Kiitos paska Eksälle kaikesta!

Vierailija

Piti vuodattaa tänne "rakkaalle" eksälleni mitä nöyrimmät kiitokseni kun ilahdutti minun ja lapseni elämää niin pitkään kunnes jätti. 

Inhoan ja halveksin sinua enemmän kuin mitään kaikesta kohtelusta, myös perhettäsi. 

En olisi edes ajatellut sinua enää (kiitos ihanien ystävieni) mutta tänään pieni tyttöni istui eteisen lattialla ja itki perääsi. Pyysi saada nähä vielä kerran.

Sinä sydemetön olento et kyllä ole ansainnut mitään. 

Hyvästi! 

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Teille alapeukuttajille, olis hauska tietää syy peukkuihinne, vai oletteko te niitä pahoja ihmisiä? 

Tiedättekö muuten, miltä tuntuu elää ihmisen kanssa useita vuosia rakastaen ja uskoen yhteiseen elämään, eikä toinen koskaan aikonutkaan sellaista, valehteli ja varasti elämäni parhainta aikaa. 

Tiedättekö, miten vihaksi pistää että tähän vedettiin mukaan myös viaton lapsi? 

Miten selitän lapselle, aina uudestaan ja uudestaan "isän" katoamisen, kun hän kerta toisensa perään kyselee saako nähdä vielä kerran. 

Miltä tuntuu että pyydetään vaimoksi ja se olikin pelkkä vitsi.

Kunnes lopulta saakin kuulla olevansa "pelkkä huora"

tiedättekö? miltä tuntuu!?? 

-ap

Vierailija

No, ehkä jos avaisit tilannetta vähän, saattaisi pystyä kommentoimaankin... Muuten en ymmärrä miksi vuodatat täällä, ellet sitten tiedä exäsi lukevan av:ta...

Vierailija

Anna olla. Kusipäämies on kusipää. Keskity lapseesi ja itseesi, lopeta ajattelemasta koko äijää. Huomaat voivasi päivä päivältä paremmin ilman tuollaista.

-Kesällä jätetty, mies piti salasuhdetta ja vielä valehteli suhteen kestosta

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No, ehkä jos avaisit tilannetta vähän, saattaisi pystyä kommentoimaankin... Muuten en ymmärrä miksi vuodatat täällä, ellet sitten tiedä exäsi lukevan av:ta...

niin miksi nyt täällä kaikki ylipäänsä vuodattavat milloin mistäkin? Kai minullakin on oikeus vapaassa maassa. 

-ap

Vierailija

Kuulostat ihan ex-tyttöystävältäni. Melkein sanasta sanaan samoja haukkuja. Tosin lasta ei tehty eikä menty naimisiin, onneksi. Hän kyllä halusi molempia.

Hän yritti muun muassa "myydä" seksiä minulle; olisi pitänyt tehdä hänelle erinäisiä palveluksia sitä vastaan, että saan nauttia parisuhteessamme seksistä. Ei joustanut missään asiassa, esim. muuttaessani ei halunnut antaa minulle edes 1,5 neliön nurkkausta talosta työpisteeksi, joka oli välttämätön leipätyöni tekemistä varten. Sai itkupotkuraivarit, koska sellainen ei sopinut hänen mielestään siihen sisustukseen, jonka muuten annoin suunnitella täysin mielensä mukaan.

Kun lopulta jätin hänet edellä mainittujen ja monen muunkin ongelman vuoksi,  olin kuulemma täysin paska ihminen. Haluasi myös haukkua vanhempani, koska olivat minut kasvattaneet.

Vieläkin välillä soittaa kertoakseen kuinka paljon vihaa minua ja sitä, että olen onnellisesti uudessa parisuhteessa. Voimia hänelle, ja ap:lle myös.

Vierailija

!

itku tuliVierailija kirjoitti:

Teille alapeukuttajille, olis hauska tietää syy peukkuihinne, vai oletteko te niitä pahoja ihmisiä? 

Tiedättekö muuten, miltä tuntuu elää ihmisen kanssa useita vuosia rakastaen ja uskoen yhteiseen elämään, eikä toinen koskaan aikonutkaan sellaista, valehteli ja varasti elämäni parhainta aikaa. 

Tiedättekö, miten vihaksi pistää että tähän vedettiin mukaan myös viaton lapsi? 

Miten selitän lapselle, aina uudestaan ja uudestaan "isän" katoamisen, kun hän kerta toisensa perään kyselee saako nähdä vielä kerran. 

Miltä tuntuu että pyydetään vaimoksi ja se olikin pelkkä vitsi.

Kunnes lopulta saakin kuulla olevansa "pelkkä huora"

tiedättekö? miltä tuntuu!?? 

-ap

Tiedän itku tuli kun luin. Voimia

Vierailija

Sekopää mikä sekopää, kannattaisiko vähän miettiä tuon lapsen kanssa, että oletko aivan tervepäistä seuraa pienelle lapselle ?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sekopää mikä sekopää, kannattaisiko vähän miettiä tuon lapsen kanssa, että oletko aivan tervepäistä seuraa pienelle lapselle ?

anteeksi vain, mutta millä perusteella kysyt tuollaista? Minuthan tässä on petkutettu ja jätetty, on täällä kyllä uskomatonta porukkaa kommentoimassa! 

-ap 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan ex-tyttöystävältäni. Melkein sanasta sanaan samoja haukkuja. Tosin lasta ei tehty eikä menty naimisiin, onneksi. Hän kyllä halusi molempia.

Hän yritti muun muassa "myydä" seksiä minulle; olisi pitänyt tehdä hänelle erinäisiä palveluksia sitä vastaan, että saan nauttia parisuhteessamme seksistä. Ei joustanut missään asiassa, esim. muuttaessani ei halunnut antaa minulle edes 1,5 neliön nurkkausta talosta työpisteeksi, joka oli välttämätön leipätyöni tekemistä varten. Sai itkupotkuraivarit, koska sellainen ei sopinut hänen mielestään siihen sisustukseen, jonka muuten annoin suunnitella täysin mielensä mukaan.

Kun lopulta jätin hänet edellä mainittujen ja monen muunkin ongelman vuoksi,  olin kuulemma täysin paska ihminen. Haluasi myös haukkua vanhempani, koska olivat minut kasvattaneet.

Vieläkin välillä soittaa kertoakseen kuinka paljon vihaa minua ja sitä, että olen onnellisesti uudessa parisuhteessa. Voimia hänelle, ja ap:lle myös.

kuulehan, miten voit lähteä minua vertaamaan ex tyttöystävääsi ja hänen käytökseensä tietämättä minusta mitään?

Nuo kuvailusi hänestä, yksikään ei kyllä kuvaa minua!

-ap

Vierailija

Kuulostaa siltä että sun on aika alkaa rakentaa itsellesi uutta, ihan omanlaistasi elämää. Ikinä ei saa ripustautua toisen ihmisen varaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että sun on aika alkaa rakentaa itsellesi uutta, ihan omanlaistasi elämää. Ikinä ei saa ripustautua toisen ihmisen varaan.

en ole ripustautunut, minulla on oma elämä ja on ollut myös suhteessa.

Tämä vihanpurkaus johtuu lähinnä siitä että suren lapseni takia, hän kärsii vielä pitkään tästä hylkäämisestä. itseltäni tunteet on jo kuollu kyseistä ihmistä kohtaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vihanpurkaus johtuu lähinnä siitä että suren lapseni takia, hän kärsii vielä pitkään tästä hylkäämisestä. itseltäni tunteet on jo kuollu kyseistä ihmistä kohtaan. 

Täh, tektstisi huutaa, että sinulla on hyvinkin paljon tunteita tuota miestä kohtaan. Ja lapsesi selviää kyllä erittäin hyvin, kunhan pysyt itse kasassa ja selvität tilanteen hänelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh, tektstisi huutaa, että sinulla on hyvinkin paljon tunteita tuota miestä kohtaan. Ja lapsesi selviää kyllä erittäin hyvin, kunhan pysyt itse kasassa ja selvität tilanteen hänelle.

kyllä on vihan tunteita, tietysti! Hän kohteli paitsi minua myös lasta väärin monta kertaa. 

Mutta, voitko väittää että totaalihylkääminen ei aiheuta mitään lapselle? 

Vierailija

Usko pois, kohta olet tyytyväinen siihen, että lähti.

Huono mies on huono mies, joskus me ei vaan nähdä sitä huonoutta ajoissa. Paras kosto on menestys, eli kampaa tukkasi  ja hymyile. Itket sitten salaa. 

Lapsi ei ymmärrä, sano että isi on vähän pipi eikä voi tulla vähään aikaan. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat