Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskokaa jo, KURVIKAS EI OLE LIHAVA!

Vierailija
11.10.2015 |

Tulee huono oli siitä kun näkee niin monen lihavan tälläkin palstalla luonnehtivan itseään kurvikkaaksi ja hyvämuotoiseksi. Missä pirun itsepetoksessa pitää elää, ettei käsitä lihavan olevan LIHAVA? 

Tässä teille kurvikuningattarille KURVIKKUUTTA:

http://www4.pictures.zimbio.com/fp/Candice+Swanepoel+Hits+Beach+Victori…

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että mua väsyttää nää ulkonäkö-keskustelut.

Vierailija
42/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi että mua väsyttää nää ulkonäkö-keskustelut.

Tinder-elämää. Sitä tämä nykyään on. Ihminen ei kiinnosta, vain kuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Olen siis kurvikas? Mitat 100-80-108, hartiat yhtä leveät kuin lantio, muutama kilo ylipainoa (bmi:n perusteella).

Vierailija
44/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurvikaalla on vyötärön ja lantion suhde n.25cm. Erotuksena päärynään on se että kurvikkaan hartiat on yhtä leveät kuin lantio ja rinnan ympärys on suunnilleen sama kuin lantion. Myös kurvikas on sivusta katsottuna "kurvikas". Hänellä ei ole latta takapuolta.

Elisabeth Taylor on kurvikas. Välillä hoikempana, välillä pulleampana.
Kurvikas voi todellakin olla ylipainoinen. Hänellä se ylipaino jakautuu tasaisesti, vyötärö on aina erottuva.

Jep. Minulla on nimenomaan tämä suhde ja tarkalleen kuvailtuna tuollainen kroppa (en tosin näytä Elisabeth Taylorilta). Kurvit siinä mielessä haittaa, että jos laittaisin bodycon mekon Kardashian-tyyliin päälle, oma itsetunto ei anna myöten mennä julkiselle paikalle sen näköisenä. Suosin a-linjaa mekoissa joka lähtee kevyesti levenemään vyötäröstä alaspäin, on hieman maltillisempi look.

Vierailija
45/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kurvikas ei voisi olla lihava? Onko kurvikas jotenkin immuuni lihomiselle?

Vierailija
46/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurvikaalla on vyötärön ja lantion suhde n.25cm. Erotuksena päärynään on se että kurvikkaan hartiat on yhtä leveät kuin lantio ja rinnan ympärys on suunnilleen sama kuin lantion. Myös kurvikas on sivusta katsottuna "kurvikas". Hänellä ei ole latta takapuolta.

Elisabeth Taylor on kurvikas. Välillä hoikempana, välillä pulleampana.

Kurvikas voi todellakin olla ylipainoinen. Hänellä se ylipaino jakautuu tasaisesti, vyötärö on aina erottuva.

Eikö se ihannesuhdeluku oo 0.7? Eli vyötärönympärys jaettuna lantionympäryksellä.

Vierailija
47/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä mittojen puolesta kurvikas ja tiimalasivartaloinen, mutta ei sitä useinkaan huomaa, en tykkää korostaa vyötäröäni, häpeän leveähköä takapuoltani. On juurikin tuo 0.7 vyötärön ja lantion suhde. Olen kateellinen semmoisille pitkille ja laihoille naisille. Sekä lihaksikkaille atleettisille naisille joista huokuu voimaa. Harmi sinänsä että monet naiset eivät ole juuri omaan vartaloonsa tyytyväisiä vaan kadehtivat jotain muuta. Sitä pitäisi olla onnellinen ja korostaa rohkeasti kroppansa hyviä puolia, niin näyttäisikin paremmalta.

Vierailija
48/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusviestin nainen ei ole kurvikas eikä tiimalasi eikä X:n mallinen vaan pehmeä suora. Tai muodokas hoikka.

Kurvikkuuteen vaaditaan yli 35cm ero vyötärömitan ja rinnan+lantionympärykseen verrattuna, esim. 95-60-95. Nämä kaikki käytiin läpi amerikkalaisella tyylianalyysikurssilla johon osallistuin jossa tehtiin jokaiselle myös hius-, meikki- ja värianalyysi. Kyseiset järjestäjät olivat julkkisten stailaajia, kampaajia, meikkaajia ja tyyliguruja, joten uskon heitä enemmän kuin jotain suomalaisten naistenlehtien juttuja :D

Sain kurssin lahjaksi amerikkalaistuttavaltani siellä muutama vuotta sitten asuessani.

Raquel Welch, Scarlett Johansson ja Kim Kardashian ovat kurvikkaita sekä tiimalaseja.

Vierailija
49/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusviestin KUVAN nainen, piti sanoa.

Vierailija
50/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitusviestin nainen ei ole kurvikas eikä tiimalasi eikä X:n mallinen vaan pehmeä suora. Tai muodokas hoikka.

Kurvikkuuteen vaaditaan yli 35cm ero vyötärömitan ja rinnan+lantionympärykseen verrattuna, esim. 95-60-95. Nämä kaikki käytiin läpi amerikkalaisella tyylianalyysikurssilla johon osallistuin jossa tehtiin jokaiselle myös hius-, meikki- ja värianalyysi. Kyseiset järjestäjät olivat julkkisten stailaajia, kampaajia, meikkaajia ja tyyliguruja, joten uskon heitä enemmän kuin jotain suomalaisten naistenlehtien juttuja :D

Sain kurssin lahjaksi amerikkalaistuttavaltani siellä muutama vuotta sitten asuessani.

Raquel Welch, Scarlett Johansson ja Kim Kardashian ovat kurvikkaita sekä tiimalaseja.

http://media4.popsugar-assets.com/files/2012/02/06/5/192/1922398/c20fb2…

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/02/11/article-2099689-11AD1A7E00000…

Jos tämä läski rantaleijona, joka tunnetaan Scarlettina on mielestäsi kurvikas niin ei hyvää päivää :D
Ap

Vierailija
51/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://media4.popsugar-assets.com/files/2012/02/06/5/192/1922398/c20fb24...

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/02/11/article-2099689-11AD1A7E000005...

Jos tämä läski rantaleijona, joka tunnetaan Scarlettina on mielestäsi kurvikas niin ei hyvää päivää :D
Ap

Luin viestiäsi tarkemmin ja huomasin, että kyse oli amerikkalaisesta kurssista. No ei ihme, että siellä pidetään läskejä kurvikkaana kun koko fat acceptance -liike on siellä syntynyt.

Ap

52/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sopivan kurvikas, normaalipainoinen äiti Etu-Töölöstä.

53/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnehtisin itseäni Marilyn Monroen malliseksi naiseksi, olen tosin 10 senttiä pidempi.

Vierailija
54/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mitat 114-84-120. Olen joo iso, mutten muodoton pallo. Onneksi ei oo omenavartaloa.

Vierailija
55/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla mitat 114-84-120. Olen joo iso, mutten muodoton pallo. Onneksi ei oo omenavartaloa.

Niin, sinulla on muumien muodot <3

Ap

Vierailija
56/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikö muumit oo keskeltä paksuimpia?

Vierailija
57/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynä EI ole kurvikas. Päärynä on päärynä.

Vierailija
58/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikö muumit oo keskeltä paksuimpia?

Muumit ovat tasaisen höllyviä.

Ap

Vierailija
59/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kurvikas ei voisi olla lihava? Onko kurvikas jotenkin immuuni lihomiselle?

Ei, vaan yritetään ilmeisesti tähdentää, että jos kurvikas lihoo, hän menettää kurvinsa, koska vyötärö paksuuntuu. Mutta vaikka ihminen lihoisi, hänen luontainen vartalotyyppinsä ei muutu. Päärynä lihoo ensiksi takapuolesta ja reisistä ja vasta viimeisenä vatsaan tulee rasvaa. Omenalla taas päinvastoin: kilot kertyvät vatsan seudulle ja jalat pysyvät suht hoikkina, vaikka kiloja kertyisi. Tiimalasi voi leventyä, mutta itse vartalotyyppi ei muutu. Kurvit voivat toki kadota läskien alle, mutta omenasta ei tule tiimalasia, vaikka hän kuinka laihduttaisi. Tulee vain kapeampi omena, mutta vyötärö jää aina tasapaksummaksi kuin tiimalasilla. Ei siis tule sitä 0,7 suhdelukua.

Laihduttamalla saa toki vartalostaan sutjakamman, mutta se tosiasia, että kilot jämähtävät tiettyyn osaan vartaloa helpoiten ja on vaikeinta sulattaa juuri siitä kohdasta, on ja pysyy.

Vierailija
60/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on joku ongelma. Aloitusviestin naisella (Candice) on toki kapea vyötärö ja kaunis vartalo, mutta kurvikkuus on nimenomaan tämäntyyppistä:

http://40.media.tumblr.com/tumblr_m7dhww0zr31r2g1qzo1_500.jpg

http://images.sodahead.com/polls/003149377/025715135_princess_wine_curv…

http://4.bp.blogspot.com/-r4TU3NSijSY/Tf-HGHVleHI/AAAAAAAAA8I/1MQNOhL3t…