En pääse yli siitä, että en ole kenenkään ensirakkaus. Enkä sellaiseksi tulekaan, kun alan olla jo liian vanha
Kommentit (59)
Oletko ihan varma, voihan joku olla ollut salaa nuorena rakastunut sinuun.
Miksi juuri tuo olisi sinulle niin tärkeää? Itse ainakaan en koe, että ensirakkaus olisi omassa elämänhistoriassani olisi mitenkään erityinen. Voimakkaampia ja aidompia ovat olleet aikuisiän rakkaudet ja suhteet.
Mun mielestä se oli kauheeta ja kiusallista. Parempi jos on edes vähän kokenut.
Tärkeintä on kokea elämässä molemminpuolinen syvä rakkaus. Ensirakkaudella ei ole väliä.
No on kyllä kerrassaan omituinen ongelma.
? okei. Minä en pääse yli siitä etten ole paavi. Tuntuu hirveältä.
Miten olet muuttanut itseäsi mukavammaksi miehiä kohtaan että voisit edes päästä tuohon rooliin? Vai oletko tyypillinen nainen että ajattelet että olet vain kaikella tapaa täydellinen ja miesten on ajateltava samalla tavalla ettei sinulle tule paha mieli?
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on kokea elämässä molemminpuolinen syvä rakkaus. Ensirakkaudella ei ole väliä.
Mulla ei ole tällaistakaan.
T. Eri
Ihmiset voivat toden totta pilata oman onnellisuutensa ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Miten olet muuttanut itseäsi mukavammaksi miehiä kohtaan että voisit edes päästä tuohon rooliin? Vai oletko tyypillinen nainen että ajattelet että olet vain kaikella tapaa täydellinen ja miesten on ajateltava samalla tavalla ettei sinulle tule paha mieli?
En ole koskaan kuullut kenenkään naisen rakastuvan valittavaan mieheen, joka kokee olonsa hirveäksi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän miehellä ja miehen tunteilla ole merkitystä. Tärkeintä on että nainen saa kokea sitä mitä haluaa ja miehen on vain tehtävä niin kuin käsketään. Eihön miehillä ole ihmisenä mitään arvoa eikö miesten tunteilla ole mitään väliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole tällaistakaan.
T. Eri
Ei ole monella muullakaan. Kannattaa siksi nauttia elämän muista ulottuvuuksista. Tyhmintä mitä voi itselleen tehdä on jumittaa ajatuksessa että jotain puuttuu, vaikka kaikki muu olisi suhteellisen mallillaan.
Itse en ole eläessäni ollut pidemmässä parisuhteessa ja ikää on jo yli 40 vuotta. - Kyllä sen tiedostaa, että on itse jaksettava ja yritettävä olla aktiivinen senkin suhteen, että pidän omalta osaltani huolen, että elämässäni on läheisiä ihmissuhteita, koska en halua, että yksin elämsieni muuttuu yksinäisyydeksi.
Haaveksin ja unelmoin kyllä, että löytäsin ja kohtaisin sen yhden ja erityisenkin, jonka kanssa muodostaa parisuhde.
Mutta olen hyvilläni siitä, että olen päässyt siitä yli, että olsin vaömis yrittämään parisuhteessa olemista lähes kenen hyvänsä kanssa.
Olen myös tiedostanut sen, että minun on paljon parempi olla ja elää näin aidosti sinkkuna kuin jossain hyvin kuluttavassa ja raskaassa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan varma, voihan joku olla ollut salaa nuorena rakastunut sinuun.
Yksipuolista ihastumista ei lasketa ensirakkaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ensirakkaushan on nimenomaan molemminpuolinen rakkaus.
Moni muukaan ei ole ensi rakkaus. Miksi se on sulle niin tärkeetä?
Vierailija kirjoitti:
Moni muukaan ei ole ensi rakkaus. Miksi se on sulle niin tärkeetä?
Koska ensirakkaus muistetaan, sitä ei verrata kuin vasta suhteen päättyessä muihin. Muita verrataan ensirakkauteen.
Minä olen ollut viiden naisen ensirakkaus itse toivon jos kuudes olisi minun ensirakkauteni
Kamalaa on