Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hassu kysymys:Jos sinun pitäisi valita,haluaisitko 3 tyttöä vai 3 poikaa?

Vierailija
08.02.2006 |

Tästä ei tarvitse vetää hernettä nenään,ihan huumorimielellä kysyn!!!

Tiedän,lapsia ei tehdä niitä saadaan.Kysyjällä on oikeassa elämässä 2 poikaa ja tyttö.Minä kallistuisin ehkä kolmeen tyttöön,olisi rauhallisempaa kuin poikien kanssa,ehkä?;)

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosdka tämähän on silkkaa hömpötystä.

Mutta syy miksi valitsisin kolme tyttöä on se, että kuitenkin äidin ja tyttären välit ovat erilaiset kuin äidin ja pojan. Vaikka oma äitinikään ei ole mikään ihanneäiti ollut, on silti kivaa kun äidin kanssa voikäydä kävelyillä, laittaa ruokaa, juoruta asioista ihan eri tavalla kuin isän tai oman miehen.

Ja tiedän, tiedän mikään ei anna takuita mihinkään, mutta tämä oli mun perustelu. Todellinen haaveeni olisi näiden kahden pojan jälkeen saada vielä kaksi tyttöä...mutta maailmna rakkaimpiahan nämä pojat minulle on , enkä heitä mihinkään vaihtaisi!

Vierailija
62/62 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin nähdään enemmän miehen vanhempia, koska asutaan heitä lähellä, ja koska olen hyvä miniä, ja vien lasta katsomaan mummoa vaikka ilman miestäkin. Useimmiten vaimot ovat perheessä niitä, jotka huolehtivat suvun tapaamisesta, koska se ei ole miehille niin tärkeää. Monet miehet on ihan tyytyväisiä, jos näkevät äitiään muutaman kuukauden välein, eivätkä osaa ajatella niin pitkälle, että lasten tulisi nähdä mummoaan. Tai että mummon haluaisi nähdä heitä. Vaikka mies ei olisi tossun alla ja mummo ihana ihminen. Monilla vaimoilla taas sukurakkaus ei ulotu anoppiin asti, eivätkä he koe olevansa vastuussa suhteiden hoitamisesta sinnepäin. " Hoitakoon mies oman äitinsä!" Jos suhde anoppiin on kaukainen, miniä voi tuntea itsensä ulkopuoliseksi, eikä vierailut anoppilassa ole mukavia. Siksi on vaan helpompi mennä oman äidin luo, kun lapsi kysyy " mummoa" .

Vierailija:

Kuten myös meidän perhe. Eriasia tietysti saamattomat tossunalla olevat ukkelit, jotka eivät välitä vanhemmistaan vaan tottelevat akkaansa joka asiassa. Sama pätee toisinkin päin.....

Isovanhemmat ovat rikkaus lapselle, joten molemmilla käydään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla