Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~ LOKALAHJOJEN KESKIVIIKKOKEMUT~~

08.02.2006 |

Öitä rakkaat ystävät.

Misuli

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kuljeksii hörppimässä muilta jääneet pohjat pois ja poistuu hedelmäkakun tekoon ;)*

> HEDELMÄKAKKU

>

> 2 dl sokeria

> 4 munaa

> 2 dl kuivattuja hedelmiä

> 1 tl suolaa

> 1 dl fariinisokeria

> 4 rkl sitruunamehua

> pähkinöitä

> 2 pll viskiä

> ------------------

> Ota esiin suurehko kulho. Tarkista maistamalla viskin laatu. Kaada

>mittaan 1 dl viskiä ja juo se. Toista. Laita sähkövatkain päälle. Maista >viskiä uudelleen varmistaaksesi, että se on korkealaatuista.

>Sekoita 1 dl voita laajassa sameahkossa kulhossa, lisää 1 rkl sokeria >ja vatkaa taas.

>Varmista että viski on vielä hyvää. Kuo uusi jupillinen. Käännä

>vatkaaja poish päältä. Riko kaksi kanaa ja lishäå kulhoon, shamoin

>kuihvatut hedelmät. Vatkaa kääntäjä taash päälle. Jos heivatut >kudelmat jäävät kiinni kulhoon, väännä irti muuvireisselillä. Maishta >shitten onko viski vielä herkeälaatuista.

>Shitten shiivilöi 2 dl suolaa -tai jotain. EI 00 NNII NÖPÖNUKKAA. >Tshekkaa viski. Shiivi1öi shitruunamehu, lishää yksi ruoka.

>Lusikka. Shokeria tai jotain. Aivan shama, perkele.

>Voitele uuni. Kkäännä kakkuvuokaa 220 asteeseen.

>Älä unoha käännyttää vatkainta poish. heitä kulho ikkunasta, tshe

>tshekaaahh taas vishki. Mee nukkumaa. kuka ylipäätään viittii >väshätä jotain pershkeleen hhetelmäkakkua???

Vierailija
102/115 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te sitte otatte virtuaali kännejä?? Mä otin ihan oikeat;) Join yhen omppu laitti siiderin ja päähän meni niin että...

Täällä on ollut jotain faittiikin, ystävät hyvät kaikki on hyvin. Ei taistella enää jookos...Meillä on niin hyvä jengi täällä ettei viiti alkaa riitelee.

Voithan sinä HANSU laittaa meili osoitteesi näkyviin ni minä ainakin voin laittaa kuvaa pojasta tulee jos haluut??

Ja kaikki rakastaa kaikkia, huomatkaa mä alan heti herkkikseksi kun viinaa saan...

Pakko vielä hehkuttaa, et sain maailman parasta seksiä tänään, kaikilla mausteilla;) hih, kaikkee se tunnustaa;)

nyt tää känni kala käy maate, mut jatkakaa te ilonpitoo munkin puolesta, olen tämmönen ilonpilaaja, aina menee nukkuu ennen kuin pilkku edes tulee.

annu the puistokemisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annulle onnittelut hyvästä sekstailusta! :)

Meilläkin ukkeli soitteli äsken kotio ja kyseli olisiko aamuyöstä lemmenleikkejä tarjolla... Heh! Näyttää olevan lempeä ilmassa useammallakin suunnalla..

Tytteli vetelee jo sikeitä, nukahti jo klo 21 aikoihin.. Minä sitten valvoskelen ja ajankuluksi aloitin virkkaamaan hartiahuivia, jonka ohje on muuten ihan mielettömän helppo. Rentouttaa mukavasti ja saa vaipua ihan omiin ajatuksiinsa.

Jos tuota vielä muutaman rivin virkkaisi ja sitten painuisi yöpuulle..

Huomiseen siis!

- Minski & unta vetävä Sanni -

Vierailija
104/115 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hereiilä taas viidestä saakka vaikka perheen muut jäsenet vetelee hirsiä! Mä en ymmärrä miten oon näin huonouninen, vaikka tilaisuus olisi nukkua myöhempäänkin :( No tällasta tää on.

NELLIINA kyselit mikä tää on " mistä ei saa puhua" . Siis jos kukaan ei oo valaissu niin perustettiin lokalahjojen yhteisö, minne on otettu vakkarikirjoittahat mukaan. Siellä siis puhutaan vähän " arempia" asioita ja laitetaan äideistä ja lapsista kuvat esiin. Ja Blacka valvoo tätä listaa. Kannattaa varmaan kysellä häneltä enemmän jos haluat mukaan!!

Sitten muutamaan galluppiin vastausta: MITEN SIEDÄT VAUVAN ITKUA.. no joo omasta mielestäni ihan hyvin. Johtunee tosin siitä että Juhana ei hirveästi turhia kitise, eikä näin ollen pääse ärsytyskynnykseni yli! *kop kop*

PUOLUKALLE kiitokset kivasta vinkistä vauva-kirjaan ja samalla totean, että meillä on Fenniasta saatu vauva-kirja nyt Juhanalla käytössä. Tuolla keskimmäisellä on Anne Geddesin englanninkielinen kirja käytössä ja musta se on aika hauska. Äippä toi sen joskus yli 5v sitten jenkeistä.

HÖDELLE tervetuloa mukaan! Kivaan porukkaan pääsit :)

VALLU heh mä näin susta unta. Tai siis soitit mulle siinä unessa ja olit tosi harvasananen ja kuullostit ihan pikkuoravalta..heh! Älä kysy miksi näin tollasta unta, mutta juteltiin jotain lapsista aj annoit mulle neuvoja kun joku ihme ukko (tappaja) oli mukamas mun Juhanan isä. Joo okei...en puhu enempää ennen kuin leimataan täyskaheliksi ;)

ÄITIKOLMELLE..siis asutko siellä Nurmijärven suunnassa vai? Vaiko täällä Vantaalla. En siis ihan hiffannu. Mutta joo tarkoitus on tulla pk-seutulaisten tapaamiseen, tottakai :)

Mutta nyt pakko mennä aamuhommiin, kun tänään pitää olla tavalista aikaisemmin liikenteessä

Sinilainen ja Juhana huomenna 3kk

Vierailija
105/115 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten ihanaa tämä pätkiskakku. *tarjoaa kaikille halukkaille palan* Terveellistä aamupalaa. Anteeksi vaan kaikille painonpudottajille se ohje, mutta yleisön pyynnöstä oli pakko laittaa... Vielä siihen ohjeeseen, että kakku oli tunnin uunissa eikä 45 minuuttia kuten ohjeessa sanotaan. Riippuu varmaan vuoan mallista miten kauan pitää paistaa.

Topsu istuu sitterissä ja runnoo sideharsoa suuhunsa. Tutti ei jostain syystä nyt maistu. Pari viimeistä päivää on ollut aika kiukkuistakin ätinää, johtuukohan näistä mun suklaaleipomuksistani? Kyllä varmaan *nolona myöntää*. Täytyy alkaa taas rajoittamaan herkkuja. Nelisen kiloa olis vielä ylimääräistä ja toi pätkiskakkukaan ei taida tilannetta parantaa.

Pientä nuhaa ja flunssaisuuden tunnetta on meillä kaikilla. Jaahas ätinä voimistuu. Täytyy ottaa syliin ja lueskella eilista pinoa. Olikos sielä jo jotain oululaisten tapaamisesta..?

Hyvää keskiviikkopäivää kaikille!

Suzu

Vierailija
106/115 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdittiin jo käydä neuvolassa, ja poitsulla on korvatulehdus :( Voi itku että näin pienenä alkaa.. silmäthän sillä on rähminyt monta päivää. Painoa oli 8950g ja pituutta 68cm.

Vähän kiirus on kerhoilemaan, joten palailen myöhemmin.

_Emppu: =D

Sinilainen -riksussa asun, joten en kovin lähellä mutta kuitenkin " maalla" Vantaaseen verrattuna Nurmijärven tavoin :)

Pullelle halitus, kiva että kaivattiin..

Vierailija
107/115 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas heräilin aikasin!

SINILAISELLA on oudot unet :D

Pitäisköhän munkin tehä tota pätkiskakkua kun se kuullostaa niiiin hyvältä.....Paitsi et en vaan sais syödä suklaata....No ehkä sit kuitenkin jätän sen kakun teon myöhemmäks,jospa Neea ei sit enään jonkun ajan päästä reagoiskaan mitenkään mun suklaan syöntiin *haaveilee*

Taidampa taas lopettaa tän viestin näin lyhyeen kun ei oo mitään ihmeitä...

[b][color=8470ff]Spica ja Neea[/b][/color]

Vierailija
108/115 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää niin pirusti, en saanut enää unta seitsämän jälkeen. Oli pakko nousta kaffen keittoon *huoh*. Viime yönä pyörittiin sitten jotenkin enemmän kun tavallisesti, jalat viuhusi eestaas ja tuttia piti laittaa suuhun joka välissä.

Taianpa laittaa pyykkikoneen päälle.. Palataan josko ois vähän vireämpi taso silloin. :)

Pulde

Vierailija
109/115 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Nellis:[/b] Niin ja lisäyksenä vielä, että koska sovittiin että TÄÄLLÄ ei yhteisöstä puhuta, niin siitä on sit tullut tuo ' se-mistä-ei-saanut-puhua' . Ja se liittyminen on ihan helppoa, meet siitä linkistä jonka yks päivä laitoin ja siinä tulee kyllä selkeät ohjeet :)

Mä kyllä taidan antaa Pinjalle viikonloppuna [b]pottua[/b], en jaksa oottaa sinne 4kk-neukkuun, vaikka niin ensin suunnittelin, kun se on vasta joskus hamassa tulevaisuudessa --> ei ollu vapaita lekuriaikoja ennen maaliskuuta!!

Tyttö on niin kauheesti alkanu pulauttelee, siis puklaa melkein kaiken mitä syö :-/ Helpompaahan tuo ois mennä pelkällä rm:lla pitempään, mutta.......... joskus se kuitenkin tulee eteen se aloitus. Ja aloitin mä esikollekin joskus tämänikäisenä, joten aion ainakin kokeilla *bd*

[color=red]♥[/color] Emppu ja Pinja [color=red]♥[/color]

Vierailija
110/115 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hienosti on poika kasvanut :)

Vierailija
111/115 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa ja peilissä asuu hirviömonsteri jolla silmät turvonneet miltei kiinni räkätaudin ja valvomisen seurauksena ja hohtaa punaisena. Vaavimme söi yöllä toooosi tiheään, ja tuntui että koko aika halusi olla rinta suussa, vähintään käpälä siinä päällä. En sitten nukkunut paljon mitään vaikka perhepedissä nukutaankin. Onhan tämä tiheää imua, tai seurausta tuosta räkätaudista, että tankkasi vasta-aineita??!! Vielä ei lapset sentään sairasta, mutta odotan vain sitä hetkeä. Voihan se täysimetys suojatakin toki.

Imettäjät: miten suojaatte sängyn maitovalumilta, jos imetätte siellä?

Meidän petari haisee kammottavalle, vaikka olen käyttänyt harsoa tai pyyhettä siinä välissä. Minulla maitohanat vaan on niin isolla, että tulee aina pari desiä ylimääräistä, suurin osa kerääjään, tai liivinsuojaan tai siihen harsoon, mutta osa on mennyt sänkyynkin. :( Eikä tietenkään sitä petaria voi pestä kuin pesulassa koon takia. Käytin nyt jotain suihkutettavaa hajuste" pesuainetta" (raikaste tms) ja tuuletin hyvin vain, käänsin ympäri ja nyt laitoin sellaisen " pissasuojan" siihen harson alle, mutta ei se oikein hengitä.. :( Onko muilla samoja ongelmia vielä? Täytyy varmaan ostaa uusi petari jos ei pesussa lähde puhtaaksi, ei kiva juttu kun on ostettu viimeisen päälle kallis vasta 3 vuotta sitten selkäongelmien takia. Tosin myyjä sanoi, että 5 vuoden välein saisi kyllä vaihtaa silti vaikka täystakuuta oli muistaakseni 15 vuotta..

Vierailija
112/115 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä kuitenkin ollaan, tulin vaan pikasaisesti toivottamaan kaikille mukavata loppuviikkoa. Mulla on kymmeneltä hammaslääkäri...kääk! Sen jälkeen pakkaan loput ja nää lähtee ajeleen kohti Sodankylää :)

Muuten, nukuin viime yönä jotain 4,5 tuntia, pakko nukahtaa kans menomatkalla, kuten Riiaki :)

Mies ja Riia nukkuu vieläki, mies joi eilen finrexiniä...ei kai kipiäksi just tulossa :( Ja kun ne poikien kaa ovat vielä pe menossa Pyhälle lasketteleen..

Mutta, minäpä kyselen sitten sunnuntaina tai maanantaina vaikka lyhyesti, mitä kaikenlaisia galluppeja täällä on ollut sillä aikaa. Outoa olla ilman nettiä niin monta päivää!

MISULI: älä siis ihmettele, jos en vastaa mahdolliseen sähköpostiisi :)

heippa!

Vierailija
113/115 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa jo pinna oleen piukalla tästä sisällä nököttämisestä. Nyt vielä pyryttää lunta ja pakkasta on " vaan" 15astetta. Molemmille pojille on kovaa vauhtia tulossa flunssa, et ei tarvi taas ulkoilla senkään takia.

Pitäs tänään siivotakin, kun huomenna ois tupperit, mut siivoapa tässä, kun yks kitisee heti, kun laskee lattialle/katoaa näköpiiristä. Ymmärrän hyvin siis COPPOLAN ja muiden kohtalon tovereiden " oman ajan" puutteen aiheuttaman pinnan kiristymisen. Sit lisäks ei itekään pääse lenkille ja korvaa liikunnan herkuilla, et varmasti on hyvä morkkis päällä. *mutisee ja kiristelee hampaitaan*

Nyt taitaa Jesse nukahtaa *jes!*, vieläkun sais ton isomman kiinnostuun jostain ilman äidin seuraa...

VAUVAKIRJASTA meille tuli ristiäislahjana " kulta-aika lapsuuden" , on tosi kiva, kun siinä taitaa olla 7.v asti täytettävää. Ja täällä Tampereella sai synnärillä täyttää Aamulehteen sellasen lapun, jolla sai 2vkon lehdet ilmaseks ja lapsen syntymäpäivän lehden kans lahjapaketissa. Se on kiva kyl lukee joskus 20.v päästä...=) Oispa itelläkin -79 vuoden lehtiä tai ees jotain tallessa.

UNILELUSTA, käytättekö mitään unilelua/riepua? Mä oon ruvennut lykkäämään tollasen pienen pupun Jessen syliin, kun se hakee unta. Mieluummin se kyl näpertelis mun sormia, mut irrotan otteen ja vaihdan pupun tilalle, niin hyvin menee läpi...:)

Eilen käväsin eka kertaa " siellä mistä ei saa puhua" . Olipa hassu nähdä kuvia ja saada naamat nimimerkkien tilalle. =D Olen siellä nim. Janetsiina, kun tää Tiikerikala oli varattu...=( Yritän itekin laittaa jotain kuvia tässä rutinan ja natinan keskellä.

Mitäs muita kyssäreitä oli? Hmn. Juu ei muista. Tän päivän pinoa en uskaltanut ekaks alkaa lukea, kun sit ei ois kuitenkaan ehtinyt ite kirjottaa. Jospa nyt vähän vilkasis, kun on hiljasta....moi!

Vierailija
114/115 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö eilinen tapaaminen Eemilin väsyttänyt kun nukkui kuin tukki yön! Laittoi illalla klo 20.00 unille, heräsi syömään 2.40 ja seuraavan kerran klo 8.15, jolloin nousikin sitten ylös. Nyt nukahti tuohon sitteriin. Ja nyt kun poika nukkui, minä valvoin :(! Kai mä vaan ihmettelin, että miksi se ei herää syömään....unetkin loppui kokonaan 5.20. Mahtaa illalla väsyttää...

[b]Sinilainen[/b]: Terve kaveri, otakko pähkinöitä?! Heiluttaa karvaista häntäänsä ja pyytää kurkistamaan selkänsä taakse. ;D

[b]Ä3:lle[/b]: Sampolle pikaista paranemista ja äidille jaksuja! Olipas se Sampo jo ISO poika :-O !

[b]Embburaitze[/b]: Kokeile sitä pottua. Eihän sitä tiedä, jos vaikka alkas vaikuttaan niihin alkuyönuniinkin *bd bd* ja saisit neidin jo aikaisemmin yöunilleen!

[b]BulleBolle[/b]: Mäkään en tiedä mistä päin sä olet... :-O!!! Yritin illalla katella

" sieltä, mistä ei puhuta"

, että oisitko täyttäny sen esittely-jutskan, muttet ollu :( - oisin sut pyytäny tapaamisiin mukaan :D!

[b]Mertzi-Meritähtönen[/b]: Hyvää ja turvallista matkaa Pyssykylään! :) Tuu säkin ens kerralla mukaan tapaamiseen!

Mutta nyt tän on kiiruhdettava. Pitää neuvolaan lähteä hakemaan se ensimmäinen piikki. Toivottavasti ei Eemil tule kipeäksi siitä... *bd bd*

*Vallu kera uinuvan poikansa*

Vierailija
115/115 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä paljonko ulkona on pakkasta, enkä edes tiedä sataako lunta. En ole viitsinyt vielä verhoja avata=) Pakkasta on kuitenki niin paljo, ettei ulos pääse.

En ole vieläkään Janskua lääkärissä käyttäny. Ajattelin odottaa jos kuume nousee ja muuten pärjätä ihan suppojen voimin. Tuolla terveysasemalla kun on toi meidän lääkäri sellanen puoskari, et en viitsi sinne lapsia viedä ja omavastuu vakuutuksessa on se 42 eekkeröistä niin ei turhaa viitsi viedä. Jansku on kuitenki nukkunu ihan ok, mitä nyt herää neljä kertaa yössä syömään normaalin kahden sijaan. Sillä on varmaan kasvukausi.

[color=green]Suzu kiitos kakusta![/color]*mussuttaa kaksin käsin ja säästelee omaa jääkaapissa*

Palailen