Annatteko lapsillenne muroja?

Vierailija

Mä olen atanut, jopa niitä suklaamuroja. Olenko nyt huono äiti? 

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Aika harvoin, ei ole mikään suuri herkku. Puolet laatikoista tuppaa väljähtymään piloille, eli ei kannata edes ostaa tähän huusholliin. Yksi lapsi söi viikko sitten, edellistä kertaa en muista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meillä tykätään muroista.  Alipainoinen porukka, joten en näe syytä olla ostamattakaan.

Ei alipaino ole syy syödä epäterveellisesti. 

Vierailija

Aiemmin söivät. Nyt ovat koukuttuneet haoankorppuihin. Oon miettinyt että ehkä ne ovat ihan ok kun on pelkkää ruista, ei vehnäjauhoja. Lisäksi maitoa ja banaani/jugurttia. Itse tein myös jossain vaiheessa mysliä kun aattelin sen olevan terveellisempää kuin kaupan murot/myslit. Söivät hyvällä haulla aikansa mutta kyllästyivät sitten.

Vierailija

On meillä tuolla kaapissa Talk-muruja, ostin nuoremmalle lapselle sormin napsittavaksi. Pitäis varmasti syödä pois, ovat unohtuneet kaappiin. Mysliä meillä on aina, mies sitä syö ja lapsetkin joskus.

-

Ei mun mielestä herkuttelussa ole mitään vikaa, mutta mä kyllä pidän muroja (vaikka semmoisia suklaisia) aika köyhänä ateriana, ja siksipä niitä ei ole tullut ostettua. Jos lapset jossain vaiheessa keksivät, että semmoisia pitää saada, voihan niitä ostaa ja syödä vaikka lauantaisin aamupalan kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meillä tykätään muroista.  Alipainoinen porukka, joten en näe syytä olla ostamattakaan.

Terveys tarkoittaa muutakin kuin painoa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat