Tunnen sympatiaa Kallea ja Riinaa kohtaan!

Vierailija

Tämä Maria Veitolan ohjelma valoitti asiaa. Riina on pirun rehellinen. Riutunut ja pitänyt itsensä timminä stressissä. Molemmat ovat pettäneet toisiaan, Kalle ensin. Riina tuntee ettei ole vuoden äiti, koska ei ole koskaan leiponut itse kakkua, ei leiponut pipareita eikä vienyt neljää lastaan uimahalliin. Riina näyttää liiankin täydelliseltä, mutta kertoo paniikkihäiriöstään. Kalle kertoo olevansa lapsirakas, mutta onko Kallen housut pysyneet jalassa kun Riina raatoi kaksosten kanssa ja riudutti itsensä? Niin suoraa puhetta, että perus av-mammat tuskin ymmärtävät. Riina kertoo että ymmärtää jopa miksi perhesurmiin ajaudutaan. Onko viinillä asiaa, mutta Riina helvetti puhuu suunsa puhtaaksi!

Kommentit (11)

Vierailija

Onneksi sinä olet jotain parempaa kun ymmärsit. Minä pidän itseäni ihan "perus av-mammana", joten en voi keskustella kanssasi. Riina ei vaikuttanut kovin onnelliselta, mutta mistäs minä mitään ymmärtäisin kun onnistuit torppaamaan keskustelun omalla ylemmyydentunnollasi. Sun pitää keskustella yksinäsi.

Vierailija

Riina on selvästi katkera niistä ajoista, jotka kaksosten kanssa yksin raatoi. Siltikin löytänyt mielenrauhan, että minähän olen oman elämäni kuningatar eikä kukaan muu voi tehdä minua onnelliseksi paitsi minä itse. Tajusin että Riina ei ole bimbo. Riina vaikuttaa perfektionilta ja samalla hedonistilta. Välillä puurtaa läpi harmaan kiven ja sitten juo sen viinin ja puhuu suunsa puhtaaksi.

Vierailija

En tajua miksi, miksi pitää pestä likapyykki koko Suomen kansan edessä. Kuka siinä voittaa? Kiva lapsillakin vanhempana kuulla ko. juttuja vanhemmistaan. Pitäisivät omana tietonaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sinä olet jotain parempaa kun ymmärsit. Minä pidän itseäni ihan "perus av-mammana", joten en voi keskustella kanssasi. Riina ei vaikuttanut kovin onnelliselta, mutta mistäs minä mitään ymmärtäisin kun onnistuit torppaamaan keskustelun omalla ylemmyydentunnollasi. Sun pitää keskustella yksinäsi.

Wtf? Minusta oli hienoa että Riina puhui suunsa puhtaaksi. Ei ole mikään Sirpa Selänne, vaan enemmän verta ja lihaa. Todellinen. Yksinäinen. Moni urheilijan vaimo vain vaikenee. Että elämä on vain fun fun joy joy. Riina ottaa nyt tilansa ja Kalle kitisee kun Riina harrastaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi, miksi pitää pestä likapyykki koko Suomen kansan edessä. Kuka siinä voittaa? Kiva lapsillakin vanhempana kuulla ko. juttuja vanhemmistaan. Pitäisivät omana tietonaan!

Likapyykki. Hys hys. Joskus hanhenselkä katkeaa. Riina on poikki ja täynnä kaikkea. Nyt sai viiniä ja Maria Veitola puhui niin, että uskalsi avautua. Mä inhoan sitä vanhakantaisuutta, että meidän perheen asiat ovat meidän perheen asiat
Helvetti jos haluaa puhua, niin sitten puhuu. Kalle on selitellyt ihan tarpeeksi. Kallekin tosin on aika harmiton, tuskin hakkaa tms. Mutta Riina on väsynyt!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Likapyykki. Hys hys. Joskus hanhenselkä katkeaa. Riina on poikki ja täynnä kaikkea. Nyt sai viiniä ja Maria Veitola puhui niin, että uskalsi avautua. Mä inhoan sitä vanhakantaisuutta, että meidän perheen asiat ovat meidän perheen asiat
Helvetti jos haluaa puhua, niin sitten puhuu. Kalle on selitellyt ihan tarpeeksi. Kallekin tosin on aika harmiton, tuskin hakkaa tms. Mutta Riina on väsynyt!

Heh, uusi sanonta: hanhenselkä katkeaa :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, uusi sanonta: hanhenselkä katkeaa :D

No lol. Ihan pyörin lattialla naurusta vatsa kipeänä kun keksin sulle uuden sanonnan, jolle vittuilla. Mä lähden nyt ostamaan suukkoja Hullareilta. Tukahdu sinä kateuteen kun et ole niin hoikka kuin Riina :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat