Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskokaa jo, KURVIKAS EI OLE LIHAVA!

Vierailija
11.10.2015 |

Tulee huono oli siitä kun näkee niin monen lihavan tälläkin palstalla luonnehtivan itseään kurvikkaaksi ja hyvämuotoiseksi. Missä pirun itsepetoksessa pitää elää, ettei käsitä lihavan olevan LIHAVA? 

Tässä teille kurvikuningattarille KURVIKKUUTTA:

http://www4.pictures.zimbio.com/fp/Candice+Swanepoel+Hits+Beach+Victori…

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukkaako syömishäiriötä, ap? Ajatuksesi kiertävät kovin kehää.

Miksi pukkaisi? En tykkää lihavuudesta enkä siitä, että sitä pidetään kurvikkuutena. Koko käsitteen määritelmä on unohtunut liian monelta.

Ap

Vierailija
102/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloittaja tämä ottaa sulla niin pahasti tunteisiin? Koita vastata provosoitumatta :)

Miten niin ottaa tunteisiin? Ärsyttää läskin ylistäjät.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukkaako syömishäiriötä, ap? Ajatuksesi kiertävät kovin kehää.

Miksi pukkaisi? En tykkää lihavuudesta enkä siitä, että sitä pidetään kurvikkuutena. Koko käsitteen määritelmä on unohtunut liian monelta.

Ja useampi on sulle sanonut, että lihava voi olla kurvikas, mutta ei aina. Ei kaikki hoikatkaan ole kurvikkaita.

Vierailija
104/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on oikeaa kurvikkuutta ja kauneutta:

http://cfile230.uf.daum.net/image/11188E43503CFBF60F16CF

Ap

LOPETA! Älä pilaa hyvää ketjua, idiootti.

Ap

Täähän se on nykypäivän kauneusihanne ihan mallitoimistoja myäden.

Mallit ovat kaukana tosta.

-muotia seuraava

Muotia seuraavana olet varmaan myös kuullut että nykyään photoshopataan malleille lihaa luiden päälle. Ei kukaan halua nähdä luurankoa. Aika moni malli on nykyään sairaalloisen anorektikko. En hyväksy liika lihavien hyväksyntää, mutta anorektikoiden ihannointi luo vääränlaisen kuvan naisvartalosta joka saattaa olla vaarallista kun "muotia seuraavat " paastoavat viikkokausia mahtuakseen vaatteisiin joihin ei ole muistettu laittaa kangasta ollenkaan.

Ap: lla on ilmiselvästi ongelma. Oletko epävarma omasta vartalostasi kun sinulla on pakottava tarve dissata muiden vartaloa. Muiden vartalon muoto ei ole pois sinulta. Eikä ihmisten kuulukkaan sopia tiettyyn muottiin, vaan tärkeintä on että ihminen on sujut itsensä ja vartalonsa kanssa. Jos sinusta tuntuu, että olisit valmis keskustelemaan jonkun kanssa siitä, miksi vartalon muoto ja rasvaprosentti on sinulle näin tärkeä, olen esim minä valmis kuuntelemaan t. Sairaanhoitaja 22v.

Vierailija
105/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

-muotia seuraava

Muotia seuraavana olet varmaan myös kuullut että nykyään photoshopataan malleille lihaa luiden päälle. Ei kukaan halua nähdä luurankoa. Aika moni malli on nykyään sairaalloisen anorektikko. En hyväksy liika lihavien hyväksyntää, mutta anorektikoiden ihannointi luo vääränlaisen kuvan naisvartalosta joka saattaa olla vaarallista kun "muotia seuraavat " paastoavat viikkokausia mahtuakseen vaatteisiin joihin ei ole muistettu laittaa kangasta ollenkaan.

Katson näytöksiä, en vain kuvia. Mallien kropat eivät ole anorektisia nykyään. Muutos 2000-luvun keskivaiheilta on ollut valtava. Nykyään it girleinä ovat Gigi Hadid, Cara Delevingne, Kendall Jenner, Kate Upton ja muut isompi kokoiset mallit. 

-muotia seuraava

Vierailija
106/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

-muotia seuraava

Ap: lla on ilmiselvästi ongelma. Oletko epävarma omasta vartalostasi kun sinulla on pakottava tarve dissata muiden vartaloa. Muiden vartalon muoto ei ole pois sinulta. Eikä ihmisten kuulukkaan sopia tiettyyn muottiin, vaan tärkeintä on että ihminen on sujut itsensä ja vartalonsa kanssa. Jos sinusta tuntuu, että olisit valmis keskustelemaan jonkun kanssa siitä, miksi vartalon muoto ja rasvaprosentti on sinulle näin tärkeä, olen esim minä valmis kuuntelemaan t. Sairaanhoitaja 22v.

Luin tän ketjun uudestaan ja näen miksi ajattelet noin. En tykkää vartalostani. En edes tiedä, miksi asenteeni on näin agressiivinen tämän asian suhteen.

Ap

Vierailija
107/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 172cm/87 kg 24 v KURVIKAS nainen!!

olen kuullut mieheltänikin olevani kurvikas ja ennen kaikkea KAUNIS!!!! ei ne kilot mitenkään estä ihmistä olemasta kaunis toisin kuin sunlaisia anorektikkohoroja!

Vierailija
108/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viälä lisään tän yksinkertaisesti;

Liika laihuus = HYI SAATANA, sieg heil-leiriltä terveisiä.

Vierailija
109/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurvikas voi olla normaalilla tavalla ylipainoinen,mutta ei,kuten minä.Iso maha ja pienet tissit.Lantio on peruslinjaa,ei ihan kapea,muttei kovin leveäkään ja takapuoli on miehisen latta.Tiedän kuitenkin,mitä kurvikkuus on:kapeampi vyötärö,selkeästi erottuvaja leveä lantio ja isot rinnat.Mutta ei kai se nyt ole ainoa naisen malli.70-luvulle asti naiset olivat yleensä kurvikkaampia,kun käytettiin korsettia tai erillistä alaliiviä.Äitini ei ollut isorintainen,mutta lantio oli leveähkö ja vyötärö kapea,ei mikään luonnoton,mutta normaalin kapea.Ei hän nyt tiimalasi ollut pienehkön poven vuoksi,mutta liivit tekivät hyvän vartalon

Vierailija
110/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näen kurvikkuuden siten, että naisella on erottuva vyötärö, mutta rasvaa lantiolla ja reisissä (estrogeeni). Ensimmäisen kuvan nainen oli mielestäni hyvin hoikka, sellainen mallityyppi.

Vierailija
111/112 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jos et pidä vartalostasi niin luulisi sinulta löytyvän empatiaa pulleitakin kohtaan, monet heistäkään eivät todellakaan pidä vartaloistaan. Monet ovat lihonneet mm. vakavan masennuksen takia eikä laihduttaminen todellakaan ole helppoa jos kärsii esim. mielenterveysongelmista ja vaikkapa yksinäisyydestä. 

Terv. Entinen pullero

Vierailija
112/112 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä mutta en miellä Candicea mitenkään kurvikkaaksi, hän on hoikka jolla on geenien ansiosta piskuinen vyötärö - ei ne muut Vs mallit ole kurvikkaita, vaan ns. Pilates patukoita. Kauniita siis kaikki, mutta kurvikas on joku 90-65-90 tai 100-70-100 imo. Katy Perry on kurvikas, Christina Hendrix on kurvikas jne.