Naiset, haittaako jos mies tulee todella nopeasti suihinotossa?

miesss

Jos mies saa yhdynnässä siemensyöksyn minuutin tai kahden jälkeen niin yleensä nainen on silloin pettynyt ja olisi toivonut homman kestävän paljon pidempään, mutta mitäs jos mies kiihottuu nopeasti niin paljon kun annat hänelle suuseksiä että hän tulee jopa minuutissa? Onko se ihan OK, vai haluaisitteko tehdä sitä pidempään kun on kerran aloitettukin?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Olisin imarreltu, että tuntui niin hyvältä. Parempi että tulee minuutissa kuin että kestää tunnin, siinä kipeytyy jo leuka. Tykkään oikeasti saada spermat suuhuni. Ja ainahan voi ottaa uusiksi hetken päästä.

Vierailija

Parempi jos mies ei tule ollenkaan, varsinkaan jos kyseessä on oma mies. Tai eihän sitä tiedä vaikka häntä kiihottaisi kun otan toiselta mieheltä suihin.

Rambo

Vierailija kirjoitti:

Minkä nopeammin, sen parempi. Meillä alkaa minun vuoroni saada kielihoitoa sen jälkeen

käytättekö dildoja leikeissä mukana?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä nopeammin, sen parempi. Meillä alkaa minun vuoroni saada kielihoitoa sen jälkeen

Joo, sillon mun mies vasta nopeasti tulee kun hieron samalla dildolla eturauhasta.

Vierailija

Minua kiinnostaisi pikemminkin tietää, että haittaako miestä tulla liian nopeasti? Ainakin minä saan miehen tulemaan mielestäni turhankin nopeasti. Täytyy ehkä kiusoitella kauemmin ensin;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi pikemminkin tietää, että haittaako miestä tulla liian nopeasti? Ainakin minä saan miehen tulemaan mielestäni turhankin nopeasti. Täytyy ehkä kiusoitella kauemmin ensin;)

Lyhyessä ja hitaassa on vähän puolensa. Välillä kun on vähän aikaa sitten harrastanut seksiä niin suuseksissä menee helposti puolisen tuntia, että pääsee reunalle, niin naisella alkaa helposti jo siinä vaiheessa voimat loppua ja siinä menee itselläkin vähän fiilis. Liian lyhyessä jää välillä taas harmittamaan, että olisi ollut kiva saada pidempäänkin. Paras on sellanen 10-15 minuuttia.

Vanha akka

Haittaa. Jos viisikymppinen mies laukeaa suuhuni, niin se oli sitten siinä. Seuraavan kerran voi toivoa penetraatiota ehkä seuraavan päivän iltana. Ai niin, voihan se mies vaikka räplätä minua sormillaan, eikös se ole iihan sama asia? No ei ole.

Vierailija

8: puoli tuntia suuseksiä? Jaksatko itse mussuttaa naista niin kauan? Jos mies ei vartissa saa, niin jotakin on pielessä. Tottakai jos edellinen sessio on ollut hetki sitä ennen niin voihan siinä kestää, mutta varmasti siinä naista ei voi enää imuttaminen vähempää kiinnostaa ja hän vain kiroilee mielessään. Pitäisi siinä jo miehenkin ottaa ohjat omiin käsiin eikä antaa tilanteen jatkua ikuisuutta. Vai oletteko ihan teinejä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

8: puoli tuntia suuseksiä? Jaksatko itse mussuttaa naista niin kauan? Jos mies ei vartissa saa, niin jotakin on pielessä. Tottakai jos edellinen sessio on ollut hetki sitä ennen niin voihan siinä kestää, mutta varmasti siinä naista ei voi enää imuttaminen vähempää kiinnostaa ja hän vain kiroilee mielessään. Pitäisi siinä jo miehenkin ottaa ohjat omiin käsiin eikä antaa tilanteen jatkua ikuisuutta. Vai oletteko ihan teinejä?

Ei olla teinejä ja auttaisin mielelläni, mutta hänelle tulee jotenkin riittämätön olo, jos ei saa itse imettyä lastia ulos. Kyllä mä itsekin välillä aika pitkään mussutan, jos hänellä on vaikeuksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse

Vierailija

Ei haittaa, mutta on ikävää jos toiselle jää kurja fiilis että tuli mielestään liian nopeasti. Tosin joskus tuntuu, että miestä kiihottaa suihinotto jo ajatuksena niin, ettei ole ehtinyt kuin lipaista ja mies tulee jo. Sillon kyllä toivon että saisin ottaa uusiksi. Ei ole vielä yksikään kieltäytynyt. 

Vierailija

No ei todellakaan haittaa :D minä otan suuhun mielellään, mutta eihän se nyt hyvältä tunnu itsestä. Kiihottavaa siinä on vain se kun toinen nauttii. Meillä seksi loppuu lähes aina siihen, että mies laukeaa suuhun.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat