Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

39v nainen sanoi ettei hänen ENÄÄ TÄSSÄ IÄSSÄ tee niin mieli seksiä...Olemme tapailleet noin 3 viikkoa, ja se tuli nyt ajankohtaiseksi

Vierailija
07.03.2025 |

Onkohan tämä merkki siitä, että minun kannattaisi tapailla suosiolla nuorempia naisia jos ikäsilläni on jo vaihdevuodet yms. alkamassa? Itse en näytä päivääkään yli 30veeltä, ja treenaan 4 kertaa viikossa sekä olen huippukunnossa. Joka päivä tekee mieli.

Kokemuksia? 

M39

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esivaihdevuodet voivat alkaa jo reilusti alle 40-vuotiaana. Joillain voi mennä halut, toisilla ei. 

Vierailija
2/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä taas se "huippukuntoon treenattu" ja "fiksu" tapaus joka ei ymmärrä, miksi ei saa naista? :D Moro moro, ei olekaan hetkeen näkynyt. Nyt näyttää ikäkin olevan suunnilleen oikein kun jossain vaiheessa olit 36 varmaan kolme vuotta putkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaa se lääkärille

Vierailija
4/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et vaan sytytä sitä, mutta se yrittää olla kohtelias. 

Vierailija
5/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämä asenne, tämä ankeus, masentuneisuus on se mitä me miehet välttelemme ja tuleekin vältellä.

Tämän takia kaikki laadukkaat miehet ottavat mielummin sen 19v joka hymyilee ja nauraa ja laittautuu ja haluaa paljon ja antaa hiustenkin leijua vapaana ja näin.

Vierailija
6/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se maho lehmä!

Vierailija
7/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kyllä uuden kumppanin kanssa tekee mieli. Eri asia on sitten sellaisen kanssa, jonka kanssa on ollut jo 10+ vuotta.

Vierailija
8/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet vaan ettet näytä päivääkään yli kolmekymppiseltä. 

Mutta onko tuossa kyse siitä ettei hänen tee mieli seksiä ollenkaan, vaan vai ettei joka päivä kuten sinä sanot haluavasi. Aika moni ei halua seksiä niin usein, itselläni kun on atopiataipumus, ei edes limakalvot kestä, alkaa seksi sattumaan jos sitä on enemmän kuin 2-3 kertaa viikossa kun kuluu paikat haavaumille.

Vierailija
9/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

keski-ikäisten naisten seksuaalisuutta aina hehkutetaan mutta tosiasia on että nainen on seksuaalisesti aktiivisimmillaan silloin parhaassa lisääntymisiässä

Vierailija
10/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta sanoisin, että halut vähenee luontaisesti jonkin verran siinä vaiheessa, kun hedelmällisyys kyykkää, mutta epäviehättävä tai seksuaalisesti kömpelö partneri on huomattavasti oleellisempi syy. Erosin hiljattain suhteesta, jossa tunsin olevani jo täysin frigidi, mutta nyt kun on päässyt taas tapailemaan vähän toisenlaisia miehiä, kiinnostaa enemmän. N41

Vierailija
11/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsas treenaaminenhan ei suinkaan ole useimpien naisten mielestä seksikästä, jos se tarkoittaa että näytät salimakelta tai kuivan kesän oravalta. Ja mikä saa sut kuvittelemaan että menet 10 vuotta nuoremmasta, äitikö kertoi?

Vierailija
12/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 45v ja nyt vasta eka kertaa eläessäni oikeasti seksuaalisesti aktiivinen. Haluan kokeilla uusia asioita, testailen erilaisia kinkyjuttuja, ostelen uusia alusvaatteita, haluaisin mennä katsomaan burleskia ja mennä vaikka seksibileisiin. Onneksi uusi kumppani on innolla mukana kaikessa tässä. Seksiä tekisi mieli aivan koko ajan. 

Ei se iästä ole kiinni.

Vierailija
13/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

keski-ikäisten naisten seksuaalisuutta aina hehkutetaan mutta tosiasia on että nainen on seksuaalisesti aktiivisimmillaan silloin parhaassa lisääntymisiässä

Hei, eläpäs tule tosiasioita tänne laukomaan. Pitää antaa mammojen leijua kuvitelmissaan että +40v olisi priimakinkkua :D

Vierailija
14/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla naisilla vaihdevuodet nimenomaan vapauttavat seksuaalisesti. Tapailemasi nainen tuskin on koskaan ollut erityisen seksuaalinen. 

Vierailija
15/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit sellaisen joka riisuu sut jo eteisessä.

Vierailija
16/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kyllä uuden kumppanin kanssa tekee mieli. Eri asia on sitten sellaisen kanssa, jonka kanssa on ollut jo 10+ vuotta.

Kyllä mun tekee usein mieli ja tekee miehenikin mieli ja olemme olleet yli50 v yhdessä. Kauheata olisi ollut, jos ei esim nelikymppisenä olisi tekisi mieli.

Vierailija
17/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä asenne, tämä ankeus, masentuneisuus on se mitä me miehet välttelemme ja tuleekin vältellä.

Tämän takia kaikki laadukkaat miehet ottavat mielummin sen 19v joka hymyilee ja nauraa ja laittautuu ja haluaa paljon ja antaa hiustenkin leijua vapaana ja näin.

Aika usein sen 19-vuotiaan suuret halut on myös performanssia. Minä luulin aina, että minä olin ainoa, joka pönkitin heikkoa itsetuntoani sillä, että yritin olla varsinainen peto sängyssä, että saisi miehiltä ihailua ja kiintymystä. Oikeasti en nauttinut seksistä kovinkaan usein, mutta esitin roolia että olen tosi seksuaalinen ja kiimainen. Joskus tästä juteltiin sitten kavereiden kanssa, ja tosi monikin oli tehnyt nuorena tuota, esittänyt kiimaista "kelvatakseen", ja sitten oma seksuaalinen nautinto oli löytynytkin vasta paljon myöhemmin sitten kun uskalsi olla oma itsensä ja keskittyä myös omiin tarpeisiinsa sängyssä, eikä vain siihen että näyttää kumppanille miten hyvä on.

Vierailija
18/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko siis sellainen rahkaa lutkuttava trikoospede? Joo ei mikään ihme ettei nainen syty.

Vierailija
19/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sytytä naista, kemiat ei kohtaa. Siirry seuraavaan jos haluat seksiä. Aina ei käy flaksi.

Vierailija
20/121 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luontaisesti korkea libido ja tuossa 35-40 välissä se oli aivan mahdoton. Kuin ovulaatiopanetus, mutta jatkuva. Kävi välillä ihan työstä pitää pipari tyytyväisenä (mies on samaa ikää) kun muutakin piti ehtiä kuin naksauttelemaan. Oli muuten tuskallinen olotila. No, nyt 10 v myöhemmin on helpottanut, kun vv:t iskivät, kahdesti viikossa riittää. Kaipa ne hormonit huutelivat jotain joutsenlaulua, onneksi vauvahommat olivat jo kaukana takana niin oli vain ahkeraa paneskelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi