Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailisitko miestä, joka kertoo tapailevansa samaan aikaan muitakin naisia?

Vierailija
11.10.2015 |

Eli jonkinlainen hakeminen käynnissä? Itse en suostuisi, vaan mies saisi selvittää elämänsä ja mahdollisesti ottaa minuun yhteyttä joskus  myöhemmin. Itse tietysti valitsen, kuinka käy. 

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on muuten yks asia, jota tapaillessa lähes jokainen nainen kyselee. Minusta on luonnollista tavata, eihän siinä vielä anneta lupausta mistään.

Minusta on hyvä, että naiset kyselevät. Saavat sitten heti tietää onko mies ihan vaan ajankuluksi treffeillä kanssaan.

Siis nythän oli puhe tapailusta, ei treffeistä. Minä sovin sitten vasta treffeistä, kun koen toisen ihmisen kiinnostavan minua ja kenties nostattanut tunteita.

Tapailet miestä/naista vaikkei hän kiinnosta sinua. Ok.

Vierailija
22/47 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on muuten yks asia, jota tapaillessa lähes jokainen nainen kyselee. Minusta on luonnollista tavata, eihän siinä vielä anneta lupausta mistään.

Minusta on hyvä, että naiset kyselevät. Saavat sitten heti tietää onko mies ihan vaan ajankuluksi treffeillä kanssaan.

Siis nythän oli puhe tapailusta, ei treffeistä. Minä sovin sitten vasta treffeistä, kun koen toisen ihmisen kiinnostavan minua ja kenties nostattanut tunteita.

Sovit tapaamisesta ja ihminen ei kiinnosta??What?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hetkinen...kun sovit tapaamisesta, et sovi treffeistä? Mikä erottaa tapaamisen ja treffaamisen? Nehän ovat sama asia.

Voi olla, että ne tarkottaa samaa asiaa. :)

Mie vaan olen kutsunut tapailua kevyempänä, et tuntita ei ole vielä kehkeytynyt. Esim. käydä kahvilla jossain. Treffeiksi olen sitten kutsunut sellaisia tapaamisia, kun ollaan jo paremmin tunnettu ja vietetään iltaa kahdestaan, joka voi sitten edetä jo pidemmälle :) 

Vierailija
24/47 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla oli parikin ns. fuckbuddyä kun en vielä halunnut asettua aloilleni. En kysellyt, oliko heillä muita naisia, eikä he kysyneet minulta. Ne "suhteet" loppui kun löysin elämäni miehen, mutta en kyllä kadu niitä hetkeäkään. Mukavaa ajanvietettä ja turvallisempaa seksiä kuin yhdenyönjutuissa, joissa toista ei tunne tippaakaan.

Minulle fuckbuddy oli nimensä mukainen. Ei ollut tarkoituskaan olla muuta, kuin seksiä ja meidän kohtaamiset eivät olleet mitään treffejä tai tapailuja "katellaan mihin johtaa"... Kaikki tapailut ovat johtaneet parisuhteeseen minulla, joten näissä kaikissa on ollut jonkinlaista ihastumista JO tapailuvaiheessa.

Vierailija
25/47 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen niin naurettava yksilö että minun täytyy olla miehelle yksi ja ainoa nainen maailmassa johon hän tuntee kiinnostusta. Jos hän ei tunne, minun kiinnostukseni häntä kohtaan loppuu ja siirryn elämässäni eteenpäin suunnittelemaan utopistista tulevaisuuttani.

Vierailija
26/47 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hetkinen...kun sovit tapaamisesta, et sovi treffeistä? Mikä erottaa tapaamisen ja treffaamisen? Nehän ovat sama asia.

Näin mäkin sen näen, tapailussa käytäisiin treffeillä. Tosin kerran kävin yhden miehen kanssa pelaamassa biljardia ja kävelyllä, mutta itse luulin, että mies näkee minua kaverina. Vasta myöhemmin olen tullut ajatelleeksi, että saattoi hän ajatella muutakin. Mutta koskaan mies ei sanallakaan tai oikein edes eleilläkään ilmaissut, että välillämme voisi olla jotakin. Itse taas uskoin, etten minä voi häntä "siinä mielessä" kiinnostaa tai jos kiinnostan, niin haluaisi vain seksiä (tämä onkin mahdollista, että se olisi kelvannut). 

En siis itsekään halunnut tehdä mitään eleitä, en antanut itseni edes ihastua, vaikka mies olisikin kelvannut minulle. Jos hän olisi tapaillut samaan aikaan muitakin tässä kuviossa, niin en olisi voinut kai pahastua. Hän oli kylläkin tarpeeksi fiksu ollakseen kertomatta, jos tapailikin, voihan se olla, ettei minua olisi sitten enää kiinnostanut edes se biljardin peluu. 

Mietin vain onko jotkut miehet sellaisa, että tämäkin lämmitteli minua ja olisi halunnut aloitteen jatkoon tulevan minulta? Eli että eivät sitten tee aloitetta jos nainenkaan ei sitä tee? Eli jos mä olisin halunnut seksiä niin itselleni jäi se kuva, että sitä olisin saanut. Ja joss olisin ollut hyvä, niin ehkä seurustelusuhteenkin tai sen tapaisen? 

Minä en halunnut edetä, jotta mies olisi voinut sitten heittää minut pois, kun olisi kyllästynyt minuun. Koska itse ryhdyn etenemään vain vahvoilla tunteilla ja niitä en uskaltanut päästää tulemaan. Mies sinänsä oli ihan mukava, sellainen muusikko vielä.

Vierailija
27/47 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin ilmeisesti aikoinaan ihan hurjasti miehiä :D 

Tapaan yliopiston käytävällä miespuolisen opiskelukaverini, joka kysyy mennäänkö kahville alakuppilaan?

Miespuolinen opiskelukaverini siis ystäväni tulee meille kahville? Tai minä heille. Keittiössä istuttiijn ja parannettiin maailmaa :)

Vierailija
28/47 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaan yliopiston käytävällä miespuolisen opiskelukaverini, joka kysyy mennäänkö kahville alakuppilaan?

Miespuolinen opiskelukaverini siis ystäväni tulee meille kahville? Tai minä heille. Keittiössä istuttiijn ja parannettiin maailmaa :)

Ei kai kaveruus tarkoita tapailua??

Vierailija
29/47 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut. Samalla myös itselläni oli useita miehiä.

olet siis lutkalehmä. hyi saatana.

Vierailija
30/47 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipahan tänään opittua tuokin, et ne sit tarkottaa samaa asiaa. Kiitos palsta :)

Vierailija
31/47 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi ainakaan mihinkään fyysiseen kontaktiin miehen kanssa, joka tapailee muitakin naisia. Kahvilla voin käydä tai elokuvissakin kaveripohjalla. Kyllä ne valinnat tehdään ennen kuin sovitaan uudesta tapaamisesta. Olisi noloa näyttäytyä julkisesti miehen kanssa, jolla eri päivinä eri nainen matkassa. Mieluummin sitten olen yksin.

Vierailija
32/47 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaile. Tapailuvaiheessa yksi mies kerrallaan eikä useampia. Samaa toivon mieheltä.

Vierailija
33/47 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kaveruus tarkoita tapailua??

Entä hyvän päivän tuttu :) saako mennä kahville? Opiskelin miesvaltaisella alalla eikä mieleenkään tullut että' tuleeko tässä nyt tapailtua liian vakavasti :D

Eipä ihme, että ihan oikea seurustelu tuntuu nykyään olevan lähes mahdotonta :)

Kaikki analysoidaan ja koodataan ihan puhki :D

Vierailija
34/47 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin aikoinaan tulevan aviomieheni Joensuussa opiskelijabileissä. Hän opiskeli Helsingissä. Sovimme uudesta tapaamisesta  parin viikon päähän ja sillä kertaa hän sanoi tapailleensa jotain saman alan opiskelijaa ennen minun kohtaamistani. Oli sitten lopettanut tuon tapailun ja keskittyi minuun. Eiköhän noita tapaamisia ja kohtaamisia synny ihmisten välille, mutta edelliset "suhteet" on aiheellista päättää, eikä pyöritellä monia yhtaikaa. En suostuisi siihen, että mies  miettisi aikatauluja, milloin on kenenkin vuoro olla tapailun toisena osapuolena.  Itsekään en toimisi niin.

Vierailija
35/47 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapailisi. En käy itsekään useitten miesten kanssa tapailuissa, vaan yksi kerrallaan. Jatkoista ei sovita, ellei oikeasti sitä haluta.

Vierailija
36/47 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipahan tänään opittua tuokin, et ne sit tarkottaa samaa asiaa. Kiitos palsta :)

Mitkä tarkoittaa samaa asiaa?

Vierailija
37/47 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi en voi lähteä kahville, kävin eilen jo Reiskan kanssa :D

Vierailija
38/47 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapailen miestä, joka tapailee myös muita naisia (ja kaikissa suhteissa on siis seksiä). Itselläni ei ole muita seksisuhteita, mutta olen käynyt treffeillä. En osaa lokeroida suhdettamme, olemme lähes joka päivä yhteyksissä, mutta emme ole mikään pari. Mies ei halua suhdetta kanssani, koska ei ole rakastunut. Varmaan kuitenkin tykkää jonkun verran, koska suhde on muutakin kuin seksiä. Olen miettinyt suhteen lopettamista useaan otteeseen ja varmaan se sitten loppuukin, kun mies löytää rakkauden. Itse tuskin löydän ketään, olen realisti/pessimisti. Mies on tietenkin tyytyväinen tilanteeseen, itse en niinkään :(

Vierailija
39/47 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin tapailla useaa, jos kyse on treffeistä, joilla jutellaan ja tutustutaan. Sitten jos asiat etenee fyysisyyteen, alan kaivata yksiavioisuutta. En halua olla tekemisissä miehen kanssa, joka panee muitakin.

Jos tapailisit muitakin, niin minäkin tapailisin, enkä vedä fyysisyyteen mitään rajoja. mies

Vierailija
40/47 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi en voi lähteä kahville, kävin eilen jo Reiskan kanssa :D

Anteeksi Anniina, en voi lähteä jatkoille luoksesi, koska eilen kävin Minnan luona jatkoilla. Empä! mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi