Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpaanko asuinkohteeseen muuttaisit näistä ökyasunnoista?

Vierailija

http://www.etuovi.com/kohde/1160024?pos=1&sc=C3ppw5

http://www.etuovi.com/kohde/7647482?sc=M84946841&pos=6

Jätetään sijainti, sisustus ja asuinkustannukset arviosta ulkopuolelle. 

Kommentit (13)

Vierailija

Toi omakotitalo on kyllä mun makuun liian blingbling, ei iske vaikka omakotitaloasuja olenkin mielummin. Eli valitsisin noista kerrostalon, tosi ihana!

Vierailija

Eka. Ihanat näköalat Pyhäjärvelle, ylin kerros kerrostalossa kelpais hyvin. Muutenkaan ei niin kolhon näköinen kuin toi kauhee aution peltomaiseman keskellä, armottoman auringon porotuksen kohteena oleva omakotitönö. Ps. Oon kasvanut Sipoossa ja peltoa on tullut nähtyä ihan riittämiin. Se on tylsää katseltavaa järvimaisemaan verrattuna.

Vierailija4141

Ekassa on mukava hinnannousu tavoitteena, koska tuo asunto maksoi (tai identtinen samasta taloyhtiöstä) jotain 980 000 Euroa silloin uutena. Lieneekö muuten J. Kulmalan alias Marja Tiuran eksän asunto? Hän ainakin tietääkseni osti juuri tuommoisen ja hänellä on tapana ja aina ostaa ja myydä niitä pröysteitä asuntojaan. Ja pitää kai useampia asuntoja rinnakkain. Varmaan nuoremmat tamperelaiset ei tunne ko. herraa edes nimeltä, mutta rikkaan kirjoissahan tuo on. Yritystoiminnalla lyönyt rahoiksi.

Vierailija

Vannoutuneena okt asujana nyt valitsisin näistä tuon kerrostalon. Siinä häiritsi vain se tolppa keskellä olohuonetta ja takan huono sijainti.

Tuo okt on suunnilleen samankokoinen kuin meillä mutta NIIN ÖVERI  ettei mitään rajaa!! Kylmän kalsea sisustus, huonosti suunniteltu, bling bling - sanat ei riitä kuvaamaan mun ajatuksia!!

MM

Tämä oli hauska.
Uutena tamperelaisena ensimmäinen kohde iski heti, koska siinä oli järvi vieressä.
Mutta koska olen pohjalainen, valitsen toisen kohteen, sillä se on talo ja siinä on iso tontti. ;) Pohjaratkaisu oli omituinen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat