Nuori osti kaupasta 6 kg sokeria

Vierailija

Vähän epämääräisen näköinen oli, likaiset housut ja kulunut takki.

Mihin tarkoitukseen mahtoivat olla, liittyykö jotenkin huumeisiin?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

tekee ns. pika kiljua. Jos joku ostaa paljon sokeria pikahiivapussin ja lantrattavaa mehua niin alkoholiahan siitä tehdään. Oon ollut ruokakaupassa töissä ja ihan avoimesti moni on kertonut että viinaa tekevät. Maulla ei niin väliä kunhan humalaan tulee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aikoo piikittää sokeria suoraa suoneen.

Voiko niin oikeasti tehdä? Mitä tapahtuu? Pitäisikö kutsua vartija jos palaa kauppaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko niin oikeasti tehdä? Mitä tapahtuu? Pitäisikö kutsua vartija jos palaa kauppaan?

Mitä se vatijalle kuuluu, jos joku piikittää sokeria suoneen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Siis jos on joku pilviveikko tai narkki niin kyllähän niitä silmällä pidetään kun kaupassa asioivat

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sokeri ei ole neste joten sitä ei voi piikittää. Mutta nuuskata voi. Tuntuu mukavalta keukossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Siis jos on joku pilviveikko tai narkki niin kyllähän niitä silmällä pidetään kun kaupassa asioivat

Jos se narkomaani maksaa jokaisen hyllystä ottamansa sokeripaketin, se ei kuulu vartijalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokeri ei ole neste joten sitä ei voi piikittää. Mutta nuuskata voi. Tuntuu mukavalta keukossa.

Päivän repeäminen tuolle viimeiselle lauseelle :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Jos se narkomaani maksaa jokaisen hyllystä ottamansa sokeripaketin, se ei kuulu vartijalle.

Joo, mutta vartija pitää silmällä juuri sitä että maksaako. 

Vierailija

Oon vissiin liian naiivi, kun mulla tuli ekana mieleen mehun keitto. Mä ostin monta kiloa sokeria just pari päivää sitten kun keitin pakastimellisesta viinimarjoja 10 litraa mehutiivistettä ja puolukoista hilloa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat