Kuvitelkaa, että viimeinen asia jonka ostitte kaupasta aiheuttaa teidän kuolemanne
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Tamponi Hmmmm....
No TSS tietenkin!
Pussillinen perunalastuja. Ahmin ja ahmin, lopulta työnnän pääni tyhjään pussiin nuollakseni pohjalle karisseet muruset ja tukehdun.
Ostamani suuri peili tippuu kaapin päältä, jään alle ja saan syviä viiltoja ympäri kehoa. Kuolen eteisessä verenhukkaan.
Huoltoaseman kahvilasta munkkikahvit. Kuolen sepelvaltimotautiin, ellen tukehtunut siihen munkkiin jo sitä ennen.
Ostin aiemmin päivällä kynttilöitä ja kävin äskettäin lähikaupassa hakemassa saunaolutta. Eli minä todennäköisesti juon itseni sammuksiin ja kynttilät, jotka olen jättänyt palamaan liian lähelle ikkunaverhoja, saavat kotini liekkeihin.
Ostamani postikortti viiltää kurkkuuni viillon ja kuolen verenhukkaan
Ostin kananrintaa ja kiinankaslia. Saisin varmaan salmonellan ja heittäisin veivit.
Ostin pojalleni jumppatossut. Ehkä maistaisin niitä ja ne jäisi kurkkuun kiinni?
Uusi kotelotuuletin tietokoneeseen. Tietenkin asennusvaiheessa laitan vahingossa virtajohdon kiinni, kun sormet ovat välissä ja veitsenterävät muovilavat supervoimakkaan moottorin ajamina silppuavat ensin sormeni ja vastustamaton ilmavirta vetää loputkin vartalostani suikaloitumaan.
Tukehdun tähän suklaaseen, jota parhaillaan syön. Tämä viesti jäänee siis viimeisekseni.
Nuolaisen postimerkkiä vanhasta tottumuksesta vaikka siinä onkin tarra, vedän sen vahingossa henkeen ja tukehdun siihen.
Tungen suuta pyyhkiessäni servetin liian syvälle kurkkuuni. Tukehdun.
Vierailija kirjoitti:
Ostin samalla viinaa, viiniä ja tupakkaa. Ei tapahtunut Suomessa joten ihan samalta kassalta ostin. Viinit join jo mutta ei mielikuvitus riitä, että miten voisi kuolla kahteen viinapulloon ja tupakka-askiin. Sitä ennen oastin Suomen matkan, se voikin olla jännä tapa kuolla.
Joskus kasarilla oli Alibissa juttu naisesta joka kuoli kun kaljapullo puhkaisi suolen seinämän. Aviomies väitti kivenkovaan että muori vahingossa istui pullon päälle kännipäissään.
Suosittelisin dekantoimaan ne viinat pulloista pehmeäreunaisiin pakasterasioihin ettei palstan hirmuinen karma iske :D
Vierailija kirjoitti:
Farkkupaita :D
Kasaripsykoottinen vastaantulija kuristaa sinut paidan hihoilla. Koristelee ruumiisi mokkatakkisi hihoista revityillä hapsuilla nauraen hysteeristä naurua....
Nikotiinipurukumi. Joko tukehdun siihen ansaitun kivuliaasti tai saan vihdoin nikotiinin (sekin on myrkky) takia suu-/kurkku-/keuhkosyövän, jota olen kauhunsekaisin tuntein odotellut jokaisen syyllisyydentuntoisen sauhun ja jauhamisen yhteydessä aina viisitoistavuotiaasta asti. Muistattehan, että kuoleman todennäköisyys on aina 100%! :D
Kinkkusämpylä, jonka söin jo eilen... Ehtiiköhän se vielä aiheuttaa suolitukosta?
Alushousut.. heittävät varmaan nivuset ja aiheuttavat verenmyrkytysen. Tai sitten deittini tukehduttaa minut niillä 😨
Lunastin äsken postiennakkopaketin postista, en oo vielä avannut sitä. Ehkä mulle oltais vahingossa annettu joku huumepaketti, jonka oikeat omistajat tulisivat perimään sitä. Tai sitten paketin lähettäjä haluaisi ehkä tappaa minut, jolloin paketin avatessani pommi räjähtäisi :D