Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävät tyypit bussissa

Vierailija
30.09.2015 |

Bussissa suht täyttä, mutta istut käytävän viereisellä paikalla ja ikkunan viereinen paikka jää tyhjäksi / pidät laukkua viereisellä paikalla. Etkö yhtään mieti muita? 

Istut ikkunan vieressä ja viereesi istuu joku. Olet jäämässä bussista pois ja vieressä edelleen joku. Teet eleitä, että olet nousemassa ja tekemässä lähtöä. Mikset voi sanoa sitä ääneen, esim. "Olisin jäämässä pois"? 

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Nuo on kyllä ärsyttäviä.

Lisäksi ärsyttää puhelimeen isoon ääneen kälättäjät, pahalta haisevat, humalassa olevat ja rupattelijat (haluan matkustaa rauhassa ilman small talkia).

Vierailija
2/94 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa on useampi paikka vapaana, muun muassa tyhjä penkkirivi, mutta joku yliherkkä Pirkko ei voi istua selkä menosuuntaan vaan tunkee mun viereeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 19:23"]Bussissa on useampi paikka vapaana, muun muassa tyhjä penkkirivi, mutta joku yliherkkä Pirkko ei voi istua selkä menosuuntaan vaan tunkee mun viereeni.
[/quote]
Moni ei oikeasti voi istua selkä menosuuntaan. Jos et halua Pirkon oksennuksia päällesi niin anna sen Pirkon istua vieressäsi.

Vierailija
4/94 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vie ikinä enempää kuin yhden paikan.

En myöskään sano ääneen, koska yleensä vierustoveri tajuaa ennen kuin ehdin sanoa mitään. Vai pitääkö ensin ilmoittaa "anteeksi, olen jäämässä pois" ja vierustoverin noustua ylös jäädä kuitenkin siihen omalle paikalleen pakkaamaan tavaroita ja pukemaan hanskoja?

Olen muuten iloinen siitä, että yleensä vierustoveri tajuaa ennen mainintaa, koska asun hometalossa ja minun pitää ennen puhetta rykiä äänekkäästi pari minuuttia, muuten suustani kuuluu pelkkää epämääräistä kähinää ja korinaa.

Vierailija
5/94 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen alapeukuttajat, uskallatteko myöntää tekevänne noita asioita? Perusteluja olisi mielenkiintoista kuulla.

Vierailija
6/94 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 19:18"]

Istut ikkunan vieressä ja viereesi istuu joku. Olet jäämässä bussista pois ja vieressä edelleen joku. Teet eleitä, että olet nousemassa ja tekemässä lähtöä. Mikset voi sanoa sitä ääneen, esim. "Olisin jäämässä pois"? 

[/quote]

...No koska haluan pyyhkiä rehevän hanurini pösilön matkustajan suupieliin jos ei muuten tajua väistyä... En kai nyt huvikseni jumppaile siinä paikalla...

Vierailija
7/94 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 19:23"]

Bussissa on useampi paikka vapaana, muun muassa tyhjä penkkirivi, mutta joku yliherkkä Pirkko ei voi istua selkä menosuuntaan vaan tunkee mun viereeni.

[/quote]

Mä olen tuollaisissa tapauksissa vaihtanut paikkaakin sellaisille tyhjille penkkiriveille.

Vierailija
8/94 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaääniset paasaajat, ihan sama paasaako puhelimeen vai vieruskaverille.  Tällaisten takia hermo meinaa mennä etenkin pitkillä bussimatkoila. Kerran takana istuva ihminen LAULOI omia sävellyksiään. Ja kauan lauloikin.

Vierailija
9/94 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin nuoret naiset tuntuvat tekevän kauheasti sitä, että heittävät laukkunsa viereiselle penkille ja katsovat oikein murhaavasti, jos uskallat edes vilkaista sen penkin suuntaan. Törkeintä on se, kun nämä eivät päästä edes vanhusta tai lasta istumaan ruuhkabussissa. Ärsyttää myös ne, jotka jäävät bussiin tullessaan keskelle käytävää laskemaan hiluja ja juttelemaan kuskin kanssa, voisivat edes sen verran väistää että muut, jotka eivät maksa käteisellä pääsisivät sillä aikaa istumaan.

Vierailija
10/94 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään äänekkäät pusuttelijat. Oikeesti, jotkut muiskii niin kovaan ääneen että ihmettelen onko tarkoitus että bussikuskikin kuulee. Ja joo, oon ihminrn joka ei siedä ruokapöydässä äänekkäästi mäsyttäviä ja kovat pusuäänet on ihan yhtä ruman kuuloisia.

Vierailija
11/94 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 19:41"]

[/quote]

Mä olen tuollaisissa tapauksissa vaihtanut paikkaakin sellaisille tyhjille penkkiriveille.

[/quote]

Mitä miinustettavaa tässä on? Minulla on oikeus vaihtaa paikkaa toiselle vapaalle paikalle, jos katson sen paikan syystä tai toisesta itselleni paremmaksi.

Vierailija
12/94 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävin on joku perseeltä haiseva läski jonka perseestä puolet lötköttää vierustoverin sylissä

Vierailija
13/94 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyhkeämmäksi on käynyt kahden paikan omiminen. Samalla "syvennytään" älylaitteisiin eikä mukamas huomata. Onhan se mukavaa istua väljästi, mutta sen verran voisi ajatella muita.

Vierailija
14/94 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eväspussia rapistelevat banskulle haisevat typerykset

Vierailija
15/94 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka haisee voimakkaasti hieltä/hajuvedeltä/viinalta. Monesti olen tämmöisen viereeni istuutuessa sanonut jääväni pois seuraavalla pysäkillä, mutta oikeasti olen vaihtanut vaan paikkaa jonkun ei-haisulin viereen...

Vierailija
16/94 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 19:41"]

[/quote]

[/quote]

Mitä miinustettavaa tässä on? Minulla on oikeus vaihtaa paikkaa toiselle vapaalle paikalle, jos katson sen paikan syystä tai toisesta itselleni paremmaksi.

[/quote]

Ja tällaisissa tilanteissa kun vaihdan sitä paikkaa, niin saapahan se yliherkkä Pirkkokin silloin lisätilaa, kun siitä toiselta paikalta poistuu matkustaja vierestä toiselle vapaalle penkkriville toiselle paikalle. Ennemminhän tuo on palveus, kuin minkään sortin huono teko bussissa.

Vierailija
17/94 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oikeastaan ärsytä näistä mainituista ketkään. Mutta se mitä nykyään en meinaa millään sietää, on känniset sönkkömiehet. sönkönsönkönsönksönk kaunish tyttö sönkötisönk...

Jos et vastaa, jatkavat loputtomiin. Jos vastaat, jatkavat loputtomiin. Jos käsket tukkia turpansa, suuttuvat ja jatkavat loputtomiin. prkl!

Vierailija
18/94 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä maksan käteisellä ja sanon kuskille jotakin, mulla on perkele oikeus tehdä se rauhassa. Opettele odottamaan vuoroasi kun ei se käytävä kuitenkaan ole tarkoitettu kahden rinnakkain kuljettavaksi eli se joka bussiin ensin astuu, hoitakoon sisääntulonsa myös ensin ja siirtyköön sitten eteenpäin. En halua hieroa ahteriani suhun kiitos vaan ja sitä paitsi, se bussi ei lähde siitä yhtään mihinkään ennenkuin kaikki on inessä. Ihme tyyppejä tämmöset hätähousut.

Vierailija
19/94 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 19:58"]

Jos mä maksan käteisellä ja sanon kuskille jotakin, mulla on perkele oikeus tehdä se rauhassa. Opettele odottamaan vuoroasi kun ei se käytävä kuitenkaan ole tarkoitettu kahden rinnakkain kuljettavaksi eli se joka bussiin ensin astuu, hoitakoon sisääntulonsa myös ensin ja siirtyköön sitten eteenpäin. En halua hieroa ahteriani suhun kiitos vaan ja sitä paitsi, se bussi ei lähde siitä yhtään mihinkään ennenkuin kaikki on inessä. Ihme tyyppejä tämmöset hätähousut.

[/quote]

Maksaminen on ok, mutta tarvitseeko sitä kuskin kanssa alkaa niitä näitä enää juttelemaan? Kun siellä on muitakin matkustajia bussiin tulossa ja juuri tuo juttelu jarruttaa niiden muiden matkustajien nousemista bussiin ja silloin myös bussi lähtee myöhemmin liikkelle, on aikatauluista myöhässä ja myöhemmin perillä.

Vierailija
20/94 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 19:58"]

[/quote]

Maksaminen on ok, mutta tarvitseeko sitä kuskin kanssa alkaa niitä näitä enää juttelemaan? Kun siellä on muitakin matkustajia bussiin tulossa ja juuri tuo juttelu jarruttaa niiden muiden matkustajien nousemista bussiin ja silloin myös bussi lähtee myöhemmin liikkelle, on aikatauluista myöhässä ja myöhemmin perillä.
[/quote]
En oo koskaan jutellu muuta kuin pakolliset, esim vaikka matkantekoon liittyvän kysymyksen kysynyt. Se mulla on oikeus tehdä, jos epävarmuutta jostakin on. Jos tällaista toimintaa ei pysty katsomaan, pitää kyllä hankkia oma auto ja kulkea sillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän