Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muuttaako säännöllinen pössyttely ihmisen luonnetta?

ap
11.10.2015 |

Tuntuu että miehestä on tullut hermoheikko, tuntuu että yritän koko ajan silotella ja myötäillä ja varsinkin mun vanhimman lapsen kanssa olla niin että heidän välilleen ei tule minkäänlaista ristiriitaa, koska mies ei kestä enää mitään. Maailman kilteimmästä miehestä on tullut ihminen, joka ei kestä minkäänlaista vastalausetta ja jos esim vanhin lapsi ei tee sekunnissa sitä, mitä mies käakew, mies suuttuu ja antaa jonkun rangaistuksen. En keksi mitään muuta syytä miehen muuttumiselle kuin jatkuva, lähes päivittäinen hampun poltto. Voiko se olla syynä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta.

Vierailija
22/24 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kysymykseen muuttaa.

Ja jopa Amsterdamissa on tiukennettu lakia pössyttelyn , julkisilla paikoilla saa sakot ja jopa juomisesta rangaistaan julkisilla paikoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pittsburgh School of Medicine ja Rutgers University suorittivat tutkimuksen, jossa tarkasteltiin takautuvasti mieshenkilöitä, jotka olivat aloittaneet kannabiksen käytön 15- 26 -vuotiaina. Heidän elämäänsä kolmekymppisinä verrattiin saman ikäluokan muihin miehiin, sosiaalisella, sosioekonomisella ja elämäntyytyväisyyden tasolla. Vertailukohteena oli ryhmä, jonka päihteiden käyttö oli erittäin vähäistä tai sitä ei ollut lainkaan. Tulosten mukaan kannabiksen käyttö ei näkynyt tutkimuskohteena olleiden elämässä millään tavoin, ei vaikka olisivat käyttäneet kannabista edelleen säännöllisesti. Samasta tutkimusryhmästä teki toinen tutkijajoukko vielä erillisen tutkimuksen, jossa pyrittiin osoittamaan nuorena aloitetun kannabiksen käytön haitallisuus myöhemmin eämässä. Tässä Journal of Psychology of Addictive Behaviorsissa jukaistussa tutkimuksessa ei kuitenkaan voitu osoittaa, että nuorena aloitettu kannabiksen käyttö olisi tuonut mukanaan mielenterveydellisiä tai terveydellisiä haittoja verrattuna raittiina pysyneisiin ikätovereihin. Ei vaikka tutkimuksen tekemisen motivaationa oli ”tarjota empiiristä näyttöä mahdollisista haitallisista seurauksista, jotka johtuvat  marihuanan laillistamisesta.”

Kannabiksesta on niin hakemalla haettu niitä haittoja että voidaan myöntää sillä on niin vähän haittoja ettei niillä perusteilla voi pitää laittomana. Nixonkin tilasi tutkimuksen kannabiksen haitoista. No tutkimus paljasti ettei erityisi haittoja. Niitä piti keksiä, tunnetuin on porttiteoria. Dea myöntää sen valheeksi.

Suurimmat haitat aiheuttaa laki ja suomessa sitä ei haluta muuttaa. Jeah welcome to hölmölä.

Vierailija
24/24 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen paksua tuubaa tässä keskustelussa. Minä oikeasti tiedän monia kannabiksen käyttäjiä eikä kukaan kyllä myy itseään savujen puutteessa. Se on jännä miten keskusteluissa löytyy aina näitä ongelmaisia ja flegmaatikkoja mutta oikeassa elämässä niitä ei näy. Ainoat ongelmat ovat satunnaisia sakkoja että laki on suurempi ongelma kuin itse aine.

Terveisin 26 vuotta satunnaiskäyttöä.

Ei varmaan työssäkäyvä satunnaiskäyttäjä myykään, eikä se varmaan kovin yleistä ole muutenkaan. Mutta sitten on näitä minimisossunrahalla kituuttavia, jotka ei pysty nukkumaan ilman pössyttelyä. Siinä ei paljoa katsota kenen lompakko ratsataan, kun käännät selkäsi.

Joo, edellisessä asunnossa alakertaan muutti tollanen vässykkä joka aloitti polttelun siinä 23 maissa. Vttu mikä käry. Olin onneksi muutenkin muuttamassa pois