Paratiisihotelli
Kommentit (1782)
Minusta Janely ja Janne ovat oikeastaan aika söpöjä. Jannea taitaa vähän ujostuttaa välillä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Janely ja Janne ovat oikeastaan aika söpöjä. Jannea taitaa vähän ujostuttaa välillä.
No olisivat varmaan söpöjä, jos eivät olisi niin epämiellyttäviä tyyppejä: molemmat puhuvat pahaa kaikista, Jane kiroilee joka toisen sanan, draamailee ja mököttää ja Janne taas vinkuu ihmeellisellä äänellään tylsiä juttujaan ja suurin piirtein miekkailee Patrikin kanssa kännissä. Mutta vaikka eivät söpöjä olekaan, niin minun mielestäni olisivat loistava pari - korjaisivat toisensa sinkkumarkkinoilta - ja niinhän sitä sanotaan, että vakka kantensa valitsee.
Mä luulen et tuo Janne ei todellakaan ole oikeasti Janelystä kiinnostunut. Pelkkää feikkausta ja peliä vaan.
Janely sen sijaan on mennyt ihastumaan Janneen eikä nää selviä merkkejä ilmassa, että toista ei kiinnosta! :-D
Hyh toi Amir... Oikein kylmät väreet tulee. Kyllä ihan jokainen ihminen nyt muutaman päivän osaa näytellä mukavaa, mutta siitä äijästä oikein paistaa ylimielisyys ja kusipäisyys läpi :/ Yök.
Amir vaikuttaa vähän sellaselta naisia esineellistävänä. Patrik ja Janne oli hiljaista poikaa Johnnyn paljastuksesta. Olen alkanut hirveesti tykkäämään Johnnystä :)
Joko jollakin on "aavistus" kuka voittaa koko homman? Ei ehkä haluta seurata tätä finaaliin asti jos pahat saa rahat lopussa.. :D Kelly suosikki tällä hetkellä.
Mä veikkaan että voittajista toinen saattaa olla Jani.
Mä veikkaan että Patrik ja Janne (toivottavasti) ei viitsi enää kauheasti haukkua Nadiaa koska se on nyt tavallaan Johnnyn muija vaikkei ne yhdessä olekkaan.
Minua häiritsee ne Amirin ahtaat vaatteet! :)
Miksi kukaan ei keskustele enää tästä aiheesta?
Onhan ne Amirin vaatteet vähän väärää kokoa, mutta se asia on helposti korjattavissa, toisin kuin noiden muutaman pääkoppa. Amir antoi aluksi hyvän vaikutelman, mutta nyt vähän tökkäsi. Pelasi korttinsa aika huonosti, kun alkoi yrittää kaikkia naisia. Olisi mieluummin vaan ollut hauska, kiltti ja vähän salaperäinen/vaikeasti tavoiteltava, niin olisi purrut paremmin naisiin. Veikkaan kyllä, että Amir tippuu seuraavaksi, jollei tapahdu jotain ihmettä. Kellyltä meni kyllä överiksi tuo "fuck off" ja Amirin olisi tuossa kohtaa ehkä ollut parempi antaa asian olla. Jotenkin tulee nyt Kellyn reaktiosta sama fiilis, kuin Janelylla oli Christiania kohtaan. Onkohan jonkinnäköistä pelkoa siitä, mitä muut ajattelee, esim. kärsiikö luotettavuus tms. Jotenkin niin ylireagoitua musta. Veikkaan, että Amir on tosi elämässäkin aika peluri mitä naisiin tulee, vaikka muuten olisikin ehkä ihan hauskaa seuraa.
Veikataas voittajaa... Johnny. Toivon kuitenkin että Christian voittais.
Amir vaikutti aluksi ihan ok:lta vaikkakin pelurilta. Nyt siitä tulee vain limainen vaikutelma. En usko, että kukaan nainen tykkää siitä, että kaikkia kokeillaan vuorotellen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei keskustele enää tästä aiheesta?
Ohjelm on niin tylsä! Taas eilen katoin monta jaksoo ruudusta vaan kun ei olut muutakaan tekemistä, en jaksa enää ees kattoo etukäteen noita. 4 jaksoa ja juurikaan mitään ei tapahtunut, blääh!
Jani tai Kelly on mun suosikit voittoon. Eikä Johnny ja Nadiakaan huonoimmasta päästä olis. Kunhan nyt teininelikosta ei kukaan voita, taikka Christian.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että Amir on tosi elämässäkin aika peluri mitä naisiin tulee, vaikka muuten olisikin ehkä ihan hauskaa seuraa.
Oikein veikattu.
Toi poikien missikisa oli hauska :) Vaan sen jälkeen taas se tappelu alkoi, noille ei sais antaa yhtään viinaa koska se näyttää aina olevan rähinäviinaa!
Amir kyllä mokasi totaalisesti kun alkoi pokailemaan naisia ja vittuilemaan Kellylle. Noloa.
Tosin Kellylla näyttää hajoavan pää myös. Ainakin Johnny enskeskiviikon jaksossa (ti jaksossa näkyi vähän niitä seuraavan jakson tapahtumia) on ihan raivona Kellylle.