Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miettiikö kaikki joskus eroa?

Vierailija
29.09.2015 |

Avoliitossa oltu pari vuotta, nyt alkanut eroajatukset pyörimään päässä. Mitään ei ole tapahtunut. Älytön vapaudenkaipuu vaan tullut!! Eikä kaipuu edes liity vapauteen olla muiden kanssa vaan haluun olla yksin..

Tuleeko parisuhteessa aina joku tällainen vaihe??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule kaikille. Nyt 20 vuotta yhdessä.

Vierailija
2/5 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Mulla on kokemusta muutamasta pidemmästä suhteesta, joissa eroajatuksia tuli; johtivat enemmin tai myöhemmin eroamiseen.

Nykyisessä suhteessa on ollut alusta alkaen valtava luottamus siihen, että tässä se nyt on. Kommunikaatio toimii ja toiseen voi luottaa täysin. Yhdessäolo on luonnollista ja sydämessä on rauha: toisen näkeminenkin on kuin palaisi kotiin pitkän reissun päätteeksi. Vaikeuksia, kriiseja ja tragedioita mekin varmasti kohdataan, mutta yhdessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule eroajatuksia. Ollaan oltu yhdessä 18 vuotta, naimisissa 16, enkä ole kertaakaan miettinyt eroa. Rakastan miestäni syvästi, se on myös mun paras ystävä ja kumppani.

Vierailija
4/5 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kolmessa pidemmässä suhteessa tullut - ja tadaa, kaikista olen eronnut. Viimeisimmästä itse asiassa ei tullut, mutta miehelle tuli varsinkin riitojen yhteydessä ja aina halusi kertoa sen minulle. Loppujen lopuksi en voinut enää luottaa että suhteemme tulisi kestämään, joten yhden tällaisen "nyt sitten erotaan" -kommentin jälkeen sanoin, että erotaan sitten, etköhän ihan tarpeeksi ole asialla uhkaillut. Mies oli ihan äimän käkenä että miksi tällä kertaa otin sen tosissani, "ainahan mä niin sanon", no ei ois varmaan kannattanut sanoa. Näin se ajatus oli syötetty minunkin päähäni.

Vierailija
5/5 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä muilla?