Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuosia nuoremmaksi -ohjelma

Vierailija
07.10.2015 |

Katsotko? Miltä vaikuttaa? Miksi Teri Niitti on muuttunut porkkapääksi ja -parraksi?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottavaa sontaa tämä ohjelma.

Tekijätiimistä on nuorekkuus kaukana, ovat kaikki jo parhaat päivänsä nähneitä ja elähtäneitä sekä habituksensa että mielipiteidensä ja makunsa puolesta. Tiimi vaihtoon ensimmäisenä!

Ikärviot annetaan alussa niin, että arvioitava ei kuule arvioita, jolloin ihmiset uskaltavat olla rehellisempiä. Lopussa arvioitava seisoo suoraan arvioitsijan nenän edessä. Aivan varmasti arviot olisivat tällöin edullisempia, vaikka mitään muuta muutosta ei olisi tapahtunut.

Vaatesponsori aivan hirveä, mutta mitäpä muuta rakkaan kotimaan tarjonnasta voisi löytyä kuin halpisketju toisensa perään. Olisiko kuitenkin kannattanut sitten keskittyä ihan perusvaatteisiin stailauksessakin, eikä yrittää tehdä jotain Täydellisten Kotirouvien (vai mikä lieneekään) halppsiversiota noilla polyesteriräteillä? Varmasti ne kuluttajatkin, joille kyseinen sponsori haluaisi tuotteitaan markkinoida, pukeutuvat hyvin tavallisesti ja arkisesti.

Kaikkein eniten kuitenkin harmittaa tämä koko konsepti yleisesti ottaen. Se oikein huutaa rivien välistä olevansa kehitetty ensisijaisesti kauneuskirurgian markkinointia ja hyväksytyksi tekemistä varten. Ei noiden stailattavien elämänlaadun parantamiseksi pysyvästi, vaan katsojien itsetunnon romahduttamiseksi ja "kätevän" ratkaisun (kirurgia) tarjoamiseksi saman ohjelman aikana.

Itse olen suunnilleen tuon Mapun ikäinen ja aion pysytellä kyllä visusti erossa kaikenlaisesta kirurgiasta. Olen varma siitä, että kun ikäisilleni tulee parikymmentä vuotta ikää lisää, kirurgiaan turvautuneiden ulkonäkö on lopullisesti pilalla. Luonnollinen ja tasapainoisesti vanhentunut ulkonäkö tulee olemaan kovaa valuuttaa ja statussymboli. Toki pyrin noudattamaan terveellisiä elämäntapoja, ja ennen kaikkea elämään sisäisesti tyydyttävää ja onnellista elämää - elämän jäljet kasvoilla kun kertovat ehkä kaikkein rehellisimmin ihmisen sisimmästä. Minä en halua niitä jälkiä pyyhkiä, vaan haluan, että ne kertovat minun olevan onnellinen ja sisäisesti tasapainoinen ihminen. Sellaista ulkonäköä ei paraskaan kirurgi saa loihdittua itseensä tyytymättömän ja katkeroituneen, vanhenevan naisen kasvoille.

Vierailija
42/54 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60 v ja täysin sinut itseni kanssa. En tunne tarvetta näyttää ikäistäni nuoremmalta. Elän hyvää ja tasapainoista elämää. Eli kaikki kunnossa joten tuo ohjelmaformaatti ei pahemmin kiinnosta. Ehkäpä joillekkin tarpeen, mutta kukaan ei selviä elämästä vaikka kuinka kursitaan sieltä ja täältä, mutta onnea yritykseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset tai nuoremmat ihmiset mitä helvettiä te täällä vauva sivuilla meuhkaatte jostain ohjelmasta. :D todella lapsellista käytöstä. Älkää katsoko koko ohjelmaa sitten jos ei mikään miellytä. Ihme valittavaa kansaa että oikeen hävettää. Ihan sama mitä ihmiset tekee niin aina väärin tai väärällä tavalla.

Vierailija
44/54 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli pakko etsiä tälläinen ketju sen takia että halusin tietää oonko ainoa jonka mielestä tää "stailaus" on todella surkeeta!? Ihan hirveitä vaatteita, mä en tiedä mistä ne on repinyt ton "huippustailaaja" Teri Niitin... Ihan hirveitä vaatteita tyrkyttää.. Yhden jakson katsoin ja siihen jää! Hirveetä kuraa koko ohjelma..

Vierailija
45/54 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia on näilläkin palstoilla kerrottu, että naisellisuus kaunistaa. Kiva nähdä tälläkin ohjelmalla, että kaunis lopputulos johtaa naiselliseen tyyliin. Toivottavasti tästä ohjelmasta saa lisäintoa ja ideoita!

Vierailija
46/54 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollista että 40v näyttää 60v??? No oma vika jos joutuu elämään yksin lopun ikänsä.

Vierailija
47/54 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jokaiselle muuttujalle laitetaan myrkkypiikkejä huuliin? Miksi hiukset pitää värjätä, eikö luonnollisella hiusten värillä ja tarpeeksi hyvällä leikkauksella saa aikaiseksi "naisellista" tyyliä? Miksi pitää välittää siitä mitä mieltä muut ovat ulkonäöstäsi? Jokainen meistä vanhenee aikanaan, trendipelleily ja muotivaatteet unohtuu aikanaan.

Typerä ohjelma.

Vierailija
48/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee ohjelma!

Symppiksiä mm Mapu ja Kaija

Vierailija
49/54 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietu Puhakka on tosi symppis, mutta tekee outoja kampauksia! Värjää hirveän kovalla värillä ja yleensä leikkaa lyhyeksi, miksei Suomessakin suosita enemmä pitkää ja naisellista hiusta?

Vierailija
50/54 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin tuohon hakemista, ehkä olisin saanut uuden kauniin hammasrivistön ja päässyt eroon silmpusseista ..! Köyhä ja työtön kun olen ei auta kuin kärsiä :'(

Vierailija
51/54 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanheneva nainen ei ole kaunis, piste.

suupieliin tulee ns " hamsterinpussit" ja koko naama valahtaa alas, hampaat kellastuvat ja työntyvät enemmän esiin ikenistä, meikkaaminen käy haastavaksi kasvojen muuttuessa ja maan vetovoima kiskoo perseen polviin!

Sitten tätä kompensoidaan lyhyeksi kynityllä tukalla , tv-ruudun kokoisilla, räikeän värisillä silmälaseilla ja Desigualin vaatteilla...

Vierailija
52/54 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kyllä sitä että miks pitää tyrkyttää naisille korkkareita ja hokee "kyllä sä opit niillä kävelemään" ja "naisella täytyy olla korkokengät!" jos ei pidä korkkareista niin miks on pakko. On paljo tasapohjallisia tyylikkäitä kenkiä. Ja ei tarvis kynii hiuksia aina lyhyiks ellei oo oikeesti huono kuntoset jos halutaan olla pitkähiuksisia. Tai jos ei haluu olla blondi ni ei tarvis värjätä blondiks ei se ees oo sopinu joillekki.

Vierailija
53/54 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi luin tämän, niin ei tarvitse katsoa. Pelkästään noi "stailaajat" on olemukseltaan niin pellejä, että se jo riittää. En viittaa nyt Anneen ;)

Tosiaankin! Stailaajat voisivat meikata itsensä klovneiksi, niin ohjelma saattaisi edes hitusen hymyilyttää :D

Vierailija
54/54 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean rumia hiuksia ja leikkauksia! Varsinkin taas eilen oli tukka ihan pilattu! Vastaavissa muiden maiden esim. Trinny and Susannah kampaukset tehty skandinaaviseen tyyliin! Vaihtakaa kampaajaa! Suomessa paljon hyviä kampaajia!