Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailisitko miestä, joka kertoo tapailevansa samaan aikaan muitakin naisia?

Vierailija
11.10.2015 |

Eli jonkinlainen hakeminen käynnissä? Itse en suostuisi, vaan mies saisi selvittää elämänsä ja mahdollisesti ottaa minuun yhteyttä joskus  myöhemmin. Itse tietysti valitsen, kuinka käy. 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tapaile. Tapailuvaiheessa yksi mies kerrallaan eikä useampia. Samaa toivon mieheltä.

Juuri näin. Joko tapaillaan muita tai sitten ei. Rajoittamaan toista jonka kanssa ei olla edes yhdessä vaan vain "tapaillaan" ei voi. mies

Vierailija
42/47 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on muuten yks asia, jota tapaillessa lähes jokainen nainen kyselee. Minusta on luonnollista tavata, eihän siinä vielä anneta lupausta mistään.

Minusta on hyvä, että naiset kyselevät. Saavat sitten heti tietää onko mies ihan vaan ajankuluksi treffeillä kanssaan.

Siis nythän oli puhe tapailusta, ei treffeistä. Minä sovin sitten vasta treffeistä, kun koen toisen ihmisen kiinnostavan minua ja kenties nostattanut tunteita.

Tapailet miestä/naista vaikkei hän kiinnosta sinua. Ok.

Tapailin ilmeisesti aikoinaan ihan hurjasti miehiä :D 

Tapaan yliopiston käytävällä miespuolisen opiskelukaverini, joka kysyy mennäänkö kahville alakuppilaan?

Miespuolinen opiskelukaverini siis ystäväni tulee meille kahville? Tai minä heille. Keittiössä istuttiijn ja parannettiin maailmaa :)

Ei kai kaveruus tarkoita tapailua??

Entä hyvän päivän tuttu :) saako mennä kahville? Opiskelin miesvaltaisella alalla eikä mieleenkään tullut että' tuleeko tässä nyt tapailtua liian vakavasti :D

Eipä ihme, että ihan oikea seurustelu tuntuu nykyään olevan lähes mahdotonta :)

Kaikki analysoidaan ja koodataan ihan puhki :D

Miten niin? Mielestäni tää homma on aivan selkee.

Kaveruus on kaveruutta, silloin ei haittaa miehen/naisen muut tapaamiset. Jos olen kiinnostunut, oletan, että niin toinenkin vain minusta, jos näin ei ole -> en ole kiinnostunut (tai hetken voin toki koittaa nousta toisen arvoasteikossa sille tasolle, että valitsis minut, mutta jos toinen ei halua, niin ei sit voi mitään.m) 

Jos olen tosi kiinnostunut ilmaisen, mitä tunnen ja jos en saa vastakaikua tuskinpa jään kaveriksi katsomaan, kuinka toiselle kelpaa muut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi en voi lähteä kahville, kävin eilen jo Reiskan kanssa :D

Anteeksi Anniina, en voi lähteä jatkoille luoksesi, koska eilen kävin Minnan luona jatkoilla. Empä! mies

Joo, aivan, eipä kiinnostais saadakaan sinua sinne, jos muutkin sen verran kiinnostavat. Etsin miehen, joka kiinnostuu minusta.

t. Anniina

Vierailija
44/47 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi en voi lähteä kahville, kävin eilen jo Reiskan kanssa :D

Anteeksi Anniina, en voi lähteä jatkoille luoksesi, koska eilen kävin Minnan luona jatkoilla. Empä! mies

Mies kuvittelee olevansa maailmannapa, jonka puuttumisesta jatkoilta menee Anniinan ilta pilalle :D  Et kuule todellakaan ole niin tärkeä kuin ilmeisesti luulet :D

Vierailija
45/47 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuollainen useampaa naista samaan aikaan tapaileva mies antaa epäluotettavan kuvan itsestään sekä viestii epäkunniotuksesta naisia kohtaan. Onhan pettäviä aviomiehiäkin liiaksi asti, joten joillakin vaan kuuluu toimenkuvaan olla jatkuvasti jahti päällä.

Vierailija
46/47 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on muuten yks asia, jota tapaillessa lähes jokainen nainen kyselee. Minusta on luonnollista tavata, eihän siinä vielä anneta lupausta mistään.

Minusta on hyvä, että naiset kyselevät. Saavat sitten heti tietää onko mies ihan vaan ajankuluksi treffeillä kanssaan.

Siis nythän oli puhe tapailusta, ei treffeistä. Minä sovin sitten vasta treffeistä, kun koen toisen ihmisen kiinnostavan minua ja kenties nostattanut tunteita.

Tapailet miestä/naista vaikkei hän kiinnosta sinua. Ok.

Tapailin ilmeisesti aikoinaan ihan hurjasti miehiä :D 

Tapaan yliopiston käytävällä miespuolisen opiskelukaverini, joka kysyy mennäänkö kahville alakuppilaan?

Miespuolinen opiskelukaverini siis ystäväni tulee meille kahville? Tai minä heille. Keittiössä istuttiijn ja parannettiin maailmaa :)

Ei kai kaveruus tarkoita tapailua??

Entä hyvän päivän tuttu :) saako mennä kahville? Opiskelin miesvaltaisella alalla eikä mieleenkään tullut että' tuleeko tässä nyt tapailtua liian vakavasti :D

Eipä ihme, että ihan oikea seurustelu tuntuu nykyään olevan lähes mahdotonta :)

Kaikki analysoidaan ja koodataan ihan puhki :D

Miten niin? Mielestäni tää homma on aivan selkee.

Kaveruus on kaveruutta, silloin ei haittaa miehen/naisen muut tapaamiset. Jos olen kiinnostunut, oletan, että niin toinenkin vain minusta, jos näin ei ole -> en ole kiinnostunut (tai hetken voin toki koittaa nousta toisen arvoasteikossa sille tasolle, että valitsis minut, mutta jos toinen ei halua, niin ei sit voi mitään.m) 

Jos olen tosi kiinnostunut ilmaisen, mitä tunnen ja jos en saa vastakaikua tuskinpa jään kaveriksi katsomaan, kuinka toiselle kelpaa muut. 

Samoin. Kerron avoimesti tunteeni, jos mies kiinnostaa. Ellei miehellä ole minua kohtaan samaa, turha jäädä vakuuttelemaan mitään. Matka jatkuu.

Vierailija
47/47 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tapailen miestä, joka tapailee myös muita naisia (ja kaikissa suhteissa on siis seksiä). Itselläni ei ole muita seksisuhteita, mutta olen käynyt treffeillä. En osaa lokeroida suhdettamme, olemme lähes joka päivä yhteyksissä, mutta emme ole mikään pari. Mies ei halua suhdetta kanssani, koska ei ole rakastunut. Varmaan kuitenkin tykkää jonkun verran, koska suhde on muutakin kuin seksiä. Olen miettinyt suhteen lopettamista useaan otteeseen ja varmaan se sitten loppuukin, kun mies löytää rakkauden. Itse tuskin löydän ketään, olen realisti/pessimisti. Mies on tietenkin tyytyväinen tilanteeseen, itse en niinkään :(

Älä sisko-hyvä alennu tuollaiseen. Laita stoppi koko hommalle heti tänään ja ryhdy nostamaan itseäsi ylös päin. Ansaitset paljon parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi