G: Rehellisesti: käännätkö sinä miesten päitä?
Kommentit (16)
mulla ei ole aavistustakaan. En koskaan näe vaikka joku minua katsoisikin
Opiskelupaikalla käännän. Oikeastaan olen aika otettu siitä, että parikymppiset miehenalun huomaavat minut. :D Ikää on kuitenkin jo vähän yli 30
Välillä se on ärsyttävää, välillä imartelevaa.. Riippuu paikasta ja tilanteesta.
joskus taas imartelee. esim. baarissa on kyllä OIKEESTI monesti inhottavaa olla kun ei saa hetken rauhaa.
Kadulla katsomiset ja viheltelyt alko joskus 15-16-vuotiaana ja silloin häpesin itteeni jotenkin hirveesti. Nykyään osaan jo olla välittämättä.
ja tunnustettakoon sekin että oon pettäny miestäni, vaikka omapa oli syyni mutta kun ehdokkaita on tarjolla ;)
Mutta käännän naistenkin päitä. Edelleenkin goottius saa päät kääntymään ;)
Se hämmästyttää mua aina yhtä paljon, koska en itse perheellisenä mieti juurikaan muita miehiä tai ylipäänsä miehiä/seksiä, kun vielä imetän.
Suurin " katsojakunta" tuntuu olevan 35-45v miehet. Itse olen 29.
Se on todella kiusallista ja hämmentävää. Ja tätä tapahtuu vaikka kulkisin pipo päässä ja ilman meikkiä.
että olet eriskummallisen näköinen tai harvinaisen ruma tai lihava. Ei kaikki katseet tarkoita että olis kaunis tmv. Minua tuijotetaan nimenomaan siksi että olen ihanan näköinen. Yksi mies jopa pyysi minua treffeille ollessani töissä kaupan kassalla.
nyt harvemmin. Nyyh... toisaalta kivakin saada olla rauhassa!
Olen ihan tyytyväinen, ja vähän nuorempana oiekin otettu kun autot tööttäili ja kuului vihellyksiä perästä.. Paljon!
ehkä joskus joku kääntyy katsomaan että kenellä eukolla on noin saatanan kova ja hermoonkäypä ääni, mutta ei ne muuten paljoa katsele.
Tosin yleensä enemmän sellaisessa " mikä hitto tolla on, ei kenenkään naama voi oikeesti näyttää tolta" -hengessä... :D