Uskokaa jo, KURVIKAS EI OLE LIHAVA!

Vierailija

Tulee huono oli siitä kun näkee niin monen lihavan tälläkin palstalla luonnehtivan itseään kurvikkaaksi ja hyvämuotoiseksi. Missä pirun itsepetoksessa pitää elää, ettei käsitä lihavan olevan LIHAVA? 

Tässä teille kurvikuningattarille KURVIKKUUTTA:

http://www4.pictures.zimbio.com/fp/Candice+Swanepoel+Hits+Beach+Victoria...

Sivut

Kommentit (112)

Vierailija

Kiitos ap.

Olen itse oikeasti kurvikas enkä tykkää erityisemmin pukeutua kovinkaan ihonmyötäisesti. Siitä syystä mm. anoppini haukkuu minua läskiksi.

Häissäni oli hiljaa sillä hääpuku paljasti kurvini. Mutta sen jälkeen läski-irvailunsa vaan paheni :(

Vittumainen ämmä.

toope

Kurvikas voi olla ylipainoinen mutta ylipainoinen ei välttämättä ole kurvikas. Itseasiassa kurvikas vartalo tyyppi on harvinainen Suomessa.

Vierailija

jos tuo malliesimerkki on kurvikas, niin itse olen sitten ilmeisesti aivan megakurvikas (ja ei, ei ole grammaakaan ylipainoa). vai tarkoittaako kurvikas nyt sitten vain naista, jolla ei ole sataprosenttisen tasapaksu vartalo vaan kunhan tissit ja lantion pystyy erottamaan muusta kropasta niin ollaan kurvikkaita?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Laihahan tuo kuvan nainen on. Kurvikas on Satu Silvo, Maria Sid, kim Karshasian.

Lisään vielä että kurvikkaalla naisella on kunnon tissit ja erottuva vyötärö. Huono kuvaesimerkki kurvikkuudesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kurvikas voi olla ylipainoinen mutta ylipainoinen ei välttämättä ole kurvikas. Itseasiassa kurvikas vartalo tyyppi on harvinainen Suomessa.

Ei, ei ole olemassa ylipainoista kurvikasta ihmistä muuta kuin mielikuvitusmaailmassasi.

Ap

Vierailija

Lihavuus ei sulje kurvikkuutta pois. Ja jokainen saa kokea itsensä juuri niin kurvikkaaksi tai kurvittomaksi kuin haluaa, eikä sen pitäisi ärsyttää ketään noin paljon. Ketä oikeasti kiinnostaa?

Vierailija

Monet tuntuu tosiaan kuvittelevan, että lihavuus ja kurvikkuus on sama asia.  Toisaalta, eräänlainen kurvihan se on kaksoileuka ja jenkkakahvakin :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihahan tuo kuvan nainen on. Kurvikas on Satu Silvo, Maria Sid, kim Karshasian.

Lisään vielä että kurvikkaalla naisella on kunnon tissit ja erottuva vyötärö. Huono kuvaesimerkki kurvikkuudesta.

Tulit juuri luetelleeksi kolme lihavaa naista. 

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulit juuri luetelleeksi kolme lihavaa naista. 

Ap

Ok. Tuon kommenttisi jälkeen ymmärrän ajatusmaailmasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus ei sulje kurvikkuutta pois. Ja jokainen saa kokea itsensä juuri niin kurvikkaaksi tai kurvittomaksi kuin haluaa, eikä sen pitäisi ärsyttää ketään noin paljon. Ketä oikeasti kiinnostaa?

Minua kiinnostaa ja niin näkyy sinuakin kiinnostavan kun tähän ketjuun eksyit.

Ap

Vierailija

ap on yhtä pihalla siitä mitä kurvikkuus tarkoittaa kuin ne 120-kiloiset jotka kutsuvat lihavuuttaan kurvikkuudeksi.

ps. sekä normaalipainoinen että ylipainoinen voivat olla kurvikkaita. kurvikkuutta ei ole kuitenkaan se, että luut luovat kaikki kropan muodot, eikä sairaalloinen ylipaino.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat