Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhe-lehden tilaajalahja reimatechaalari

07.02.2006 |

Onko tuo haalari babymallinen vai vyötärömalli. Näyttäisi babymallilta...

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos mun äiti tilais lehden lahjaksi minulle niin saako hän (eli minä,heh heh) sen haalarin?? Jos hän vaan ostaa sen uusimman lehden ja siel on se kuponki ja täyttelee sen..??

Vierailija
2/43 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi voi hyvin tilata lehden sulle lahjaksi ja haalari lähetetään silloin hänelle, lehdet sulle.

Itse tilasin Vauva-lehden samalla tavalla ja niin aion tehdä Meidän Perheenkin kanssa ;) Eli äitini tekee tilauksen ja antaa haalarin sitten mulle .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisitteko tytölle tuota haalaria päälle?!Niin ja lehdessä lukee että rajoitettu erä eli mitä sekin lie tarkoittaa..jos tekeekin tilauksen eikä saa haalaria niin mua ainakin sitten harmittaa =) hitsi kun mulle jo tulee tuo lehti,mut tilaus kyllä päättyy joskus tässä lähiaikana...ei kun anopit tilaamaan lehteä tai äidit,varmaan siellä on kauhea ruuhka =)

Vierailija
4/43 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tietäiskö joku muu mistä kautta 9 kk:n tarjouksen (22 ¿) löytäisi ?

Vierailija
5/43 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 29? tarjous on saatavilla tuolla meidän perheen netti sivuilla ja ala reunassa on kohta tilaa ja sieltä saa laitettua minkä pituisen jakson haluaa tilata.Mutta noihin tilauksiin ei siis kuulu mitään tilaajalahjaa itselle tai kellekkään muulle.Tuon haalarin tai matkalaukun saa kun tilaa sen 79e satsin.Soitin itse just tuonne lehtee mut niin näyttää moni muukin soittavan kun saa jonottaa aika lailla,kaikilla näyttää olevan hinku saada haalari.

Vierailija
6/43 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen soittivat Meidän perhe-lehdestä ja 9kk 22 tai oliko se nyt 29.

Tsekkasin myös äsken tuon lehden sivujen kautta hinnat, mutta siellä oli 6 kk sama hinta kuin minulle tarjottu 9kk!

Jos olet kiinnostunut tilaamaan, niin ei kannata tuon linkin kautta, koska hinnat kalliimmat.

Vierailija
7/43 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin jo ihmetellä kun en millään löydä täältä netistä tuota 9 kk:n jakson tilausmahdollisuutta :) Mulle kävisi tällä kertaa parhaiten tarjous ilman kylkiäisiä, joten paras varmaan soitella asiakaspalveluun ja kysellä sieltä lähemmin.

Vierailija
8/43 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehon jo innostua,mutta äitini käväisi hakemassa lehden (helmikuun nro) eikä siellä ollut mitään tuosta???

Onko se joku irtolipuska vai siis mistä se löytyy???

Vierailija
9/43 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei kuka vaan, joka tilaa lehden saa pukua. Siis ideahan on siinä, että JO lehden tilaava henkilö tuo UUDEN tilaajan ja saa siitä lahjaksi puvun. Selitinkö nyt vähän monimutkaisesti....

Siis jos et ole lehden tilaaja, et saa pukua. Muutenhan se olisi ihan normaali tilaajalahja.

Vierailija
10/43 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit käyttää edun, olitpa tilaaja tai irtonumero-ostaja

Vierailija
11/43 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla molemmilla lehdillä vastaavanlainen kampanja.

Vierailija
12/43 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan siis puvun lahjaksi ja luen vast' edes Perhe-lehden äitini luona =) Minun kestotilaukseni viimeisin jakso kun taitaa päättyä lähiaikoina ja keskeytän/lopetan tilauksen tulon siihen.

Olinhan muutenkin jo miettinyt " Me Naiset" -lehden tilaamista vaihtelun vuoksi ;))

Vierailija
13/43 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko koko tilaus maksettava yhdessä erässä?

Vierailija
14/43 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaan itse lehdet sitten parin päivän viiveellä.. Kivan näköinen kyllä se haalari.

Vierailija
15/43 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasku tulee ensimmäisen lehden jälkeen ja Reimatecin saa vasta kun tilaus on maksettu.

Vierailija
16/43 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on jos olisi muutoinkin ostanut vastaavan Reimatecin. Lehden hinta muutoin kallis. Meilläkin lehti meille ja haalari mummulle josta tietysti meidän pojalle.. Muutoin lehteä tuskin olisin tilannut mutta nyt se tulee vähän kaupanpäällisenä. Olihan siinä lehden välissä kuponki että saa puolen vuoden tilauksen puoleen hintaan, olikohan joku 25 euroa.

Sanna

Vierailija
17/43 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ehdin innostua ja kävin hakemassa lehden, kun ensi talveksi pitäis saada talvihaalari. Mutta tuohan taitaakin (tietysti tähän aikaan vuodesta) olla ohut haalari eikä toppahaalari? Kevääksi kun meillä on jo kamppeet. No, toisaalta tuo värikään ei tytölle ole ihan paras mahdollinen...

Kiva silti kun laitatte tänne tällaisia vinkkejä! Lisää vaan jatkossa.

Vierailija
18/43 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olinkin juuri tuota haalaria katsonut kaupassa :) ja ajatellut myös tilata lehden,joten ISO KIITOS tästä vinkistä!!! :)

Vierailija
19/43 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipahan tilattua eikä taidakaan mahtua babymallina pojalle... Kiva, kiva... Saakohan peruttua.

Vierailija
20/43 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi-Maria:

Tulipahan tilattua eikä taidakaan mahtua babymallina pojalle... Kiva, kiva... Saakohan peruttua.

Kumman koon otit? Paljollako myisit sen jollei sovi?