Tapailisitko miestä, joka kertoo tapailevansa samaan aikaan muitakin naisia?

Vierailija

Eli jonkinlainen hakeminen käynnissä? Itse en suostuisi, vaan mies saisi selvittää elämänsä ja mahdollisesti ottaa minuun yhteyttä joskus  myöhemmin. Itse tietysti valitsen, kuinka käy. 

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Mitä ihmettä tuo tapailu sitten pitääkään sisällään?

Tämä termeillä kikkailu on nykyään ihan hilpeää, löytyy antoisia tapailu- ja panosuhteita, mutta tuota tuo seurustelu onkin sitten jo liian sitovaa... voi aikoja :D

M39

Tää on muuten yks asia, jota tapaillessa lähes jokainen nainen kyselee. Minusta on luonnollista tavata, eihän siinä vielä anneta lupausta mistään.

M39

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä tuo tapailu sitten pitääkään sisällään?

Tämä termeillä kikkailu on nykyään ihan hilpeää, löytyy antoisia tapailu- ja panosuhteita, mutta tuota tuo seurustelu onkin sitten jo liian sitovaa... voi aikoja :D

Mulla se on yleensä ollu kahvilla käymistä ja jutustelua.

Vierailija

En ikinä tapaile, ellei ole molemminpuolista kiinnostusta ja ihastusta. Siihen kuvioon ei mahdu muut osapuolet. Ehkä muiden tapailu ei haittaisi, jos kuvio olisi "tutustutaan tässä ja katsellaan syntyykö jotain" -tyyppistä, mutta omasta mielestäni moinen on ajanhukkaa.

Vierailija

Voin tapailla useaa, jos kyse on treffeistä, joilla jutellaan ja tutustutaan. Sitten jos asiat etenee fyysisyyteen, alan kaivata yksiavioisuutta. En halua olla tekemisissä miehen kanssa, joka panee muitakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tää on muuten yks asia, jota tapaillessa lähes jokainen nainen kyselee. Minusta on luonnollista tavata, eihän siinä vielä anneta lupausta mistään.

Lupausta? Ihanko oikeasti jotkut istuvat alas ja puhuvat että nyt sitten tästä eteenpäin lupaan, etten tapaile muita?? Tuo kuulostaa juurikin siltä, että nyt alan tapailla muita. 

realisti

Turha kysymys. Tietenkin kaikki vastaa että ei tapailisi, mutta käytännössä jos mies on todella hurmaava - kuten tällaiset pelimiehet yleensä on - niin aika moni nainen jatkaa tapailua ja usein jopa rakastuu tähän mieheen ja sitten itkee kun mies ei halua sitoutua juuri häneen, mutta toimii vakipanona hänelle ja toivoo että mies rakastuu häneen, koska  nainen luulee, että seksin antaminen saa miehen rakastumaan häneen.

Vierailija

En voisi. En ikinä. En ole edes lainkaan mustasukkainen. Suhteissa annan toiselle tilaa jota itsekkin tarvitsen. En ikinä pystyisi olemaan toinen nainen enkä ole koskaan pettänyt. Haluan olla ainoa ja niin kauan kuin olen epävarma vastapuolen tunteista, ei suhde voi toimia. Sitten kun tiedän että olen se one and only, niin pystyn vapautumaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Se vähän riippuu miten kukin tapailun näkee. Minusta ei esimerkiksi ole oikein antaa toiselle sellaisia fiiliksiä, että olisi ihastunut (koskettelee, suutelee, kehuu kuinka ihana olet), mutta kuitenkin pyörittää muitakin siinä samalla... Eri asia sellainen jutustelu, tutustuminen esimerkiksi kahvikupin ääressä, jossa ei anneta toisen olettaa mitään suurempaa VIELÄ.

Vierailija

Miksi kukaan tapailisi henkilöä, johon ei ole hivenen ihastunut ? Ja kun on ihastunut, ei mielestäni enää voi tapailla muita, miksi edes tapailisi kun on jo ihastunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minusta on hyvä, että naiset kyselevät. Saavat sitten heti tietää onko mies ihan vaan ajankuluksi treffeillä kanssaan.

M39

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupausta? Ihanko oikeasti jotkut istuvat alas ja puhuvat että nyt sitten tästä eteenpäin lupaan, etten tapaile muita?? Tuo kuulostaa juurikin siltä, että nyt alan tapailla muita. 

No näin on mulle ainakin käynyt, et ollaan sovittu. Enkä ole sit enää tapaillu muita, kun olen halunnut keskittyä siihen yhteen ihmiseen. Kenelle nyt mikäkin sopii, mut mulle tää on sopinut hyvin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat