Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NENÄ VUOTAA, aivastuttaa ja PALKATON EKA PÄIVÄ?

miettijä

Hallitus kaavailee palkattomaksi ensimmäistä sairaslomapäivää.

Nyt flunssakausi menossa, itseäni aivastuttaa ja nenä vuotaa.

Pitäisikö minun nuhaisena ja pärskivänä jatkossa ottaa 10% palkanalennus yhdestä (1) sunnuntaipäivästä, siksi koska en voi tehdä etätyötä kotona?

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Että ihan nuha on ja aivastuttaa? Ehkä et voi tehdä kirurgin hommia tuossa kunnossa, mutta kaikkeen muuhun olet ihan tarpeeksi terve.

Jos aiot vedota muodikkaan epäitsekkäästi siihen, että et voi mennä töihin tartuttamaan muita, mieti hetki sitä, että tuossa kunnossa olet levitellyt pöpöjäsi jo 2-3 päivän ajan ja tulet parannuttuasikin levittelemään niitä vielä pari viikkoa.

Töihin siitä, mars.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Että ihan nuha on ja aivastuttaa? Ehkä et voi tehdä kirurgin hommia tuossa kunnossa, mutta kaikkeen muuhun olet ihan tarpeeksi terve.

Jos aiot vedota muodikkaan epäitsekkäästi siihen, että et voi mennä töihin tartuttamaan muita, mieti hetki sitä, että tuossa kunnossa olet levitellyt pöpöjäsi jo 2-3 päivän ajan ja tulet parannuttuasikin levittelemään niitä vielä pari viikkoa.

Töihin siitä, mars.

Niin meinasinkin. Vanhuksia hoitamaan. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töihin siitä, mars.

Niin meinasinkin. Vanhuksia hoitamaan. ap

Mitäs sitten vielä valitat? Vanhukset ovat jo saaneet pöpöannoksensa ja tulevat saamaan lisää. Eli mikään ei muutu paitsi ehkä sinun palkkatulosi hitusen.

Vierailija

En ole ikinä ollut flunssan takia pois töistä, tosin kuin eräät. Nokka vuotaa: voi kamalaa sentään!

T-Ope

Vierailija

No minulle jos kertyy noita flunssapäiviä muutama kuussa, olen hyvinkin nopeasti oikeutettu toimeentulotukeen.

Matalapalkka-alan anneli

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No minulle jos kertyy noita flunssapäiviä muutama kuussa, olen hyvinkin nopeasti oikeutettu toimeentulotukeen.

Matalapalkka-alan anneli

ohi ootpas kova saikuttamaan

Vierailija

Haha selvä. Jos tulee kunnon flunssa niin aivastelen sit teidän ruokiinne kun ei se oo hyvä saikun syy. En pikkunuhasta jää saikulle mut kunnon flunssa ja aivastelet ja nenä vuotaa jatkuvasti on ihan saikun paikka muillekin kun kirurgille..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Haha selvä. Jos tulee kunnon flunssa niin aivastelen sit teidän ruokiinne kun ei se oo hyvä saikun syy. En pikkunuhasta jää saikulle mut kunnon flunssa ja aivastelet ja nenä vuotaa jatkuvasti on ihan saikun paikka muillekin kun kirurgille..

Ymmärräthän sinä kuitenkin pikkunuhan ja kunnnon flunssan eron?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat