Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko seurustella, jos...

Kettu

Eli voisitko seurustella miehen kanssa, joka olisi muuten aivan täydellinen sisältä ja ulkoa, mutta hänellä olisi ihan käsittämättömän vinot hampaat? Hyvin hoidetut ja valkoiset, mutta vaan todella iso rako etuhampaiden välissä. 

Kommentit (14)

Vierailija

Minulla on itselläni täydelliset hampaat, joten en tiedä, haluaisin että miehelläkin on. Mutta siis tollasessatilanteessa ei kyllä haittais, lähinnä keltaset tai harmaat ja ihan vinot on vähä että nääh. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Millanen kroppa on? Onko iso muna?

Jos nyt noin paljon kiinnostaa, niin lähes kaksimetrinen, hoikka mies, jolla kuitenkin jonkun verran lihastakin. Itse arvelisin, että vehkeet keskimääräistä suuremmat. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt noin paljon kiinnostaa, niin lähes kaksimetrinen, hoikka mies, jolla kuitenkin jonkun verran lihastakin. Itse arvelisin, että vehkeet keskimääräistä suuremmat. -ap

No ei se välttämättä sitten venettä kaatas. Laita kuva niin uskotaan

Vierailija

Siis onko ne hampaat nyt vinot vai onko etuhampaiden välissä rako? Kaksi eri asiaa. Harvemmin on noita molempia, ja silloin pitää muidenkin hampaiden välissä olla rakoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, sitä lihasmassaa tulee kyllä olla enemmänkin, ja ehkä liiankin pitkä. Mutta isohkosta munasta plussaa. Naamakerroin ja luonnekin merkitsee.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat