Kehtaatko ostaa pari siideriä saunajuomaksi jos on lapsi mukana?
Kommentit (21)
Kehtaisin, jos joisin. Miehelle ostan joskus pari kaljatölkkiä, ja onneksi lapsi aina tiedottaa: tässä nämä ISKÄN kaljat, joten mun ei tarvi hävetä.
En kehtaa ostaa siideriä ikinä. Olutta ja viinaa kylläkin.
Tämä on taas näitä Only in Finland -juttuja. Onneksi kohta on joulu, niin saadaan samaa ihan tuutin täydeltä; äiti ajatteli glögiä ja vei lapsilta jouluilon!
Tämä on av-tason juttuja.... Olet ollut liikaa täällä, kun tuollaisia kyselet...
Me käytiin miehen kanssa alkossa talvella kun haluttiin jotain glögin sekaan, alkon myyjät viihdyttivät lastamme sillä aikaa kun me valikoimme pari pulloa myyjän kanssa. Kyllä silloin tuli olo että onhan tämä todella noloa, juodaan niin älyttömän vähän ja täällä sitä silti ollaan alkossa oikein koko perheen voimin. Eipä ollut ainakaan tuomitsevaa asiakaspalvelua. Osta toki siiderisi, en usko että kukaan tuomitsee.
No siis enpä ole ikinä tajunnut hävetä. Yhtä, kahta tai montaa. Enkä viiniä tai skumppaa alkossa. Miksi kaikkea pitää hävetä?
Kehtaan ja olen kehdannut käydä alkossa.
Pari siideriä saan ostaa, jos ostan enemmän, lapsi suuttuu. Sitä kakaraa en halua enää suututtaa uudelleen....
No tietenkin kehtaan. Olen käynyt Alkossakin lasten kanssa.
Suomessa ei saa, eikä saa juoda viiniä ruuan kanssa. Muualla saa, eikä se ole ongelma.
Kehtaan. Mutta viimeksi, kun lapsi oli mukana, häneltä kysyttiin paperit ?!?
Kirjoitin siis, että kehtaan, vaikka lapseltani viimeksi kysyttiin paperit siideriä ostaessani. Eikä hänellä siis niitä ollut
Tämä oli jo.noloa:
Ekaluokkalaisen.lapseni luokkakaverin isä osti lähikaupasta kaksi ostoskärryllistä täyteen vain olutta ja ekaluokkalainen joitui kuljettamaan sitä toista kärryä yksin, kun ei tietty se isä voinut viedä kahta.
Olin näkemässä tuon. Varmaan juhlat.tulossa. En kyllä olis kehdannut lähikaupasssa tehdä tuollaista.
Kyllä minä kehtaan ostaa kaikkia kaupassa olevia tuotteita riippumatta siitä, onko lapsia mukana vai ei. Lähikaupasta on lasten kanssa ostettu lukemattomat kerrat olutta, viiniä, liköörejä ja väkeviä. Saunaa ei ole, joten ei tule edes saunajuomaksi :)
Aloittajan kysymys kuulostaa aika hullulta mutta mistäpä minä tiedän, mitä kaikkea Suomessa pitää hävetä.
t. ulkosuomalainen
Kehtaan ostaa vaikka pelkästään ne pari siideriä.