Vähänkö hyvä blogi

Aika kiva

Joku uusi, en tiedä yhtään kenen blogi, mutta todella hyvä uudeksi blogiksi, kannattaa tsekata, itse ainakin tykkäsin!

www.leivontaparatiisi.blogspot.com

Kommentit (7)

Vierailija

Kiva, että ovat innostuneita tyttöjä, mutta kehittämistä on vielä ja paljon. Ehkä se siitä sitten paranee. Tsemppiä jatkoon tytöille, ikävä kyllä ei ihan vielä ole omalle lukulistalleni nousussa. Valokuvausta ja asettelua kannattaa opetella nyt ihan ensimmäisenä vinkkinä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sun omas? :D

Ei todellakaan ole:D Olen 45-vuotias, surkea leipomisessa, eli siis en ikinä pitäisi leipomisesta blogia.

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kiva, että ovat innostuneita tyttöjä, mutta kehittämistä on vielä ja paljon. Ehkä se siitä sitten paranee. Tsemppiä jatkoon tytöille, ikävä kyllä ei ihan vielä ole omalle lukulistalleni nousussa. Valokuvausta ja asettelua kannattaa opetella nyt ihan ensimmäisenä vinkkinä.

Minullakin pisti kyllä silmään virheet. Mutta olen nähnyt kyllä paljon huononpiakin blogeja, ja tämä jää kyllä lukulistalle, ja haluan katsoa, miten kehittyy.

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin pisti kyllä silmään virheet. Mutta olen nähnyt kyllä paljon huononpiakin blogeja, ja tämä jää kyllä lukulistalle, ja haluan katsoa, miten kehittyy.

-ap

Kuten?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kuten?

Nooo, vaikkapa palstalla vuodesta toiseen paljon puhuttu Chicago Iida.

-ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat