~~ LOKALAHJOJEN KESKIVIIKKOKEMUT~~
Kommentit (115)
Voithan sinäkin pikkutujut siellä tiskin takana nakata!
*hoipertelee ja huutaa lisää, pullo on tyhjä!*
*lähtee vilauttamaan tissejään karjuvalle pikku-ukolle* :´(
Öitä!
Samalla kulautan parit salmarit ja toisella kädellä vinkkailen blackkalta lisää...kiitosh!
Juma, mä olen 2 tuntia poissa ja muija on ryypänny tänne 9 sivua lisää!
N yt mulle kiireesti ihan mitä vaan et saan kiinni! Tiikerikala, älä viitsi itkee...
*sammuu sänkyyn samantien* hjyvää hjyötä thytöt!
Joko te nyt kaikki sammutte? Jäikö mulle mitään?
Täällä kolottelee nyt selkää oikein inhottavasti :( Tulee kanniskeltua tuota marakattia ihan väärissä asennoissa.. Ai kun pääsis MISULIn tavoin hierojalle *vinkkaa viehkeästi miehelle*
Ä3:n pikkuisille paranemista! Voi vaan kuvitella kuinka inhottava olo pienellä on :( Itsellä kun ei tarvitse korvaa särkeä kuin muutaman vihlaisun verran niin johan on inhottavaa..
KASTEMEKKO oli meillä mieheni entinen, joten nyt saatiin vasta perinne käynnistymään :)
UNILELUna toimii harso, joka nuhjutaan unisena silmille. Nyt alkavat myös lelut kiinnostaa ja eilenkin veteli jo nallea käsistä lähemmäksi itseään :) Söpöä!
PULINA kyseli vauvahaaveista.. Haaveissa ainakin vielä yksi lapsi, mutta nyt nautiskellaan rauhassa tämän esikoisen seurasta ainakin pari vuotta. Saas nähdä kuinka pitkään sitä malttaa :)
PULAUTTELUSTA...Nyt rupesin ihan miettimään ja sehän on ihan mielettömästi vähentynyt meillä. Johtuneeko tuo sitten kiinteistä vai iän karttumisesta. Nyt sotkeentuukin vaatteet sitten ihan muihin sotkuihin. Millä muuten PORKKANA lähtee pois vaatteista???
MOBILEistakin on ilmeisesti ollut jotakin galluppia.. Meillä sängynpäädyssä on tuommonen fischerin tähtiä kattoon heijastava hökötys, jonka minä halusin ja sitten en ollutkaan tyytyväinen. Minun mielestä pitää sellaista mekkalaa, ettei sitä kestä kuunnella :(
Äh...puuduttaa selkää jo niin helkatisti. Taidanpa liittyä teidän juomareiden joukkoon.
*Vinkkailee tarjoilijalle sivistyneen näköisenä*
Tiikerikala, mä ymmärrän kyllä *taputtaa olalle*...
Me ollaan kaikki samassa veneessä...
PITÄÄKÖ MUN MENNÄ ETTIIN OMIA VIINOJA?
tätä viestien loppupäätä saikin vähä aikaa ehtiä..
koko ajan vaan lisii viestit..
voisin juoda valkovenäläisen!!jos löytyy..
*vetää salmarin naamaan ja sidua päälle*
Pizzalle, joo!
Kuka näitä kasvattaa? *ymmällään* ;)
Mä en kans ymmärrä. Se johtuu varmaan noista viesteistä jotka on jostain syystä poistettu tai jotain? ;)
ku oot muutaman tunnin pois,niin johan ompi porukka tillintallin känneissä :D
Onks kaikki humalassa,sammuneita vai ...??
Meillä pikkuneiti hytkyy ylähäällä yhä :( Ei malta heittää äitiä vapaalle ku olin ilman aitomaitobaaria puol päivää-> äiti ansaitulla shoppailuvapaalla;)
Ja lähenki samantien jatkamaan tissityksiä...palaillaan!!!
Waimo72 & naukuva neiti
joo siis en mitenkään ottanut itseeni siitä pieni kommentista. Sorry jos sulle jäi sellainen vaikutelma...Eli ihan peace vain :)
Ei aina huomaa kun kirjoittaa jotain, että aina oma ajatus ei välity ihan samana tekstiin...
*HIG* mukavaa kun tulit!