Aitiysmekko hakusessa HELP

HELP

Moikka,

Olisin hankkimassa äitiysmekkoa joka sopii hyvin syksyn / talven juhliin. Elikäs, mistä saisi suht edullisesti kauniin mekon, jota voi käyttää vaikka sukulaisten 70 syntymäpäivillä. Hinta /laatusuhde saisi olla hyvä :D. Eli tänne linkkaamaan äitiysvaatteita / imetysvaatteita, eteenkin mekkoja myyviä verkkokauppoja. PS. Voit myös samalla itse kertoa omista kokemuksistasi kyseisistä kaupoista.

Kommentit (6)

Vinkki

Hei. 

Itse olen ostanut tänävuonna muutamat äitiysvaatteet Zalandolta. Täällä www.9kk.fi on kanssa muutama oikein syksyinen/talvinen mekko:

http://www.9kk.fi/epages/9kk.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2014071402/Prod...

http://www.9kk.fi/epages/9kk.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2014071402/Prod...

Kokemuksia ei jälkimmäisestä verkkokaupasta ei ole. Muita manittavia on mielestäni HM ja Lapsenpäästäjän puoti. Onhan tietysti noita putiikkeja isommissakin kaupungeissa, mutta jos haet verkkokauppaa jotka myyvät äitiysvaatteita ja imetysvaatteita, niin meileen tulee nuo ensimäiseksi.

Vierailija

En ostanut äitiysmekkoja, ostin mm. tunikoita ja kietaisumekkoja, joita voi käyttää raskauden jälkeenki. Äitiysvaatteet on usein suunniteltu niin, että leikkaus korostaa mahaa. Minun mahani näkyy muutenkin ja vasta pitkälti puolivälin jälkeen alkaa se varsinainen pallokausi, jolloin on oikeasti tarvetta joustavalle tai sopivasti leikatulle mekolle. Siksi en laittaisi kovin paljon rahaa kiinni äitiysvaatteisiin, tosin jos on oikeasti tulossa iso juhla, niin siihen voisin panostaa kunnolla. Se olisi kuitenkin yksittäinen juttu ja ok, sen sijaan en minkään neljän kuukauden pallomahakauden vuoksi alkaisi ostella päivittäiskäyttöön kalliita äitiyskolttuja, jotka näyttäisivät raskauden jälkeen siltä, että olen edellen raskaana. :/ Imetyskään ei minulla onnistu, joten ihan turha ostaa mitään imetys-/äitiysvaate -comboja, jotka eivät kuitenkaan näytä hyvältä päällä raskauden jälkeen. 

Äitiysvaatteita saa nykyään vähän vaikka mistä, on H&M, Lindex/Kappahl (en muista onko molemmilla), varmaan Sokos, Stocka, Esprit, Asos ja mitä lie, googlettamalla löytyy paljon. "Halvalla hyvää" ei valitettavasti useimminkaan päde äitiysvaatteissa, eli joko maksat paljon laadukkaastai tai mukiinmenevästä tuotteesta, tai sitten ostat H&M-hinnalla jotain kertakäyttöisempää.

Netistä

Vierailija kirjoitti:
. "Halvalla hyvää" ei valitettavasti useimminkaan päde äitiysvaatteissa, eli joko maksat paljon laadukkaastai tai mukiinmenevästä tuotteesta, tai sitten ostat H&M-hinnalla jotain kertakäyttöisempää.

Tämä on ihan totta. Muutamalla eurolla ei saa hyviä äitiysvaatteita eikä imetysvaatteita. Mutta myöskään ei kannata liikaa maksaa. Esim täältä saat kohtuuhintaisia äitiysvaatteita.

Vierailija

Minä ostin H&M:n aletangosta kympillä mustan kietaisumallisen äitiysmekon, joka käy sekä arkeen että juhlaan.
Jos englannista tilaaminen ei ole este, niin suosittelen heavenly bump nettikauppaa, kivoja ja kohtuuhintaisia mekkoja :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat