Hassu kysymys:Jos sinun pitäisi valita,haluaisitko 3 tyttöä vai 3 poikaa?
Tästä ei tarvitse vetää hernettä nenään,ihan huumorimielellä kysyn!!!
Tiedän,lapsia ei tehdä niitä saadaan.Kysyjällä on oikeassa elämässä 2 poikaa ja tyttö.Minä kallistuisin ehkä kolmeen tyttöön,olisi rauhallisempaa kuin poikien kanssa,ehkä?;)
Kommentit (62)
Oikeasti meillä on 1 poika ja 2 tyttöä.
Vierailija:
olisi rauhallisempaa kuin poikien kanssa,ehkä?;)
Mutta mulla onkin jo kaks:) Siitä rauhallisuudesta nyt en tiiä...
Minä vaan tykkään tytön prinsessamaailmasta enemmän. Samoin tuo anoppikysymys oli hyvä huomio... :-)
mekkoja ja tyttöjen leikkejä. ehkä läheisempiä aikuisuudessa.
1 tyttö jo on
Ja aina itsekin lapsena leikin mieluummin autoilla vaikka tyttö olenkin. Ja kokemusta on jo kahdesta pojasta.
Haaveilen 5 tytöstä, mutta toki pojatkin oteaan vastaan:)
Itselläni on vain sisko ja mieheni taas on ainut lapsi, joten ehkä pojat ovat vähän vieraampia...
Olisithan sinä tyttäriesi miehillekin anoppi...ei ymmärrä...
Toisaalta tyttö on isänsä silmöterä ja poika mun:) Vaikka yhtä rakkaita ovat tottakai!! Usein vaan on niin, että pojat ovat niitä " mammanpoikia" ja tytöt isänsä silmäteriä...En mene kyllä valitsemaan...onneks ei tartte!
vaikka mulla on yksi poika ennestään :-)
Ja kyllä minun tuttavapiirissä on tyttöjen äitejä jotka surkuttelee, ettei poikaa ole tullut/tai tule. On myös poikien äitejä jotka suunnilleen vaihtaisi oman poikansa tyttöön. Meitä on moneksi!
Itse olen täydellisen onnellinen 2 pojan äiti ja 3 tytön kummitäti!
Eikä yhtään lasta ole vielä, ja alan olla aika vanhakin, että jos oikein hyvä tuuri käy, niin ehkä yhden lapsen voisin saada...
Ottakaa ihmiset rauhallisesti, tämä on vain leikkimielinen galluppi!
koska tytöille on nätimpiä nimiä ja mukavamman värisiä vaatteita. Mutta nyt on pakko valita kolme poikaa,koska tuosta jo nyt olemassa olevasta pojastani en halua luopua. :)
että olen kolmen pojan äiti kun kaksi jo on. Tosin on myös yksi tyttö. Ja on ne pojat ihan yhtä rakkaita vaikka niiden kanssa ei ole ihan yhtä paljon yhteisiä juttuja kuin tyttären kanssa.
Tyttöjen kanssa on vaan niin paljon enemmän yhteistä. Meillä mies sanoo, että on onnellinen tytöstä, omalle pojalle ei osaisi kuulemma olla niin lässy, kun tytölle. Siis tyttö tottakai isin silmäterä:)
Ajattelen, että tulevaisuudessa ihanaa nähdä kun oma tytär tuo lapsenlapsen kotia, enemmä yhteistä ja jospa tytöt jaksaisi paremmin pitää meistäkin huolta kun ollaan vanhempia;)
Tottakai ottaisin kolme tyttöä enemmin kuin poikia. ei äidin ja pojan välille voi koskaan tulla samanlaista suhdetta kuin äidin ja tyttären. Eipähän tarvi sit tulevaisuudessa katella jotain av-mammaa miniänä.
Eipähän tarttis olla joskus se kamala anoppi :)