Muita jotka eronnut raskaus aikana?
Mä olen niin väsynyt mieheeni... Ryyppää viikonloput. Uhkaillut potkasta minua mahaan ja puukottaa minut ja vauvan. Yritettiin lasta pitkäån ja luulin tyhmänä, että ei joisi enää. Tämä on yhtä helvettiä. Riidellään joka ilta nykyisin. Haluaisin puhua, mutta mies ei. Katsoo vain aina tv, eikä kuuntele mnua. Selvinpäinkin paiskoo todella kovaa ovia suuttuessa ja puhuu tosi vittumaisesti vihaisena ja nimittelee. Ei kestä yhtään kuunnella vaikeista asioista puhumista. Syyttää kaikesta minua. En näe enää tulevaisuutta tässä suhteessa :-(
Kommentit (5)
Annat itsellesi ja lapsellesi paremman elämän, jos lopetattuollaisessa suhteessa roikkumisen. Mieshän voi satuttaa sua tai lasta! Ajattele järjellä äläkä tuntella.
Olen jäänyt yksin odottamaan lastani heti kun raskaudesta sain tietää. Mies päättikin ettei halua olla kuvioissa mukana. Lapsi nyt 10kk ja hyvin pärjätty :) isä eikä hänen sukunsa mukana lapsen elämässä, luulen ettäriitelyksi oli vaan mennyt sekin, joten näin paras meille.
Mieti mitä voisit tehdä että miehellä on parempi olla. Pahasta olostaan tuo kielii. Nalkutatko paljon? Oliko monta miestä ennen häntä ja etsit elättäjää? Oletko unohtanut miehen tarpeet?
Vierailija kirjoitti:
Annat itsellesi ja lapsellesi paremman elämän, jos lopetattuollaisessa suhteessa roikkumisen. Mieshän voi satuttaa sua tai lasta! Ajattele järjellä äläkä tuntella.
Olen jäänyt yksin odottamaan lastani heti kun raskaudesta sain tietää. Mies päättikin ettei halua olla kuvioissa mukana. Lapsi nyt 10kk ja hyvin pärjätty :) isä eikä hänen sukunsa mukana lapsen elämässä, luulen ettäriitelyksi oli vaan mennyt sekin, joten näin paras meille.
Isän syrjäyttäminen lapsen elämästä voi olla hyvä sinulle mutta ei lapselle. Lapsihan ei tälle juuri nyt tietysti mitään voi.
Tsemppiä moniongelmaisen kasvattamiseen, muista ottaa sitten kunnia kun on työtön, horo ja tai vankilassa huumeiden takia.
Isän syrjäyttäminen lapsen elämästä voi olla hyvä sinulle mutta ei lapselle. Lapsihan ei tälle juuri nyt tietysti mitään voi.
Tsemppiä moniongelmaisen kasvattamiseen, muista ottaa sitten kunnia kun on työtön, horo ja tai vankilassa huumeiden takia.
[/quote]
Et taida rullata ihan täysillä vai luuletko olevasi hyväkin esimerkki siintä millaisia tuloksia molempien vanhempien läsnäololla saadaan aikaan?
Ja vielä olet moisessa suhteessa? Ota hyvä nainen jalat alle ja äkkiä, pelasta itsesi ja lapsesi!