Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kannabiskäyttäjä narkomaani?

Vierailija
11.10.2015 |

Kannabis luokitellaan kuitenkin huumeeksi?

Kommentit (2876)

Vierailija
281/2876 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiiiiiiii, mä haluun polttaa kukkaa, mutta mua ei saa sanoa narkkariksi eikä leimata rikolliseksi!!! Kasvakaa aikuisiksi.

Lääkekannabis on lääkärin määräämänä laillista ja ok.

Vierailija
282/2876 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitiiiiiiii, mä haluun polttaa kukkaa, mutta mua ei saa sanoa narkkariksi eikä leimata rikolliseksi!!! Kasvakaa aikuisiksi.

Suurin osa kasvattaa aikuisena kukkaa ihan itselleen ja kavereille oli se laillista tai ei. 

Pian USAN malli tulee tännekin ja Suomikin joutuu myöntämään kohdelleensa väärin kannabiksen käyttäjiä. Laittomuus ei pysäytä. 

Maksakaa sakot ja kasvattakaa lisää. Maksakaa sakot ja poltelkaa lisää. 

Ja äiti. Sulle löytyis selkäsärkyihin oiva lääke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/2876 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabista ei päihdyttävänä aineena voi käyttää päivittäin. Korkeintaan iltaisin jointti, mutta sekään ei enää pidemmän päälle toimi. 

Siinä vaiheessa kun menee puhdasta kukintoa oleva jointti niin ei auta kuin polttaa toinen jointti perään. Kun tulee aika vetää illalla kolmatta niin voi miettiä kannattaisko keuhkojen terveyden takia jättää väliin ja pitää päivän tai parin tauko.

Vierailija
284/2876 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos verrataan vaikka alkoholiin niin toleranssin kasvaessa suurempi määrä kuitenkin humalluttaa. 

Ei kyllä humalluta jos tolarenssi on korkealla. Kaljaa on välillä tullut litkittyä laatikollinen ja silti siitä tuli kokreintaan pienen pöhnään, mutta ei sitä känniksi voi sanoa. Tiukka viina toimii sitten jonkin verran paremmin, mutta eipä silläkään kunnon känniä saa päälle jos on toleranssi korkealla.

Vierailija
285/2876 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun valitsee miedoimman mahdollisen päihteen niin miksi leimata rikolliseksi tai narkiksi? Lääke ja päihdekannabiksella on vain yksi ero, resepti. Kannabis on suomessa pysyvästi. Ainoa mihin voi vaikuttaa myydäänkö sitä laillisesti vai laittomasti. Huomata kannattaa että laittomana myynnissä on sitten kaikkea kovempaakin. Siinä yksi syy erottaa kannabis huumeista.

Vierailija
286/2876 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun lääkäri määrää vahvaa kannabista käytettäväksi monta grammaa päivässä, kannabis muuttuu erittäin vähähaittaiseksi, mutta jos samaa ainetta käyttää päihdekäytössä paljon vähemmän ja epäsäännöllisesti, kerrotaan sen aiheuttavan milloin mitäkin ongelmaa. Oikeasti voidaan kuitenkin todeta, että kannabis on maailman vähähaittaisin päihde.

Vierailija
287/2876 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti voidaan kuitenkin todeta, että kannabis on maailman vähähaittaisin päihde.

Sen lisäksi vielä tehokas antioksidantti. 

Jumalauta se on vaikka mitä. Odottelen täällä posket punaisena milloin kannabis laillistetaan Suomessa ja tulen takaisin kotiin. He he he he he. 

Ens vuonna se tapahtuu. On sisäpiirin tietoa että ens vuonna dekriminalisointi tapahtuu.  He he he he he he. 

Vierailija
288/2876 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiukka viina toimii sitten jonkin verran paremmin, mutta eipä silläkään kunnon känniä saa päälle jos on toleranssi korkealla.

Ja kun toleranssi on korkealla, viinaa otetaan niin paljon, että alkoholin aiheuttamat haitatkin moninkertaistuvat, vaikka känniin ei edes kunnolla tulla.

Vierailija
289/2876 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käyttää vaikkapa viisi grammaa kannabista päivässä lääkärin määräyksestä tai puoli grammaa viikossa päihteenä, niin kumpi on narkomaani?

Vierailija
290/2876 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käyttää vaikkapa viisi grammaa kannabista päivässä lääkärin määräyksestä tai puoli grammaa viikossa päihteenä, niin kumpi on narkomaani?

kuka käyttää viikossa puoligrammaa? 

Kannattaako käyttää ollenkaan jos menee kuin hiirelle?

Vähän vaikea uskoa tuota. Eihän tuosta saa edes yhtä hönkäystä. Aloittelijallekin tuo on tosi vähän. Ehkä joku on erityisen herkkä tai?

Vierailija
291/2876 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole :D ellei joka päivä polta

Vierailija
292/2876 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vaikea uskoa tuota. Eihän tuosta saa edes yhtä hönkäystä. Aloittelijallekin tuo on tosi vähän. Ehkä joku on erityisen herkkä tai?

Jospa jätät jatkossa kommentoinnin henkilöille jotka ovat oikeasti käyttäneet pajaa ja ymmärtävät siitä jotain.

Vierailija
293/2876 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolesta grammasta hyvää kukkaa käärii kaksi sellaista jointtia että varmasti yksikin pärisee. Itse en ala polttamaan ellei ole vähintään kaksia savuja, joku pinttynyt tapa. Ei kannata tulla lätkyttään paashaa kun ei näköjään asiasta mitään tiedä. Niin ja olen polttanut satunnaisesti yli 20 vuotta että kokemusta on sen verran että tiedän mistä puhun.

Vierailija
294/2876 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti voidaan kuitenkin todeta, että kannabis on maailman vähähaittaisin päihde.

Jumalauta se on vaikka mitä. Odottelen täällä posket punaisena milloin kannabis laillistetaan Suomessa ja tulen takaisin kotiin. He he he he he. 

Ens vuonna se tapahtuu. On sisäpiirin tietoa että ens vuonna dekriminalisointi tapahtuu.  He he he he he he. 

Ensi vuonna yk esittää kannabiksen laillistamista. Ei onnistu kun joku veto oikeuden maa torppaa hyvän esityksen. 

Vierailija
295/2876 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi vuonna yk esittää kannabiksen laillistamista. Ei onnistu kun joku veto oikeuden maa torppaa hyvän esityksen. 

Sitten sitä ei laillista niissä tyrannimaissa missä hallitus ei halua sitä laillistaa. Epäilemättä joku Putin taistelee viimeiseen asti pajan laillistamista vastaan, koska mitä vapaampi yhteiskunta, sitä enemmän putinlaisen ääriajattelun ja tyrannian asema heikkenee.

Ei se kuitenkaan tarkoita, että kannabis pysyy laittomana muualla. Länsimaissa kannabis tulla kyllään laillistamaan, vaikka jotkut kiinan ja ja venäjän autoritääriset tyranniat eivät sitä halua laillistaa.

Vierailija
296/2876 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kuitenkaan tarkoita, että kannabis pysyy laittomana muualla. Länsimaissa kannabis tulla kyllään laillistamaan, vaikka jotkut kiinan ja ja venäjän autoritääriset tyranniat eivät sitä halua laillistaa.

Suomessa taas olisi jo nykyisenkin huumausainelainsäädännön pohjalta mahdollisuus jättää pienimuotoiset "kannabisrikokset" syyttämättä, mutta oikeuslaitos ei vain itse noudata säädettyä lakia.

Vierailija
297/2876 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on kyllä tietotaito kohdillaan... :)

Vierailija
298/2876 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa taas olisi jo nykyisenkin huumausainelainsäädännön pohjalta mahdollisuus jättää pienimuotoiset "kannabisrikokset" syyttämättä, mutta oikeuslaitos ei vain itse noudata säädettyä lakia.

Valitetaan jutturuuhkaa ja syytetään jostain käyttörikoksista. Ei hyvää päivää syyttäjien logiikkaa. 

Vierailija
299/2876 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole narkomaani. Lääkekäyttäjä joka käyttää paljon ja päivittäin ei myöskään ole narkomaani. Miten satunnainen viihdekäyttö on haitallista kun hc lääkekäyttö ei ole?

sairauden hoito ja viihdekäyttö on kaksi täysin eri asiaa. Niitä ei voi verrata. Viihdekäytössäkin ollaan jo koukussa vaikka kuinka väittäisi muuta. Jos ei olisi, ei silloin olisi mitään tarvetta käyttää ollenkaan.

Lääkekäytössä vahvaa kannabista käytetään jopa useita grammoja päivässä, ja päihdekäytössä samaa ainetta käytetään muutama gramman kymmenesosa satunnaisesti. Aika vaikea on kenenkään väittää, että kannabis olisi kovinkaan haitallista, jos edes useiden grammojen päivittäisannostus lääkekäytössä ei ongelmia aiheuta.

Lääkärin antamalla reseptillä todella runsas kannabiksen päivittäiskäyttö muuttuu ongelmattomaksi, ja samaan aikaan kerrotaan huumevalistuksessa, kuinka paljon vähäisempi päihdekäyttö aiheuttaa kovinkin paljon ongelmia. Ei ole ihan uskottavaa.

En ole tuo aikaisempi kirjoittaja, mutta en malta olla mainitsematta, että monetkaan lääkkeet eivät ole ongelmattomia, mutta lääkettä on silti järkevää käyttää silloin, kun lääkkeen aiheuttamat haitat ovat todennäköisesti sairauden aiheuttamia haittoja pienempiä. Ja silloin kun lääke aiheuttaa sivuvaikutuksia, ei sitä ole järkevää käyttää, ellei sairaudenhoito sitä vältämättä vaadi! Eihän minkään lääkkeen tarvitsisi olla reseptilääke, jos lääkkeet olisivat ongelmattomia.

Vierailija
300/2876 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolesta grammasta hyvää kukkaa käärii kaksi sellaista jointtia että varmasti yksikin pärisee. Itse en ala polttamaan ellei ole vähintään kaksia savuja, joku pinttynyt tapa. Ei kannata tulla lätkyttään paashaa kun ei näköjään asiasta mitään tiedä. Niin ja olen polttanut satunnaisesti yli 20 vuotta että kokemusta on sen verran että tiedän mistä puhun.

Ei todellakaan ole totta. Olet koko ikäsi elänyt jossain paskamaassa jossa pilvestä on pulaa ja et ehkä tiedä mitä edes poltat. Taidat olla se sama hyypiö joka pistää röökiä jointtiin. Yritä nyt vähän nenääsi pidemmälle.

Yhdessäkään coffee shopissa ei röökiä pistetä sekaan se on vissi. Minulla on vähän pidempi kokemus vuosissa. Laita siihen kymmenen päälle ja ne välivuodet myös. Olen käynyt jokaisessa cannabis cupissa vuodesta 92 lähtien... Siltä pohjalta keskustellaan. Ei todellakaan puoli grammaa riitä mihinkään. Ehkä jos se on vahvaa öljyä niin sitten.

http://www.cannabiscup.com/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä