Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos paska Eksälle kaikesta!

Vierailija
10.10.2015 |

Piti vuodattaa tänne "rakkaalle" eksälleni mitä nöyrimmät kiitokseni kun ilahdutti minun ja lapseni elämää niin pitkään kunnes jätti. 

Inhoan ja halveksin sinua enemmän kuin mitään kaikesta kohtelusta, myös perhettäsi. 

En olisi edes ajatellut sinua enää (kiitos ihanien ystävieni) mutta tänään pieni tyttöni istui eteisen lattialla ja itki perääsi. Pyysi saada nähä vielä kerran.

Sinä sydemetön olento et kyllä ole ansainnut mitään. 

Hyvästi! 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että sun on aika alkaa rakentaa itsellesi uutta, ihan omanlaistasi elämää. Ikinä ei saa ripustautua toisen ihmisen varaan.

en ole ripustautunut, minulla on oma elämä ja on ollut myös suhteessa.

Tämä vihanpurkaus johtuu lähinnä siitä että suren lapseni takia, hän kärsii vielä pitkään tästä hylkäämisestä. itseltäni tunteet on jo kuollu kyseistä ihmistä kohtaan. 

Täh, tektstisi huutaa, että sinulla on hyvinkin paljon tunteita tuota miestä kohtaan. Ja lapsesi selviää kyllä erittäin hyvin, kunhan pysyt itse kasassa ja selvität tilanteen hänelle.

kyllä on vihan tunteita, tietysti! Hän kohteli paitsi minua myös lasta väärin monta kertaa. 

Mutta, voitko väittää että totaalihylkääminen ei aiheuta mitään lapselle? 

Onhan se kova paikka lapselle, mutta enemmän sinä vaikutat siltä, joka tässä nyt kärsii. Ja mies kelpaisi sinulle, jos se ei olisi lähtenyt lätkimään. Olet vihainen itsellesi kun jouduit pettymään ja luulottelit itsellesi, että teillä on asiat kestävällä pohjalla. Ainoa vika miehessä on, että se jätti sinut?  

Nyt sinun  on aika kasvattaa selkäranka ja ainakin suojella lastasi "isältään". Isä näemmä tykkää leikkiä dramaattista "tämä on sitten viimeinen kerta, kun näet minut". Todellisen urpon toimintaa! Jos hänessä olisi yhtään todellista miestä, hän tietysti sopisi sinun kanssasi säännölliset tapaamisajat tyttären suhteen. Vaikka teidän tienne eroaa, hän on edelleen lapsen isä? Mutta tuollainen dramatiikka altistaa teidän lapsenne jatkuville hylkäämiskokemuksille. Suojele tytärtäsi.

Vierailija
22/33 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jumalauta mitä vastauksia olet saanut. Tuokin, joka vertasi sinua eksäänsä. On ihan ok, että olet vihainen ja surullinen. Totta kai. Mä en oikein osaa sanoa muuta kuin tsemppiä! Voisitko vähän avata tilannetta lisää? Lähtikö mies tänään? Eikö aio tavata lasta ollenkaan? Mitä tässä on taustalla? Lapsella on oikeus isään, surullista jos isä meinaa hylätä kokonaan :/ Paljon voimia teille sinne, asiat kyllä järjestyy aikanaan <3

Kiitos sinulle <3 tuntuu kyllä pahalta lukea näitä joitain kirjoituksia.

Mutta tämä tunteenpurkaus lähti tuosta eilisestä kun tyttö lysähti eteisen lattialle. Oltiin siinä ulos lähtöä tekemässä ja alkoi lohduttomasti itkemään että haluais niin saada nähä "vielä kerran" on kyselly tietenkin paljon ja olen koittanut vastailla parhaan kykyni mukaan

Minä en voi tälle asialle mitään että mies hylkäs totaalisesti, ei siis ole biologinen isä mutta ollut kuitenkin "isä" ja tytön elämässä melkein vauvasta asti.

Erosta on nyt jo muutamia kk. Samoin hylkäsivät miehen vanhemmat tuon lapsenkin mitä en ymmärrä mitenkään päin. Meillä oli vaikea suhde kaikenkaikkiaan. Siihen liittyi monenlaista ongelmaa. Mitä en nyt halua alkaa enempää avaamaan.. 

Lapsi kyllä ymmärtää, kunhan selität asian fiksusti. Eikä mitään vielä kerran-treffejä todellakaan. Totuushan on ettei miehellä ole mitään velvollisuuksia lastasi kohtaan.

Ap, vaikutat melkoiselta draamakuningattarelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaltoin olet miestä kohdellut, että on noin tehnyt? Kannattaisi miettiä ennen kuin karkottaa miehen myös lasten elämästä! Lapsille voimia ja haleja.

Vierailija
24/33 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse seuraavalla kerralla vähän huolellisemmin se jannu, jonka esittelet kotona "isänä".

Vierailija
25/33 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että sun on aika alkaa rakentaa itsellesi uutta, ihan omanlaistasi elämää. Ikinä ei saa ripustautua toisen ihmisen varaan.

Tämä vihanpurkaus johtuu lähinnä siitä että suren lapseni takia, hän kärsii vielä pitkään tästä hylkäämisestä. itseltäni tunteet on jo kuollu kyseistä ihmistä kohtaan. 

Täh, tektstisi huutaa, että sinulla on hyvinkin paljon tunteita tuota miestä kohtaan. Ja lapsesi selviää kyllä erittäin hyvin, kunhan pysyt itse kasassa ja selvität tilanteen hänelle.

kyllä on vihan tunteita, tietysti! Hän kohteli paitsi minua myös lasta väärin monta kertaa. 

Ota vastuu omasta elämästäsi. Tuossa edellä sanot, että mies kohteli lasta väärin monta kertaa. Kuitenkin sinä annoit sen tapahtua? Siis katsoit touhua sormien läpi vain siitä ilosta, että sinulla on "miesystävä" - oman tyttäresi kustannuksella. Mies voi olla vaikka millainen kusipää - sinun ensisijainen velvollisuus on pitää lapsesi puolta eikä altistaa häntä kaiken maailman kusipäille, joita roudaat baarista kotiin...

Vierailija
26/33 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota vastuu omasta elämästäsi. Tuossa edellä sanot, että mies kohteli lasta väärin monta kertaa. Kuitenkin sinä annoit sen tapahtua? Siis katsoit touhua sormien läpi vain siitä ilosta, että sinulla on "miesystävä" - oman tyttäresi kustannuksella. Mies voi olla vaikka millainen kusipää - sinun ensisijainen velvollisuus on pitää lapsesi puolta eikä altistaa häntä kaiken maailman kusipäille, joita roudaat baarista kotiin...

Joo. Ensinnäkään minä en ole ketään roudannut baarista kotiin.. Toisekseen, ei ole mitään väliä onko kyseessä ydinperhe vai ei, niitä samoja asioita tapahtuu monien perheiden sisällä mitä meilläkin.

Mikähän pakkomielle täällä on nyt porukalla arvostella ja syyllistää minua? 

-ap

Vierailija
27/33 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kaltoin olet miestä kohdellut, että on noin tehnyt? Kannattaisi miettiä ennen kuin karkottaa miehen myös lasten elämästä! Lapsille voimia ja haleja.

Haha kiitokset vain sinullekin. En viitsi edes vastata tuohon, tuli liikaa asioita mieleen. 

-Ap 

Vierailija
28/33 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ensinnäkään minä en ole ketään roudannut baarista kotiin.. Toisekseen, ei ole mitään väliä onko kyseessä ydinperhe vai ei, niitä samoja asioita tapahtuu monien perheiden sisällä mitä meilläkin.

Mikähän pakkomielle täällä on nyt porukalla arvostella ja syyllistää minua? 

-ap

Niin. Se on helppoa haukkua vain toista osapuolta, kun te olette molemmat syyllisiä samaan soppaan. Miehen rikos... ei jaksanut elinkautista sinun kanssasi.

Vierailija
29/33 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut ihan kamalaa palautetta! Itken pienen tyttösi vuoksi.....

Minut on oma isä hylännyt ja jätti kamalat jäljet!

Ap, halaisin sinua ja lastasi nyt jos pystyisin.

Vierailija
30/33 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, halaisin sinua ja lastasi nyt jos pystyisin. Kiitos lohduttaa että joku välittää .. Halaus sinullekin <3

-ap

Vierailija
31/33 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitospaska exälle ?

t: tietäjä

Vierailija
32/33 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, halaisin sinua ja lastasi nyt jos pystyisin. Kiitos lohduttaa että joku välittää .. Halaus sinullekin <3

-ap

lähti tuo vastaus ihan oudosti,  kiitos sinulle <3

-ap

Vierailija
33/33 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ymmärrän sua ap. ihan täysin. Mun lapseni isä lähti ihan sanomatta sanaakaan lapsen ollessa jo teini. Ei ole osallistunut millään lailla oman lapsensa elämään, jos sitä ei lasketa, että antoi 25 euroa vuoden sisään rahaa. Elarit toki tulee kelasta, kun ei itse niitä maksanut. Lapseni on silti tasapainoinen ja ihana, eikä oikeastaan kaipaa isäänsä, koska ei ikinä edes ollut läheinen lapselle.

Mun mielestä sun kannattaa nyt vaan rakastaa lastasi ja näyttää se joka päivä niin kyllä se siitä. Älä puhu tuosta miehestä oma-aloitteisesti lapselle mitään, mutta jos hän kysyy niin sano asiat silleen, ettei lapsi saa niistä mitään traumoja. Pehmeästi vaihdat puheen aiheen vaikka toiseen, kunhan olet antanut tyydyttävän vastauksen.