Hassu kysymys:Jos sinun pitäisi valita,haluaisitko 3 tyttöä vai 3 poikaa?
Tästä ei tarvitse vetää hernettä nenään,ihan huumorimielellä kysyn!!!
Tiedän,lapsia ei tehdä niitä saadaan.Kysyjällä on oikeassa elämässä 2 poikaa ja tyttö.Minä kallistuisin ehkä kolmeen tyttöön,olisi rauhallisempaa kuin poikien kanssa,ehkä?;)
Kommentit (62)
Meillä on myös kaksi poikaa ja pojatkin ovat ihania omalla tavallaan.T.ap
Ja kun ei niitä ole niin kilpaa haukutaan sitä itseltä puuttuvaa tyttöä tai poikaa.. Säälittävää:(
Ennen ajattelin, että se olisi hirveä kohtalo (kuten anopilla), mutta nyt kun minulla on jo yksi, niin pois en kyllä antaisi. Kyllä pojatkin osaavat olla ihania, kilttejä ja rauhallisia siinä missä tytötkin.
En ymmärrä jonkun kantaa, ettei halua olla anoppi? Samalla tavallahan sä oot anoppi jos sulla on tyttöjä! Meillä ainaskin miehen vanhempia nähdään enemmän, kuin mun vanhempa, vaikka kummatkin asuu samalla paikkakunnalla. Pojat(mun kokemukseni mukaan) huolehtivat omista vanhemmistaan paremmin kuin tytöt. Poikien elämä on huomattavasti helpomaa. Vähemmän ulkonäköpaineita ja laihuuden ihannointia. Pojilla on yleensä helpmpi murrosikä. Ja ei kaikki pojat todellakaan ole villejä! Omat kummipoikani ovat todella rauhallisia ja aivan ihania lapsia! Itelläni on 2 villiä tyttöä...
3 POIKAA.
Perustelut: pääsee helpommalla. Ei tarvitse maksaa kolmen murkkuikäisen tytön meikkejä ja merkkivaatteita.
Ei tarvitse vahtia että he eivät tule raskaaksi yms.
Murkkuikä siis ratkaisi minulla :)
Oikeassa elämässä 2 poikaa minulla, vauvoja.
Tytöt ovat pääsääntöisesti helpompia. Mutta ihanampaa minusta on ajatella saparopäisiä tyttöjä äitinsä apuna ja ilona keittiössä ja muissa yhteisissä tyttöjen askareissa=)
Oma poikani on pieni kokki ja siivousintoilija mitä suurimmassa määrin. Samoin ovat hänen isänsä ja setänsä olleet. Ei se ole sukupuolikysymys, vaan ennen kaikkea se liittyy siihen, minkälainen malli kotona annetaan. Meillä ei erotella isin ja äidin hommia, vaan kaikkea tehdään sekaisin.
puolensa on kummallakin!tytöt ovat pääsääntöisesti helpompia pienenä ja vaikeampia murrosiässä,ainakin äidin kannalta.Itselläni on kumpiakin,poikia enemmän,kaiken ikäisiä; vanhin 18v.Ketään en antaisi pois,onneksi sukupuolta ei voi valita!!!!
Tuntuu vain läheisemmiltä noi tyttöjen jutut. Kaksi tyttöä on, ja ihanaa, että kolmas on poika.
Vierailija:
Ja kun ei niitä ole niin kilpaa haukutaan sitä itseltä puuttuvaa tyttöä tai poikaa.. Säälittävää:(
Onneksi mulla on molemmat:) Ihmeellistä syrjintää.
Tällä hetkellä yksi poika ja ainoaksi jää, koska en jaksa vauva-aikaa... mutta ehkä " seuraavassa elämässä" minulla on nuo haaveilemani 7 veljestä.
Niin ja perustelu, ainokaisemme on jo tokaluokkalainen, joten olen niin sopeutunut poikien maailmaan ja harrastuksiin, että olisi vaikea edes kuvitella itseään tytön äitinä. Jos raskausaikana olisi kysytty vastaavaa, todennäköisesti en olisi osannut vastata...
Ja minä ainakin aion olla reilu ja mukava anoppi. Saattaa käydä vielä niin, että miniä-kokelaat " tappelevat" pojastani, koska on niin mukava anoppi ;))
uskomatonta tämä vanhanaikaisten sukupuolistereotypioiden määrä. Oksennuttaa.
Kuten nyt tuo yksikin äiti, joka sanoo, että haluaisi poikia, koska ei tykkää My little ponyistä ym. ja koska itse on lapsena ollut ns. poikatyttö.
Siis vaikka itse ei ole sopinut vallitsevaan stereotypiaan, ei osaisi antaa vapautta siitä omalle tyttärelleen!!!
meillä on kolme tyttöä ja poikiakin. Pojat ovat rauhallisempia, eiväkä tappeleja kinaa ja kitise koko ajan.
Tottelemattomia ovat siinä missä pojatkin. Meillä ja lähisukulaisilla pojat ovat helpompia.
tulen niiden kanssa jotenkin paremmin juttuun.
3 alle 3 v. poikaa on tosielämässä!
Enemmänkin saa kyllä tulla. Tällä hetkellä on kaksi tyttöä ja lisää toivottavasti tulee.
En tiedä syytä miksi toivon näin olevan. Ei ole todellakaan mitään poikia vastaan ja varmasti poika olisi ihan yhtä rakastettu, mutta...
jotenkin tyttöjen maailma tuntuu mukavemmalta.
Meidän tytöt ovat vielä tosi rempsakoita, eli heidän kanssaan saa riehua ja räyhätä samalla tavalla kuin poikien kanssa, mutta toisinaan ollaan myös prinsessoita ja shoppaillaan ja meikataan jne.
Tytöille on hyväksytympää tehdä myös poikien juttuja, eli nyt emme jää paitsi kalastusreissuistakaan, mutta jos olisi pelkkiä poikia niin jäisi moni asia kokematta, sillä pojille ei ole " hyväksyttyä" tehdä tyttöjen juttuja...
En osaa sanoa nyt selkeästi mitä tarkoitan, mutta ehkä joku tajuaa.
Ei sukupuoli sitä määrää....