Tapailu loppui lapsellisesti!!?!?!
Tapailin jokin aika sitten yhtä miestä, tapailu kuitenkin päättyi hieman lapsellisesti... Ja mielestäni kumpikin osapuoli olisi voinut toimia toisin, mutta kumpikaan ei halunnut tai jaksanut alkaa asiaa setvimään jälkikäteen ja tapailu/yhteydenpito vain loppui...
Nyt mies tapailee toista naista, mikä on minulle täysin ok. Mukava vain että löytänyt seuraa itselleen... Vaikkakin itseäni kilttinä ihmisenä jäi harmittamaan tapa jolla tapailu päättyi, en halua tahallaan loukata ketään... Siinä vain oli kaikenlaista muutakin elämässä, eikä sen asian selvittely ollut päällimmäisenä mielessä...
Mutta siis se miksi tästä aiheesta kirjoitan, on se kun ihmettelen miksi mies ihan silmin nähtävästi on minulle vihoissaan edelleen. Törmäsimme vähän aikaa sitten ihan sattumalta ja hänellä oli uusi nainen "kainalossa" mukana.. itseäni tämä ei häirinnyt vaan se, miten mies katsoi minua ohi mennessään- jos katse voisi tappaa niin olisin jo kuollut- enpä siinä sitten uskaltanut edes moikata hänelle...
Miksi ihmeessä hän vihoittelee minulle, vaikka uusi "kulta" kainalossa..? Eikös ainakin miehen pitäisi olla vaan tyytyväinen kun asiat on hänellä hyvin tai pitäisi olla...? Eikö voisi suhtautua minuun edes neutraalisti jos asiat ok...? Itse voisin kyllä suhtautua häneen normaalisti, mutta enpä uskalla edes moi sano, kun niin jäätävä suhtautuminen hänen puoleltaan...
Noh, ehkä vähän turha aihe, mutta ehkä nyt tälleen "terapiana" halusin sit avautua aiheesta jonnekin :)
Kommentteja? Kiitos :)
:D .... käyttäminen on sellanen tapa ja tarkoittanee sitä, kun kirjoitan jotain mietteistäni ja pohdiskelen asioita kirjoittaessani, niin silloin käytän monesti tuota.... ja jos kirjoitan enempi "asiaa" siis jotain toteamuksia, tyyliin "ulkona sataa", niin silloin en käytä ...., välttämättä :D toiv. sait mielenrauhan ;)
ap