Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paratiisihotelli

Vierailija
29.09.2015 |

Muhahhahaa! Voiko olla totta toi ohjelma!

Kommentit (1782)

Vierailija
1241/1782 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon luonteeltani kuin Jane paitsi etten (enää) hoe kokoajan vittua enkä oo noin ilkee. Teininä olin ja jälkikäteen kyllä hävettää, typerää käytöstä. Oon itseasiassa aika samannäköinenkin, mun mies ainakin sanoi niin ja sanoi myös et oon aina ollut samanlainen kiukkupussi. Kysyin miksi sitten on mun kanssa naimisissa niin sanoi et tykkää just sellaisesta luonteesta, ohjelmassakin Jane on mun miehen suosikki. Ja on mulla muutenkin aina ollut vientiä - eli ehkä miehen tykkää tytöistä niinkuin Jane^^

Puhuttiin miespuolisen kaverin kanssa samasta asiasta ja hän sanoi samaa, miehet pitävät Janelyn kaltaisista naisista. Huomaahan sen jo ohjelmasta. Tuo ilkeys  saattaa olla kyllä turn off mutta ei nuo miehet tuolla huomaa kaikkea kun eivät ole nähneet näitä jaksoja joten eivät katso Janea samoin silmin ohjelman teon aikana kuin me katsojat nyt.

Ehkei kannata yleistää. Ehkä tietyntyyppiset miehet pitävät naisista, jotka huorittelevat, haukkuvat, kieroilevat ja juoruilevat.

Vierailija
1242/1782 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon luonteeltani kuin Jane paitsi etten (enää) hoe kokoajan vittua enkä oo noin ilkee. Teininä olin ja jälkikäteen kyllä hävettää, typerää käytöstä. Oon itseasiassa aika samannäköinenkin, mun mies ainakin sanoi niin ja sanoi myös et oon aina ollut samanlainen kiukkupussi. Kysyin miksi sitten on mun kanssa naimisissa niin sanoi et tykkää just sellaisesta luonteesta, ohjelmassakin Jane on mun miehen suosikki. Ja on mulla muutenkin aina ollut vientiä - eli ehkä miehen tykkää tytöistä niinkuin Jane^^

Puhuttiin miespuolisen kaverin kanssa samasta asiasta ja hän sanoi samaa, miehet pitävät Janelyn kaltaisista naisista. Huomaahan sen jo ohjelmasta. Tuo ilkeys  saattaa olla kyllä turn off mutta ei nuo miehet tuolla huomaa kaikkea kun eivät ole nähneet näitä jaksoja joten eivät katso Janea samoin silmin ohjelman teon aikana kuin me katsojat nyt.

Ehkei kannata yleistää. Ehkä tietyntyyppiset miehet pitävät naisista, jotka huorittelevat, haukkuvat, kieroilevat ja juoruilevat.

Hmm, mähän just sanoin et ilkeily tms voi olla turn off mutta ulkonäkö ja tietynlainen kiukkuisuus vaan kinnostaa monia miehiä. Tai niin oon kuullut, itse oon nainen enkä edes yhtään Janelyn kaltainen joten ei nyt oo oma mielipide. Mutta kun ei nuo tuollaolevat miehet nää kieroilua jne niinkuin me koska me nähdään esim Siljan ja Janen kaksinkeskeisiaä keskusteluja, miehet talossa eivät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/1782 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan täällä miettii miksi miehet aina ihastuu Janeen^^ Älkää kysykö jos ette halua vastausta :D

n28

Vierailija
1244/1782 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietyntyyppiset eli ainakin mun mies ilmeisesti :) Ja mikäs siinä, en ketään muuta miestä haluiskaan :)

Oon siis se jota ekana lainattiin!

Vierailija
1245/1782 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä TYKKÄÄN amirosta hän on minun suosikki pitäkää kaikki lumput parasiittihotellissa soRMET EROSSA.''

tOIVOTTAVASTI SILJA TAI JANE VOITTAAA KOSKA OVAT MINUN SUOSIKKI.'

vARSINKI SILJA ON IHNANA JA SEURAAN INSTASSA.

Vierailija
1246/1782 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka sanoi fuck off? Mun mielestä se oli Amir eikä Kelly?

Eikös se Kelly sanonut ensin niin, kun Amir tuli siihen pöydän viereen. Kelly hermostui, kun Amir "häiritsi" hänen ja Johnnyn keskustelua...

Vierailija
1247/1782 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Amir sanoi kaksi kertaa Kellylle fuck off, en kuullut Kellyn sanovan kertaakaan.

Vierailija
1248/1782 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1249/1782 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä sen, että pojat tykkäävät hyvännäköisestä ja "tempperamenttisestä" Janelystä. Kun elämänkokemusta ja naissuhteita karttuu, maku muuttuu sen suhteen, millaisen kumppanin haluaa.

Vierailija
1250/1782 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä sen, että pojat tykkäävät hyvännäköisestä ja "tempperamenttisestä" Janelystä. Kun elämänkokemusta ja naissuhteita karttuu, maku muuttuu sen suhteen, millaisen kumppanin haluaa.

Tempperamenttisesta. Miehet osaa kirjoittaa.

Vierailija
1251/1782 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Vierailija
1252/1782 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelly ei sanonut fuck off missään vaiheessa, vaan Amir.

Nadia muuten vastasi bloginsa kommenteissa jollekkin, että sama kiusaaminen ns.paskanpuhuminen oli jatkunut joillakin/jollakin ohjelman jälkeenkin,kun koko porukka kävi Himoksella. Mä veikkaan että Janne on sitä jatkanut.

Vierailija
1253/1782 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nadia muuten vastasi bloginsa kommenteissa jollekkin, että sama kiusaaminen ns.paskanpuhuminen oli jatkunut joillakin/jollakin ohjelman jälkeenkin,kun koko porukka kävi Himoksella. Mä veikkaan että Janne on sitä jatkanut.[/quote]

Nadia on niin tekopyhä, kun vaan voi olla. Se vaan haluaa julkkis tyrkyksi. Paistaa niin paljon läpi semmoinen en ole tehnyt mitään pahaa ja olen aito todistelu. Sen ei tarvisi kommentoida enää mitenkään tuollaisiin kysymyksiin, mutta näköjään kun haluaa, niin tekee itsestään myös idioottia. Mielenkiinnolla seuraan tätä kusi nousee hattuun nadian kehitystä.

Vierailija
1254/1782 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usein kommentoi keskustelupalstoille mutta nyt on aivan pakko. Tuo Janelyhan on kävelevä ihmisperse, jonka suosittelen hoitoalan ammattilaisena hakevan ammattiapua. Ja pian. Juuri tuollaiset naiset lietsovat naisien keskuudessa epävarmuutta, kun kiusataan erilaisuuden vuoksi seläntakana. Kakaramaisuuden näkee siinä, että ei ole rohkeutta kertoa asioita suoraan. Myös tuo vitun luova viljely näkyy kyllä niin läpi, sanavarastoa ei ole eikä osaa keskustella oikeista asioista. Silja kipittää mukana tyytyväisenä, kuin mikäkin kätyri. Ei omia mielipiteitä ollenkaan, yhtyy Janelyn mielipiteisiin. Voivoi, ei taida näille tytöille irrota tulevaisuudessa työpaikkaa. Ei tiennyt tyttelit mihin lähtivät.

Vierailija
1255/1782 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nadia muuten vastasi bloginsa kommenteissa jollekkin, että sama kiusaaminen ns.paskanpuhuminen oli jatkunut joillakin/jollakin ohjelman jälkeenkin,kun koko porukka kävi Himoksella. Mä veikkaan että Janne on sitä jatkanut.

Nadia on niin tekopyhä, kun vaan voi olla. Se vaan haluaa julkkis tyrkyksi. Paistaa niin paljon läpi semmoinen en ole tehnyt mitään pahaa ja olen aito todistelu. Sen ei tarvisi kommentoida enää mitenkään tuollaisiin kysymyksiin, mutta näköjään kun haluaa, niin tekee itsestään myös idioottia. Mielenkiinnolla seuraan tätä kusi nousee hattuun nadian kehitystä.

Kumpi siellä on, Janely vai Patrik? :) Janne ei ainakaan kirjoitustyylistä päätellen.

Vierailija
1256/1782 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimet on kyllä ihmeellisen sekaisin.

Nadia on Siljan suussa Naadia.

Patrik sai ilmeisesti sen takia Janin suussa kerran muodon Paatrik.

Johnny eli Tsoni on Kellyn puheissa välillä Tsoni, välillä Zoni tai Jooni.

Kelly on Keli, Kelli tai Kelly aina puhujasta riippuen.

Janely on Jane, Tsein, Janeli tai Janely, riippuu kuka sanoo.

Vierailija
1257/1782 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrik tuli Tinderissä vastaan. :D

Vierailija
1258/1782 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon voi v*tuttaa nelikkö ohjelmassa ai että! Ja nelikosta kaksi (J&J) v*tuttaa kaikissa tapauksissa

Vierailija
1259/1782 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimet on kyllä ihmeellisen sekaisin.

Nadia on Siljan suussa Naadia.

Patrik sai ilmeisesti sen takia Janin suussa kerran muodon Paatrik.

Johnny eli Tsoni on Kellyn puheissa välillä Tsoni, välillä Zoni tai Jooni.

Kelly on Keli, Kelli tai Kelly aina puhujasta riippuen.

Janely on Jane, Tsein, Janeli tai Janely, riippuu kuka sanoo.

Tämän takia kannattaa antaa pojalle nimeksi Jorma ja tytölle Irma. Kakki osaavat nimet lausua, ellei kiänny jonkun suussa Joromaksi ja Irimaksi.

Vierailija
1260/1782 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein. Yksi p-kirjain vain liikaa.

Ketju on lukittu.