Paratiisihotelli
Kommentit (1782)
En kyllä löytänyt johnny facesta kun yhden exän joka ei ainakaan fb:ssa vaikuya hullulta
Ensviikollako siis ei tipu kukaan? Vai alkaako nyt loppua kohden etenemään lujempaa. Ärsyttävää kun niin hidastempoinen.
Mutta Johnny silti piti Nadian vaikka olisi ollut mahdollisuus tiputtaa tämä. Tiputti kuitenkin Erikan, vaikka Erikan pitäminen olisi pelastanut Johnnyn perseen henkisesti ja draaman osalta.
Toivottavasti tää sarja jää vain tähän yhteen kauteen. Hirvein reality sarja mitä oon kattonut.
Vierailija kirjoitti:
Mutta Johnny silti piti Nadian vaikka olisi ollut mahdollisuus tiputtaa tämä. Tiputti kuitenkin Erikan, vaikka Erikan pitäminen olisi pelastanut Johnnyn perseen henkisesti ja draaman osalta.
helvetin hankalaa tuntui olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
helvetin hankalaa tuntui olevan.
Kuten Christian totesi, taisi Johnny pikkaisen dramatisoida tuota tilannetta. Veikkaan, että tuo Erikan tiputus oli hänelle kuitenkin ihan selvä juttu, mutta tuo pieni draamailu sai sympatiaa osakseen. Ei huono veto Johnnylta.
OMG! Johnny mietti sekuntia pidempään Erikan ja Nadian välillä, kuinka kamala ihminen! Ei välitä Nadia-parasta paskaakaan, hyh! Hirvittävää. Johnny tosiaan yrittää pelastaa oman nahkansa ja voittaa potin pelistä, kuinka sellaista voisi hyväksyä?! On vieläpä niin törkeä, että ilahtuu jos sattuu saamaan voiton lisäksi talosta uusia ystäviä, eikä pelkkiä vihamiehiä.
Lukematta ensimmäistäkään viestiä tästä ketjusta tulin vain avautumaan, että on ihan helvetin ärsyttävää kun tämä otsikko roikkuu jatkuvasti etusivulla ja poikkeuksetta joka kerta luen sen "Parasiittihotelli".
Yliannostusta lompakkoloismiehestä ilmeisesti, palstatauko paikallaan.
Vierailija En vieläkään tajua mitä järkeä oli tiputtaa Rasse kisasta. Ainoa oikeasti hyväntuulinen ja hyväsydäminen talossa! [/quote kirjoitti:
Ehkäpä tuotantotiimi kauhistui: Rasse on liian mukava ja tulee kaikkien kanssa toimeen, hänet on äkkiä saatava ulos talosta, jotta saadaan riittävästi riitelyä ja draamaa ohjelmaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija En vieläkään tajua mitä järkeä oli tiputtaa Rasse kisasta. Ainoa oikeasti hyväntuulinen ja hyväsydäminen talossa! [/quote kirjoitti:
Ehkäpä tuotantotiimi kauhistui: Rasse on liian mukava ja tulee kaikkien kanssa toimeen, hänet on äkkiä saatava ulos talosta, jotta saadaan riittävästi riitelyä ja draamaa ohjelmaan?
En usko, että tuotannolla oli tuossa mitenkään näppejä pelissä. Christian todennäköisesti piti Rassea vahvana kilpailijana juuri tuon takia ja varmasti Janely ja Rasse olisivat pitäneet toisiaan kisassa mukana niin pitkään kuin mahdollista. Toisaalta Rasse oli kilpailijana melko huono, koska itse käveli Erikan luo, joka toki otti Jannen. Olisi tosiaan voinut kokeilla Nadiaa tuolloin ennemmin. Rasse pisti Janin itsensä edelle tuossa. Rasse olisi joka tapauksessa tullut melko varmasti vielä tippumaan myöhemmin, koska oli aivan liian kiltti miettien tätä pelinä.
Toi viivi on ollu mun luokalla ala-asteella. Se tippu hevosen selästä ja sen selkä meni tosi pahasti rikki. Muistan kun 3luokalla käytiin luokkaretkellä sairaalassa kattoo sitä. Se oli pyörätuolissa ja se oli lääkkeistä ihan keltanen. Sen ei pitäny kävellä enään. En tunne häntä enää ku asutaan eri kaupungeissa mut oon kuullu yhteisen kaverin kautta et kaikki sen tatuoinnit kertoo sen elämästä. Et aika kylmää et tuomitsette hänen tatuoinnit tietämättä niiden todenperää.
Luuleeko oikeesti janne ja jane saavansa duunipaikkaa joskus tolla käytöksellä?
Se Amir käy iha kuumana Janelyyn.
Tohon Johnnyn pahoinpitelyjupakkaan haluaisin todeta, että vaikka asioilla on aina kaksi puolta ja kukaan meistä ei tiedä mitä oikeesti on tapahtunut, niin Johnny itse on kommentoinut, että riidan yhteydessä on ihan normaalia tukistaa toista. Jos oma mies mua riidan aikana tukistaisi, olisi se eksä hyvin äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Uhh, mikä Amir? Instagrammia? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhh, mikä Amir? Instagrammia? :D
Löysinkin jo, Amir Bellamine? Heh aina samat naamat eri paikoissa.. Tuo myös marokkolainen. tosi komea kylläkin. Mutta eikös ne ihmetelleet miten sen vaatteet oli niin pienikokoisia..? Eihän tuo pieni voi olla, Mr. Finland kisaaja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen näin vanhempana, elämää nähneenä ja kokeneena, että miten tuollainen reality julkisuus vaikuttaa näitten nuorien työnsaantiin ja siihen kuinka vakavasti heihin suhtaudutaan? Kysehän ei ole mistään roolihahmosta TV:ssä eikä Paratiisihotelli ole näytelmä jossa on näyttelijät. Ei näittenkään nuorten elämä ole enää samaa tämän ohjelman myötä, Suomi on pieni maa ja naamat jää ihmisten mieliin. Toivottavasti tulevat onnelliseksi, kaikesta huolimatta.
Esimerkkejä huonoista realitykilpailijoiden kohtaloista? Esim. Iida Ketolaa haukuttiin aikoinaan BB:n takia (ja myöhemmin parin muun jutun takia) ja nyt hän on radiojuontaja Nrj:llä. 2010 kauden Mari tekee keikkaa Cristal Snown tiimissä ja tunnettujen artistien videoilla maskeeraushommissa. Jne. Eli olipa paljon vaikutusta palstojen horinoilla.
....Nii Hei sen poikaystävä on siel töissä. Tuskin olis ilman Rennee mihinkään. Ja toi toinen, Mari who ?
Siis hänestäpä kyse: https://instagram.com/p/7x_coWoAU7/
Hahah, jostain syystä kaikki uudet jätkät aina käy kuumana Janelyyn ja muutama vanhoistakin. Christian (aluksi), Janne, toi Amir ja sit Rasseki kai jollain tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Hahah, jostain syystä kaikki uudet jätkät aina käy kuumana Janelyyn ja muutama vanhoistakin. Christian (aluksi), Janne, toi Amir ja sit Rasseki kai jollain tavalla.
Niin...käy kuumana niin kauan, kunnes Janely avaa suunsa... :D Paitsi jos on samaa maata kuten Janne, niin saattaa käydä kuumana pidempäänkin. Tai sitten Jannelkin vaan esittää/pelaa, koska tosiaan vaikuttaa silti, että Janne on oikeasti kiinnostunut ihan eri sukupuolesta... Christian sai aika nopsaa tarpeekseen Janelysta... Amirhan sanoi, että on kiinnostunut Viivistä, vaikka näytti kyllä enemmän kiinnostuneen Janelysta (ainakin sen perusteella, mitä näytettiin)...
Mä veikkaan että tossa pahoinpitelyjutussa on varmaan exäkin antanut samalla mitalla.
Tai mistäpä minä tiedän.mietin vaan, että kaverini on aika seko myös. Kerran hän hyökkäsi silloisen miehensä kimppuun, puri, raapi ja löi. Mies tarttui kaveriani käsistä ja pyysi lopettamaan, jolloin kaverini: "SÄ KOSKIT MUHUN SÄ KÄVIT KÄSIKSI" ja soitti poliisit paikalle ja syytti miestään pahoinpitelystä.. soitteli miehen työkavereille ja kavereille miten mies on hullu ja väkivaltainen yms. Korjasin toki perässä asian, että näinhän ei ole,koska itse olin paikanpäällä näkemässä miten juttu meni.