Mistä asiasta sinulla viimeksi meni hermot?

Vierailija

Mulla meni siitä, kun piti mehen jäljet siivota pöydältä. Siis muutama lautanen ja muki. Siinä ne olis ollu aamullakin jos en olis niitä siivonnut.

Kommentit (7)

Vierailija

Itseni ja saamattomuuteni kanssa. 

Toisen ihmisen takia töissä, mielenterveysongelmaisen kanssa, joka kuvittelee että voi sairautensa vuoksi pompottaa mennen tullen.

Vierailija

Eräässä liikkeessä, jossa ärsyttävät asiakkaat jonossa takanani tuhahtelivat hitaalle harjoittelijalle. Sama porukka jotenkin mielenosoituksellisesti tuuppi lähemmäs tiskiä että varmasti pääsisi seuraavana maksamaan. Joten kun siinä pinkoodia yritin näpytellä ja ne samat akat olivat kaikki mun niskassa, ärähdin niille että menee kauemmas mun niskasta :D vituttaa eniten se kun yrittää näpytellä sen koodinsa ja tuntee jonkun hengityksen niskassa.

Vierailija

Koiraan meni hermo. Se on aina ollut tosi työläs ja aina jaloissa, mut mennyt nyt iän myötä ihan mahdottomaksi. Se on aina siinä missä minäkin, siis ihan aina. Hyvä ettei vessaan seuraa perässä. Ja aina kerjäämässä jotakin, huomiota ja rapsutuksia ja puruluuta. Minähän sen tietenkin olen pilannut, mut ei se ennen ollut noin vaativa.

Oikeasti menee hermo, kun siitä hetkestä kun tulen kotiin siihen hetkeen kun lähden kotoa joku tuijottaa mua jostain. Ja koska se ei saa tulla esimerkiksi keittiöön kun minä olen siellä, se jää kynnyksen toiselle puolelle tuijottamaan, ihan hiljaa, ei päästä ääntäkään, mut tuijottaa koko ajan. Ja siihen meinaa kompastua koko ajan koska se on kirjaimellisesti puolen metrin päässä.

Mitään hätää sillä ei ole. Terve koira. Runsaasti saa huomiota ja rapsutuksia muilta perheenjäseniltä. Saa hyvää hoitoa. Hakee vaan niin paljon huomiota ja on aina siinä, että tuppaa hermo menemään.

Vierailija

Muistihäiriöisen hamstraaja-äitini edesottamuksiin menee hermot aika usein, mutta yritän olla näyttämättä sitä. Hänen lempihommaansa on piilotella erilaisia rikkinäisiä tavaroita, homeisia ruokia jne. - koska niitähän voi vielä tarvita! Kiroilen itsekseni ja kannan jätteet roskikseen, eihän äiti itse niitä muista sen enempää kuin orava piilottamiaan tammenterhoja.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat