Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hassu kysymys:Jos sinun pitäisi valita,haluaisitko 3 tyttöä vai 3 poikaa?

Vierailija
08.02.2006 |

Tästä ei tarvitse vetää hernettä nenään,ihan huumorimielellä kysyn!!!

Tiedän,lapsia ei tehdä niitä saadaan.Kysyjällä on oikeassa elämässä 2 poikaa ja tyttö.Minä kallistuisin ehkä kolmeen tyttöön,olisi rauhallisempaa kuin poikien kanssa,ehkä?;)

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne mulla jo onkin, neljännenkin tahtoisin...

Tosin tyttö olisi tietty ihan yhtä toivottu!

Vierailija
42/62 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi tyttö, kerrostalo asunto eikä mies halua enempää lapsia.Mutta ihanaa on näinkin. Kuvittelein aina saavani ylivilkkaan pojan, mutta tulikin ihana prinsessa josta en osaa kyllin kiittää!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pojatkin ovat, mutta kun en osaa kuvitella...

Vierailija
44/62 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä mies pitää huolen että lapset näkevät mummua ja ukkia, vaikka itse ei välttämättä sitä anoppia jaksais katella;)

Ja yritän olla tasapuolinen, että molemmat isovanhemmat kuuluvat tasapuolisesti elämään. Mulla on muuten tyttö ja poika joten ehkä valitsen kolme tyttöä ja kolme poikaa!

Vierailija
45/62 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi että poika on jo.

Tosin tytöstäkin on kokemusta kohta..

Vierailija
46/62 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä noista mussukoista malttaisi luopua. Haluaisin kuitenkin vielä yhden tytön. Kolmannesta toivoin tyttöä. Ehkä kuitenkin noista kahdesta vaihtoehdosta ne kolme poikaa.

Vierailija
47/62 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka pojatkin ovat ihania, mulla on molempia. Mutta jos pitäis olla vain toista sukupuolta niin valitsisin tyttöjä. Jotenkin se " tyttöjen maailman" jakaminen tuntuu tärkeältä. Ja äiti on säästänyt kaikki vanhat leluni ja prinsessamekkoni...

Vierailija
48/62 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eipähän tarttis olla joskus se kamala anoppi :)

Eikös tää anoppi-juttu toimi toisinkin päin? Mikä olisit tuleville tyttärien miehille muu kuin anoppi?

Vierailija
49/62 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuovat sitten lapsenlapset minulle hoitoon..

Vierailija
50/62 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin entiselle poikatytölle kolme poikaa kuulostaa kivemmalta, mutta toisaalta tyttö on yleensä äidilleen läheisempi aikuisena, jos onnistuvat lähentymään uudelleen sen KAMALAN teini-iän jälkeen... :) Anoppi-miniä -suhteet voi olla myös aika kaukaiset ja kaunaiset, kuten täältäkin näkee, ja miehet ovat yleensä vaimojensa vietävissä... Toisaalta jos on kolme tyttöä, ne todennäköisesti tappelevat keskenään kuin kissat. Tai sitten ovat parhaita ystäviä.

Ehkä mä ottaisin silti kolme poikaa, mutta ihan vaan sillä perusteella, että mulla on jo yksi iihhaaana poika. :) Olisi mahdotonta ajatella elämää ilman häntä.

Vierailija
51/62 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kun minullapa onkin kolme molempia :o)

Omat puolensa sekä tytöillä että pojilla..yhtä rakkaita kaikki!!

Vierailija
52/62 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin todennäköisemmin kuin kolmen pojan kanssa. ;)

Ja tyttöjen fyysinen ja henkinen maailma on myös lähempänä sydäntäni, koska olen nainen, joten...

Vierailija
53/62 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän sanon sillä kokemuksella jonka olen saanut muiden lasten hoitamisesta (itsellä ei vielä lapsia). Tytöt ovat vähän liikaa itseään täynnä:) Pojat ovat jotenkin rehdimpiä, avoimempia ja suoraviivaisempia. Tykkään leikkiä poikien leikkejä enemmän kuin tyttöjen.

Vierailija
54/62 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse perheestä, jossa on kolme tyttöä. Se nyt vaan tuntuu luontevammalta.

Vierailija
55/62 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieheläkin jotain sanavaltaa on. Jos mies pitää sua k.päänä voi olla, ettet näe lapsenlapsias ollenkaan hahahaha

Vierailija
56/62 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat tasan yhtä ihania, suloisia ja rakkaita.

Vierailija
57/62 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei tarvitse suuttua..onhan täällä pahempiakin kommentteja mm. inhotaan poikia tai tyttöjä jne...Ihanteellisinta on, että perheessä on tyttö ja poika. Onneksi ei tartte oikeesti valita vaan jompaa kumpaa!!! Pitää olla kiitollinen siitä, että on saanut kumpiakin!

Vierailija
58/62 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta harvoinpa olen kuullut isistä, jotka eivät anna lasten nähdä anoppia, sen sijaan täällähän niitä juttuja on harva se päivä.

Samoin tutkitusti tyttären lapset ovat isovanhemmille läheisempiä kuin pojan lapset, ihan jo siitä syystä, että tyttären lapsista voi olla varma että ovat samaa lihaa ja verta, miniähän taasen on voinut käydä vaikka vieraissa...

Ja tän palstan juttujen perusteella käy kyllä sääliksi joitain anoppeja, kun näiden tuoreiden äitien on aika vaikea pysyä kohtuudessa omistushalussaan.

Vierailija
59/62 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi iiiiihana on jo ja kaksi lisää ottaisin vaikka heti!

Vierailija
60/62 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten myös meidän perhe. Eriasia tietysti saamattomat tossunalla olevat ukkelit, jotka eivät välitä vanhemmistaan vaan tottelevat akkaansa joka asiassa. Sama pätee toisinkin päin.....

Isovanhemmat ovat rikkaus lapselle, joten molemmilla käydään.