Paratiisihotelli
Kommentit (1782)
Vierailija kirjoitti:
Joko jollakin on "aavistus" kuka voittaa koko homman? Ei ehkä haluta seurata tätä finaaliin asti jos pahat saa rahat lopussa.. :D Kelly suosikki tällä hetkellä.
Mulla on vahva veikkaus ihan vaan sillä perusteella, että kenellä tuntuu nyt olevan fyffeä yhteen jos toiseenkin asiaan...
Mä oon luonteeltani kuin Jane paitsi etten (enää) hoe kokoajan vittua enkä oo noin ilkee. Teininä olin ja jälkikäteen kyllä hävettää, typerää käytöstä. Oon itseasiassa aika samannäköinenkin, mun mies ainakin sanoi niin ja sanoi myös et oon aina ollut samanlainen kiukkupussi. Kysyin miksi sitten on mun kanssa naimisissa niin sanoi et tykkää just sellaisesta luonteesta, ohjelmassakin Jane on mun miehen suosikki. Ja on mulla muutenkin aina ollut vientiä - eli ehkä miehen tykkää tytöistä niinkuin Jane^^
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko jollakin on "aavistus" kuka voittaa koko homman? Ei ehkä haluta seurata tätä finaaliin asti jos pahat saa rahat lopussa.. :D Kelly suosikki tällä hetkellä.
Mulla on vahva veikkaus ihan vaan sillä perusteella, että kenellä tuntuu nyt olevan fyffeä yhteen jos toiseenkin asiaan...
No kenellä on?
Jane on aika kuuma vaikken tykkää yhtään sen luonteesta. Siljan pisteet nousee koko ajan. Se ei kuitenkaan ole Nadiaa haukkunut paitsi se murrehomma ja sitäkin pyysi anteeksi. Ja Silja heittäytyy mukaan kaikkeen. Ja en ole Silja :D alussa inhosin sitä. Janne oli missikisoissa hyvä. Rakastan Johnnyn naurua ja sitä että ottaa lungisti, nauraa paskanpuhujille. Esim enstiistain jaksossa nauroi suoraan sille että kun joku yritti hämmentää pakkaa sen ja Nadian väliltä.
Kellystä en enää kauheesti tykkää.
Toivon, että Johnny tai Nadia voittaisi.
Jane oli aluksi tosi hyvännäköinen mutta nyt näen hänet rumana myös ulkoisesti käytöksensä vuoksi. :/
Joo en mäkää osaa pitää Janea ja Jannea söpöinä kun molemmat niin rumia sisältä..samoin Patrikkikin ois varmaan ihana mutta hankala edes ajatella siitä mitään sellaista, kun on niin ilkeä ja pinnallinen.
Patrikoidu :D se oli hyvä vaikken Jannen jengistä tykkääkkään
On muuten jännä miten vaikea oli pitää Patrikin söpöilyä sille liskolle söpöilynä, kun tuli koko ajan tunne että toi on niin ilkeä ihminen. Samoin Janen ja Jannen hempeilyt oksettaa, kun molempien luonne on niin vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä veikkaat?
Onkohan Jani voittanut? Näyttää nuo Insta kuvat vähän että olis voinu voittaa...
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Jani voittanut? Näyttää nuo Insta kuvat vähän että olis voinu voittaa...
Suoraan sanottuna toivon että ei, Jani vaikuttaa kaikista mukavimmalta mutta olisi aivan liian tylsä ja ennaltaarvattava voittaja..
No ei näytä :D Mutta voisin silti kuvitella että Jani ja mahdollisesti jopa Viivi ois voittajien joukossa.. siis miten se voittajapari valitaan? Ja missä tahdissa tuolta tippuu porukka ulos nyt jatkossa ja millä perusteella?
Janely muuttuu koko ajan vaan hirveemmäksi ihmiseksi. Ulkoisesti on nätti, mutta sisältä niiiin ruma. Mikä pahinta, näen noissa huonoissa piirteissä jokseenkin samoja piirteitä kuin mitä itselläni on. Ainakin on avannut silmäni sen suhteen, että mun ei aina tarvitse olla se joka sanoo viimeisen sanan. Silja taas on ihan lapsi niin henkisesti kuin ulkoisestikin. Tekee kaiken niin kuin Janely käskee. :D Ei myöskään yhtään mieti mitä suustaan päästään. Noh, seura tekee kaltaisekseen.
Janne ja Patrik on vaan sellasia fruittaripoikia. Janne varsinkin kuvittelee itsestänsä ulkoisesti vähän liikoja kun sanoi yhdessä jaksossa jotain Janen ulkonäöästä negatiiviseen sävyyn.
Johnnysta en myöskään pidä. On olevinaan niin macho, mutta oikeasti hyvin epävarma. Sen vaan huomaa tosta uhmakkaasta käytöksestä.
Nadiasta en aluks tykännyt, mut nyt se on ehdoton lemppari. Aito, ei puhu paskaa selän takana vaan sanoo kaiken suoraan. Vaikuttaa oikeesti ihmiseltä, jolla on lämmin sydän! Jani kanssa ihan ok, mutta mitäänsanomaton ja tylsä.
Ketäs muita siellä vielä on.. Kelly. Aluksi tykkäsin ja nyt inhoan. Varsinkin kahessa viime jaksossa (Oon kattonut Ruutu+) vaikuttaa niin prinsessalta että ei ole toista. Olevinaan joku jumalatar joka käyttäytyy kuin pikkukakara. En myöskänä ymmärrä sitä ulkonäön hehkutusta, koska en näe hänen kasvoissaan mitään kaunista.
Christianista en tykkää kun on liian varma voitostansa. Viivi on hyvin jalat maassa ja Amirilta taas meni pisteet kun katoin ennakkojakson missä viljeli vittua aika lailla.
Jani on kyllä tooodella tylsä, siksi en toivo hänen voittavan!
Vierailija kirjoitti:
Mä oon luonteeltani kuin Jane paitsi etten (enää) hoe kokoajan vittua enkä oo noin ilkee. Teininä olin ja jälkikäteen kyllä hävettää, typerää käytöstä. Oon itseasiassa aika samannäköinenkin, mun mies ainakin sanoi niin ja sanoi myös et oon aina ollut samanlainen kiukkupussi. Kysyin miksi sitten on mun kanssa naimisissa niin sanoi et tykkää just sellaisesta luonteesta, ohjelmassakin Jane on mun miehen suosikki. Ja on mulla muutenkin aina ollut vientiä - eli ehkä miehen tykkää tytöistä niinkuin Jane^^
Puhuttiin miespuolisen kaverin kanssa samasta asiasta ja hän sanoi samaa, miehet pitävät Janelyn kaltaisista naisista. Huomaahan sen jo ohjelmasta. Tuo ilkeys saattaa olla kyllä turn off mutta ei nuo miehet tuolla huomaa kaikkea kun eivät ole nähneet näitä jaksoja joten eivät katso Janea samoin silmin ohjelman teon aikana kuin me katsojat nyt.
Siis kuka sanoi fuck off? Mun mielestä se oli Amir eikä Kelly?
Joo Amir on kyllä ällö, mutta Kelly on melkoinen prinsessa, toinen ei saa tulla edes moikkaamaan ilman että Kelly vetää herneet nenään. :D tosin saattaisin mäkin olla jo tuossa ajassa kyllästynyt Amirin limailuihin.
Mä uskon, että johnny ei ole oikeasti ihastunuy Nadiaan. Kuka muu olisi edes osannut kysyä ihastumisesta kuin Johnny itse tai Nadia. Uskon että Jhonny oli itse tehnyt kysymyksen itselleen. Vai miksi vastaus tuli nyt kuin apteekin hyllyltä mutta kun esim. mietti pudotusta Erikan ja Nadian väliltä niin silloin ei voinut perustella, että on ihastunut Nadiaan. Eikö seuraavaksi ole naisten vuoro, ehkä Jhonny pelkää; että Nada menisi muuten Janin taakse
Amir on jotenkin tosi ärsyttävä, kun ei usko kieltoja. Argh, itsellä palais käpy alta iaka yksikön. Kelly tais vähän möksähtää, kun Johnny ei välttis tahdokaan sitä takas. Ainakin sen vaikutelman sain ja oisin kyl itsekin vähän loukkaantunut. Ton Janin olemassaolon aina unohtaa, piti oikein miettimällä miettiä kenen pari Kelly oikein on.
Ihmettelen Siljan Janelyn palvontaa. Eikö riitä, että puolet miehistä on jossain vaiheessa kuolannut Janelyn perään? En suoraan sanottuna ymmärrä, mikä Janelyssa herättää noin suuria palvomisentunteita. En oikein usko, että ulkonäkökään on syynä, aika tasaisen nättejä ovat kaikki tytöt. Kai se on sitten se luonne ja vittu-sanan luova käyttö?
Viivi on jotenkin ärsyttävä, vaikka en tiedä, mikä siinä ärsyttää, kun on kuitenkin mukavanoloinen.
En oikein osaa edes arvailla kuka voisi voittaa... Kaikki tuntuu mahdolliselta.