekstarin mukana kulkee nykyään myös tarvittaessa kuvat ja videot eli varsin toimiva ja käytännössä kaikkien puhelimien kanssa yhteensopiva tapa kommunikoida edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Poistin whatsappin, kyllästyin siihen kyttäämistouhuun.
Miten sillä kytätään?
Minä, ja itseni myötä kaikki jotka haluavat kommunikoida kanssani viestitse. Puhelimessani ei ole nettiä, fb-viestit katson koneella kerran päivässä joten kiireisiin asioihin se ei käy.
Mä en edes tarkkaan tiedä mikä on whatsappi. Enkä ole facessakaan
Minä. En todellakan roiku jossain somessa päivät pitkät, elo kos jollain on asiaa, laittaa tekstarin t ai soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä. En halua että minulle viestejä lähettävä näkee ajankohdan jolloin olen viestin vastaanottanut, mikä sulkee pois tietoa vuotavat whatsappit tms.
Kerro tilanne, jolloin tuosta tiedonvuodosta on sulle haittaa
Miksi maksatte tekaiviesteiatä kun aaman voi hoitaa whatsapilla ilmaiseksi :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Minä. En todellakan roiku jossain somessa päivät pitkät, elo kos jollain on asiaa, laittaa tekstarin t ai soittaa.
No ei se whatsapp tekstarista muuten eroa psitsi on ilmainen
Kaikki jotka tunnen, itseni mukaan lukien. En tunne ketään, joka ei lähettäisi tekstiviestejä jos nyt ei oteta huomioon vauvoja, taaperoita ym jotka ikänsä ja kehitystasonsa takia eivät tuohon kykene.
Vierailija kirjoitti:
Tekstarin mukana kulkee nykyään myös tarvittaessa kuvat ja videot eli varsin toimiva ja käytännössä kaikkien puhelimien kanssa yhteensopiva tapa kommunikoida edelleen.
Mun puhelin ei ota vastaan kuvia. Saan sen sijaan tekstiviestin, jossa sanotaan, että voin käydä netissä osoitteessa se-ja-se katsomassa saamani kuvan.
Terveystalo lähettää tekstiviestejä - ajatella, miten vanhanaikaista!
No minä ainaki, ja iha nuori olen. Kaikilla ei ole älykännyköitä tai tule olemaankaan- Typerä aloitus