Perhe-lehden tilaajalahja reimatechaalari
Onko tuo haalari babymallinen vai vyötärömalli. Näyttäisi babymallilta...
Kommentit (43)
Poutis:
Mulle kävisi tällä kertaa parhaiten tarjous ilman kylkiäisiä, joten paras varmaan soitella asiakaspalveluun ja kysellä sieltä lähemmin.
Mä haluaisin saada tuollaisen haalarin, joten voisin tehdä sulle oman tarjouksen tuosta lehdestä. Eli mulle haalari ja sulle hyvä lehti puoleksitoista vuodeksi sopuhintaan. Ota yhteyttä shopisti@luukku.com
Olinkin jo tilaamassa tuota lehteä muutenkin, tilauslappu lojui jo pöydällä ja odotti postiin vientiä (onneksi en muistanut edelliselle kauppareisuulle ottaa mukaan :) jotain hyötyä siis unohtelustakin ;)....
Tilasinpa siis tuota kautta niin saatiin hyvä haalari samalla pojalle. Olisihan tuon lehden saanut paljon halvemmallakin, kuin tuolla 79e:lla, mutta kun haalari olis jokatapauksessa pitänyt ostaa niin edullisestippa senkin sai samalla, ja minusta ainakin kivan pirteät värit tuossa haalarissa! :)
Tilasin lehden itselleni ja äitini ilmoitin suosittelijaksi jolle lahja-haalari siis postitetaan, kätevää!
Kiitos vinkistä!!! :)
Harmi kun se 79e pitää kerralla maksaa eikä saa osiin.
ja jos siitä kerran saa kylkiäiseksi haalarin, niin mikäs jottei ;)
Mua vaan pisti hämäämään, että miksi siinä kysytään syntymävuotta? ;O
Arvaavatko, että ihmiset " hyödyntävät" kylkiäisiä esim. isovanhempien kautta, vai mitä ajavat takaa? ;O
No, voihan minkä ikäinen tahansa lukea ko. lehteä, ja ajattelinkin, että jos tilaan, niin pyydän äitini " suosittelijaksi" :)
Kaikkea sitä tuleekin miettineeksi, mutta osaako joku selittää mitä tekevät syntymävuosi tiedolla?
että tietävät, ettei tilaaja ole alaikäinen.. Puhelimitse kun tilasi, eivät edes kysyneet sitä.. Ja eihän se kiellettyä ole kuitenkaan kikkailla isovanhempien avulla :o)
Minullekin pisti kyllä silmään tuo että haalareita on rajoitettu erä! Todella ikävää, jos haalaria ei sitten saakkaan. Minkä kokoisia haalareita olette tilanneet? Itse tilasin 92cm, kun tytölle on jo 80cm reimatec- haalari odottamassa kaapissa. Minä kun niin ihastuin tuohon väriin kaupassa. Ja äitikin kun sanoi että lehti on hyvä. Huolestuttaa nyt vaan että haalarit loppuu kesken...
Ajattelin vaan kun mieheni saa SanomaMagazinesin lehti tilauksista työnsä puolesta -50% alennuksen, niin käyköhän se että mieheni tilaa lehden minulle lahjaksi ja saa sen haalarin??
Tuossa oli joku teksti jossa mainittiin ettei samassa taloudessa asuvaa katsota uudeksi tilaajaksi..
Näin pystyvät suoramarkkinoimaan tehokkaammin.
Samaten kauppojen bonuskortit ovat tapa hankkia tietoa asiakkaista. Markkinoija tietää mitä ja miten paljon asiakas ostaa, minkä ikäinen hän on, onko hänellä perhettä ja missäpäin hän asuu.
moi!
siis saako reimatec-haalarin jos tilaa meidän perhe lehden?!
tanjuska
Just lehtimyyjä soitti viikko sitten ja tilasin...Ei se kyllä mistään haalarista sanonu... Prkle!!
Tai jos tilaat ystävälle lehden lahjaksi, saat Reimatecin haalarin. Ja kuvassa on babymallinen puku :)
Olisko joku Helsingistä halukas tilaamaan Perhe-lehden..? =)
Minkä kokoinen ja värinen tuo haalari on? Ja kuinka paljon maksaa lehden tilaus?
Reimatec on lime-tummansininen Jonas-babymallinen haalari. koon saa valita joko 80cm tai 92cm.
Hei, onko kenellä tietoa, mitä kautta tilaus tehdään, jotta saa moisen edun?
Meille tulee Perhe-lehti, mutta anoppi tilasi sen työpaikalleen niin, että me saamme haalarin :)) Ja anopit kurjia?
Tein muuten kerran niin että mun Äiti oli hankkinut ystävän tilaajaksi ja se ystävä olin minä. Lehti tuli minulle, lahja äidille, mutta se kulkeutui kyllä sitä kautta meille...
Minä tilasin siis ja otin tuon 92 kun luulin et ne ois samaa kokoa ja vyötärömalli 92 mahtuu pojalle ihan hyvin... Onkos tuo baby paljonkin pienempi???